Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Subway leivät kutistuneet

Vierailija
15.09.2024 |

Kävimme tänään pitkästä aikaa subissa lounaalla. Eipä mennä enää toista kertaa. Leivät ovat "uudistuneet"  eli niiden laatu on höttöistynyt ja koko pienentynyt, samalla täytteet ovat vähentyneet roimasti. Ennen sub oli niin pullea leipä, ettei siitä saanut haukattua, nyt on niin höttöisä ja kapoinen, että jäi nälkä. Ennen hyvä kun jaksoi sen 15 cm subin syödä, nyt olisi voinut syödä varmaan neljä, sen verran pieni oli.

Lehdissä vielä ihmetellään miksi jengi syö kotona? No, jos neljän hengen subit maksavat jo 50e ja laatu on surkea, niin kyllä 50 eurolla saa aika monta pitkää patonkia kaupasta + muutaman kilon täytteitä.

Kommentit (82)

21/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kerroit että söit 30 cm subin 🤔😅 ei niitä tarjouksia ole kuin sovelluksessa yleensä. Anteeksi saatanasti taas!!!!!!!

Vierailija
22/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein huvikseni ostoslistan prisman verkkokauppaan. 50 eurolla saisin seuraavat tuotteet:

4 täyspitkää paistopisteen patonkia

1 kg tomaatteja

1 kg sipulia

550g myrttisen suolakurkkuja

2 tuorekurkkua

200 g jäävuorisalaattia

purkin oliiveja

1 kg oltermannijuustoa

400g kalkkunaleikettä

600g kinkkuleikkelettä

purkin hunaja-sinappi salaatinkastiketta

225 g pikkelöityjä jalapenoja

Subissa sain samalla rahalla muutaman viipaleen täytteitä per leipä. 30 cm subiin tuli käytännössä 4 kolmioon leikattua juustosiivua jne

Älä jumalauta valehtele, nämä ostokset tekevät reippaasti yli 100 euroa!

Laskin hinnat äsken ja hinnaksi tuli 47 euroa. Kauppa Prisma Tampere Lielahti. Tomaatteja laitoin 6 kpl. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein huvikseni ostoslistan prisman verkkokauppaan. 50 eurolla saisin seuraavat tuotteet:

1 kg tomaatteja

1 kg sipulia

2 tuorekurkkua

200 g jäävuorisalaattia

purkin oliiveja

1 kg oltermannijuustoa

400g kalkkunaleikettä

600g kinkkuleikkelettä

Subissa sain samalla rahalla muutaman viipaleen täytteitä per leipä. 30 cm subiin tuli käytännössä 4 kolmioon leikattua juustosiivua jne

Laskin hinnat äsken ja hinnaksi tuli 47 euroa. Kauppa Prisma Tampere Lielahti. Tomaatte

Kinkkua ja kalkkunaa oli kumpaakin 600 g. Leivät noita paistettavia maalaispatonkeja.

Vierailija
24/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri hernekeittoa. Ainekset maksoi 49,05 ja tästä syö 4 annosta..

Vierailija
25/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelisi, että tällaisena lama-aikana ei kannattaisi ainakaan ravintolaruoan laatua laskea. Näköjään olen erehtynyt. Yleensä asiakas palaa, jos saa vastinetta rahalleen. Jos ei saa, niin tuskin tulee toista kertaa, kun muualta saa parempaa.

Eihän nyt kukaan noissa käy kahtakertaa muutenkaan.

Vierailija
26/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelisi, että tällaisena lama-aikana ei kannattaisi ainakaan ravintolaruoan laatua laskea. Näköjään olen erehtynyt. Yleensä asiakas palaa, jos saa vastinetta rahalleen. Jos ei saa, niin tuskin tulee toista kertaa, kun muualta saa parempaa.

Ja kun muut kirjoittavat kokemuksistaan, niin ei tule edes lähdettyä hakemaan huonoa kokemusta vaan tiedän kiertää paikan kaukaa. Ennen tuli syötyä Subilla vähän liiankin usein, mutta hinnat nousivat sitä tahtia (niin kuin kyllä muuallakin), että en ole käynyt aikoihin.

Itselläni tuli välillä ostettua Ärrältä kinkku-juusto toasteja kun on työpaikan lähellä. Viimeksi sain puolet melkein pienemmän leivän ja piti ihan kysyä, että hei tuliko vahingossa väärä leipä. Ei vaan heillä on leipä vaihtunut no en ole enää sen jälkeen ostanut kun hinta oli tietysti kuitenkin sama eikä pienentynyt leivän kanssa. Työkaverini, joka on myös välillä ostanut noita toasteja, nauroi nähdessään leipäni eikä ole enää hänkään niitä ostanut.

Vierailija
27/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on sattunut vielä jtkn mulkkuja tekijöitä, jotka on laittaneet kastiketta minimaalisesti. Kotona huomasin kerrankin, että vittujättikö se saatanan paviaaninpillu soosit pois kokonaan.

Kyllä he laittavat lisää jos pyytää. Toiset töröttää kunnolla ja jotkut vaan vetävät yhden viivan soosia. Aina on laitettu lisää kun on vaan pyytänyt kohteliaasti (epäilen, että sinulta ei onnistu kohteliaasti pyytäminen).

28/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on sovelluksessa tarjouksia välillä .. mä en oikein ymmärrä vertailua jonkun kotona tehdyn ja muualla valmistetun välillä kun ei välttämättä aineksetkaan välttämättä ole samat tai ees samanlaatuisia.. 

