Nyt alkaa mennä liian pitkälle. Mieheni on ryypännyt jo vuosia päivittäin. Käytiin kumpakin verikokeissa ja mulla oli ne huonot arvot!!
Olen siis ylipainoinen nainen. Tuntuu, että minä saan kokoajan kärsiä tosta miehen juomisesta. Käytiin kumpakin terveystarkastuksessa ja miehellä oli kaikki arvot hyvät. Mulla taas maksa-arvot paukku korkealla, vaikka en edes juo. Mulla on ylipainoa kyllä ja ilmeisesti maksa rasvoittunut.
Alan jo uskoa, että kaikki pahuus miehestä siirtyy minuun. Lääkäri motkotti mulle elintavoista ja miehelle ei ollut minkäänlaista saarnaa. Mies ei edes ulkoisesti näytä juopolta, kun taas minä näytän homsuiselta ja epäillään alkoholistiksi joskus, vaikka en juo.
Kommentit (53)
Jos laihdutat, veriarvot paranevat.
Nuo maksan rasvottumiset on yksilöllisiä asioita. Toisilla ei maksa kärsi runsaankaan juomisen johdosta. Toisilla kärsii, vaikka ei juo. Pelkkä lihavuus riittää. Kummankin olisi hyvä kyllä muuttaa elintapajo.
Sairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Nuo maksan rasvottumiset on yksilöllisiä asioita. Toisilla ei maksa kärsi runsaankaan juomisen johdosta. Toisilla kärsii, vaikka ei juo. Pelkkä lihavuus riittää. Kummankin olisi hyvä kyllä muuttaa elintapajo.
Sairaanhoitaja
Ja ylipaino on yksi pahin ja tietysti jos siihen yhdistyy alkoholin käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Sun on pakko olla trolli
Ikävä kyllä en ole. Mistä niin luulet?
Ap
Ehkä nyt vaan kannattais vaihtaa se jokapäiväinen karkkipussi porkkanaan, ja lähteä lenkkipolulle:DD
Kivaa maksaa tälläisten pariskuntien terveydenhuoltomenot 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun on pakko olla trolli
Ikävä kyllä en ole. Mistä niin luulet?
Ap
Koska syytät miestäsi omista terveysongelmistas
Deekuillahan on yleisesti suonet kirkkaat. Ei ylensyöntiä ja viina pitää rasvat kurissa.. Joillain yksilöillä maksa kestää enemmän, joillain vähemmän.
Trolloloo, todellisuudessa olet juoppo JA lihava.
Alkoholi on loppujen lopuksi aika terveellistä. Ei saa pahaa kolestrolia eikä muutakaan ikävää kun juo kirkasta. Olutta tietysti myös niin saa siitä tarvittavat vitamiinit.
Kaikki on miehesi vika. Jätä se sika ja saat maksa-arvosi ja painoindeksisi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa maksaa tälläisten pariskuntien terveydenhuoltomenot 🤷
Älä muuta sano. Molemmilla terveys omissa käsissään, niin kuin yleensäkin. Laihdutus ja vähemmän alkoa, perusjutut.
Miehelläsi on jo maksakirroosi, siinä vaiheessa arvot on yllättävän hyvät, kunnes poksahtaa ja menee keltaiseksi palloksi.
Onkohan taas normi naisen logiikka, eli kun mies juo pari kaljaa illassa, niin se on alkoholismia, mut kun nainen särpii pullollisen punkkua illan mittaan, niin se on sama kuin absolutisti.
Jätä se sika.