Nyt alkaa mennä liian pitkälle. Mieheni on ryypännyt jo vuosia päivittäin. Käytiin kumpakin verikokeissa ja mulla oli ne huonot arvot!!
Olen siis ylipainoinen nainen. Tuntuu, että minä saan kokoajan kärsiä tosta miehen juomisesta. Käytiin kumpakin terveystarkastuksessa ja miehellä oli kaikki arvot hyvät. Mulla taas maksa-arvot paukku korkealla, vaikka en edes juo. Mulla on ylipainoa kyllä ja ilmeisesti maksa rasvoittunut.
Alan jo uskoa, että kaikki pahuus miehestä siirtyy minuun. Lääkäri motkotti mulle elintavoista ja miehelle ei ollut minkäänlaista saarnaa. Mies ei edes ulkoisesti näytä juopolta, kun taas minä näytän homsuiselta ja epäillään alkoholistiksi joskus, vaikka en juo.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Sun on pakko olla trolli
En usko. Sama homma meillä. Itse vaan en ole erityisen lihava, vaan muutama liikakilo. Täysin turvallinen vaikka maksimimäärällä ja kuukausia-panadol luultavasti syynä. En tiedä. Mutta vituttaa silti.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläsi on jo maksakirroosi, siinä vaiheessa arvot on yllättävän hyvät, kunnes poksahtaa ja menee keltaiseksi palloksi.
Siinä vaiheessa ne palaa takaisin hyväksi, kun maksa on lakannuy toimimasta kokonaan. Tällöin ihminen on jo hyvin sairas eikä jaksa tehdä mitään.
Rasvamaksa paranee normaalisti kolmessa päivässä paastolla tai ketodietiillä. Kysy vaikka kirurgeilta. Leikkauseen valmistautuva potilas laitetaan aina paastoamaan.
Mitä sitten? Lihavuus on vaarallista ja vielä vaarallisempaa on kun siitä ei saa puhua! Korkki kiinni saa sanoa, mutta et kehotta alaihduttamaan, ettei se itsetunto hajoa ja tule paha mieli. Kaksinaismoralistit saa juuri sitä mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun on pakko olla trolli
En usko. Sama homma meillä. Itse vaan en ole erityisen lihava, vaan muutama liikakilo. Täysin turvallinen vaikka maksimimäärällä ja kuukausia-panadol luultavasti syynä. En tiedä. Mutta vituttaa silti.
Laihalla, täysraittiilla työkaverimiehellä oli sama, maksa-arvot paukkuivat. Syyksi paljastui Panadol, jota oli joutunut syömään paljon.
Kehonpasitiivisuutta lisää niin rasvamaksat unohtuu 🙂
Vituttaahan se ettei kumppani ole sairas.
Jännä juttu kuinka nainen olisi asian kanssa sujut jos miehensä olisi sairaampi kuin hän. Tuo ei ole rakkautta vaan nainen on myös mieleltään sairas.
Et siis itse käytä alkoholia ja se harmittaa?
Ap, sun kannattaa vähän muuttaa sun elintapoja, niin saat veriarvot paremmiksi. Sitten siistit vaatteet ja tarvittaessa kampaaja siistimään hiukset.
Opettele arvostamaan itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä.
Oletko sä sama, joka joka ketjuun kirjoittaa "Jätä se sika"?
Miten ihmeessä miehen juominen voi liittyä sinun maksaan?
Mikä tässä menee liian pitkälle? En ymmärrä.
On se ihme ettei pullukoille mene järki päähän kun täällä jankutan kuinka epäterveellistä ylipaino on. Syö vähemmän.
Olet ylipainpainoinen ja jostain syystä sukupuolet on sinulle tosi tärkeitä ja se että mies saisi ansionsa mukaan? Sinä kehonpositiivisena vaginan omistajana ansaitsisit parempaa? Tämä on kieroutunutta.
Siis mitä helv##### just luin!? 😲
Mun läheisellä alkkiksella oli aina todell hyvät veriarvot, kunnes ne sitten kerran romahtivat eikä ole kävellyt enää koskaan sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Läskit pitäisi pakottaa laihdutusleirille missä heidät pakotettaisiin paastoilemaan niin kauan kunnes ovat laihoja.
Ei paasto laihduta, tollo.
Tää oli jotenkin virkistävä aloitus. Realistinen, ja tunnetila välittyi hyvin.
Maailmassa on monenlaista vääryyttä, mutta se, että juopotteleva ukko sen kun kallistaa tuoppia siinä kun vaimolta maksa-arvot paukkuu ja verisuonet päästä piukuvat ratkeamispisteessä, on hyvinkin first world problem, aika vahvalla white trash -virityksellä.
Feel you, sister!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit pitäisi pakottaa laihdutusleirille missä heidät pakotettaisiin paastoilemaan niin kauan kunnes ovat laihoja.
Ei paasto laihduta, tollo.
Laihduttaa. Olen 2kk syömättä niin et todellakaan ole yhtä painava.
Ylipaino on alkoholismiin verrattava terveyshaitta.
Totta, mutta mies olisi silloin jo niin huonossa kunnossa, että makaisi sairaalassa.