Vierailija
29/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut saman. Kävin joskus vuosia sitten satunnaisesti subissa. Otin aina jonkun puolikkaan erilaisilla täytteillä. Tulin todella täyteen niistä. Nyt kävin työpäivän aikana pitkästä aikaa subissa ja se oli niin surkea, että nälkä jäi.

Forumin alakerrassa oli yks ruokapaikka, tsori en muista nimeä, jossa välillä kävin syömässä pihviä valkosipuliperunoilla. Sitten annokset pienentyivät rajusti. Olin että wtf. Ei ihme että se ruokapaikka pian sen jälkeen katosi.

Hei ruokailijoita ei voi huijata noin!

Ai niin, Stockalla Fazerin 8th floor se uuniperuna lohi- tai fetatäytteellä. Ennen se oli katkaraputäytteellä ja oli isot perunat ja täyteen tuli. Nyt pitää ottaa paljon sitä leipää, koska ne uuniperunat on ihan minejä, niissä ei juurikaan syötävää ole eikä täytettäkään paljon. Tuntuu olevan kasvava trendi tämä, että jätetään maksavat asiakkaat nälkäisiksi.

Vierailija
30/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 kg tomaatteja

1 kg sipulia

2 tuorekurkkua

200 g jäävuorisalaattia

purkin oliiveja

1 kg oltermannijuustoa

400g kalkkunaleikettä

600g kinkkuleikkelettä

Laskin hinnat äsken ja hinnaksi tuli 47 euroa. Kauppa Prisma Tampere Lielahti. Tomaatte

Kiitos kovasti, terkkuja Lietsuun Lentsusta.

31/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kesällä enkä kyllä huomannut koossa mitään eroa  aiempaan.  

Vierailija
32/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousukausi on alkanut

Vierailija
33/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää miten vähän ne laittaa täytteitä niihin. Ryöstöä.

34/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo antaa olla ei tänne kannata sanoa mitään. .

Vierailija
35/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki7 kirjoitti:

No sittenhän sitä ei ole tapahtunut jos SINÄ et ole huomannut. Tässä on muutama muu kuitenkin huomannut tämän ja monen muun tuotteen osalta.

Vierailija
36/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

No sittenhän sitä ei ole tapahtunut jos SINÄ et ole huomannut. Tässä on muutama muu kuitenkin huomannut tämän ja monen muun tuotteen osalta.

Mun mielestä ne on jo vuosia sitten muuttaneet runsaat patongit sellaisiksi huonosti täytetyiksi käntyiksi. Siksi en ole käynyt aikoihin. 

Vierailija
37/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Suomeen tulla Chipotle. Ne täyttää burritot niin ylitäyteen että ei edes jaksa yhdeltä istumalta syödä. Niin sen pitäisi mennä. 

Vierailija
38/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannut saman. Kävin joskus vuosia sitten satunnaisesti subissa. Otin aina jonkun puolikkaan erilaisilla täytteillä. Tulin todella täyteen niistä. Nyt kävin työpäivän aikana pitkästä aikaa subissa ja se oli niin surkea, että nälkä jäi.

Forumin alakerrassa oli yks ruokapaikka, tsori en muista nimeä, jossa välillä kävin syömässä pihviä valkosipuliperunoilla. Sitten annokset pienentyivät rajusti. Olin että wtf. Ei ihme että se ruokapaikka pian sen jälkeen katosi.

Hei ruokailijoita ei voi huijata noin!

Ai niin, Stockalla Fazerin 8th floor se uuniperuna lohi- tai fetatäytteellä. Ennen se oli katkaraputäytteellä ja oli isot perunat ja täyteen tuli. Nyt pitää ottaa paljon sitä leipää, koska ne uuniperunat on ihan minejä, niissä ei juurikaan syötävää ole eikä täytettäkään paljon. Tuntuu olevan kasvava trendi tämä, että jätetään maksavat asiakkaat nälkäisiksi.

Se onkin fiksua alkaa vittuilla asiakkaille jollain perunan koolla. Olisivat muuttaneet vaikka sitä täytteen reseptiä, lisänneet jonkun kasviainesosan siihen tms. jos jossain piti säästää, mutta että koko tuotteen ulkoasusta heti näkee, että minikoolla mennään. Tuntuu hienolta asiakkaana ja hinnat tietenkin samaa tai jopa kalliimpaa kuin ennen. Lohikeitoissakaan ei nykyään paljon lohta enää näe, hyvä jos yksi pieni palanen kelluu siellä joukossa.

Vierailija
39/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko Suomeen tulla Chipotle. Ne täyttää burritot niin ylitäyteen että ei edes jaksa yhdeltä istumalta syödä. Niin sen pitäisi mennä. 

Suomessa varmasti tekisivät pienempiä annoksia.

Vierailija
40/82 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on sattunut vielä jtkn mulkkuja tekijöitä, jotka on laittaneet kastiketta minimaalisesti. Kotona huomasin kerrankin, että vittujättikö se saatanan paviaaninpillu soosit pois kokonaan.

Kyllä he laittavat lisää jos pyytää. Toiset töröttää kunnolla ja jotkut vaan vetävät yhden viivan soosia. Aina on laitettu lisää kun on vaan pyytänyt kohteliaasti (epäilen, että sinulta ei onnistu kohteliaasti pyytäminen).

Voiko täytteidenkin osalta pyytää, että laittavat runsaasti lisää?