Miehen mielestä hymyilen ja nauran liikaa
Olen siis viimeiset pari kuukautta tapaillut tätä miestä ja nyt hän on alkanut huomauttelemaan, että nauran liikaa ja se ärsyttää häntä. Mies myös sanoi, että hymyni vaikuttaa teennäiseltä. En kuitenkaan haluaisi pienentää itseäni tai himmailla muutenkaan käytöstäni. Mitä mieltä olette?
Kommentit (71)
Luulee että haluat antaa huulihölkkää kokoajan kun lärvi auki
Näin huomauttelemalla mun narsisti exäkin aloitti. Sai tuntemaan minut todella nololta ja typerältä. Aika nopeasti olin puhumatonkin, kun en uskaltanut olla enää oma itseni.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen iloista sorttia ja minulla on kuuluva nauru. Mikähän siinä on että usein ne apaattiset valittajat hakeutuvat seuraani ja sitten valittavat naurustani. Miksi edes hakeutua seuraan josta ei pidä?
Miksi tykkäät kuuluvasta naurustasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon kaiken olen mamma.
Paha mies. Mies paha. Uskon kaiken.
Miksi alapeukut? Siis miksen saa sanoa että netissä ei kaikki ole totta?
Vaikka olen täysin oikeassa. Haloo!!!
Pelottavaa että tämäkin sai alapeukut.
Te siis uskotte netissä kaiken. Se pelottaa.
Eiköhän se suhde ole siinä.
Jos miestä ärsyttää noin perusjutut heti alussa niin ei se miehen sekoilu tuohon lopu, pahenee vain. Juokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen iloista sorttia ja minulla on kuuluva nauru. Mikähän siinä on että usein ne apaattiset valittajat hakeutuvat seuraani ja sitten valittavat naurustani. Miksi edes hakeutua seuraan josta ei pidä?
Jokaisella on omanlainen nauru. Toiset pidättelee sitä ja toiset nauraa vapautuneemmin. Nauru myös tarttuu. Itselle tulee hyvä mieli kun kuulen naurua ja alan nauraa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä ei ole vaihtoehtoa kuin kuunnella omalla työpisteellä sitä röhönaurua. Tietty vastamelukuulokkeet, muttei niitä jaksa pitää koko päivää.
Hakeudu etätöihin ilmapiiriä pilaamasta.
Onko mies mustasukkaista sorttia? Ajatteleeko hän että iloisena ihmisenä vedät muita miehiä puoleesi?
Ap, oletko Itä-Suomalainen tekonauraja?
Toi tulee vaan jatkossa pahenemaan, eli suosittelen unohtamaan kyseisen miehen ja etsimään parempaa seuraa.
Tapailin sellaista miestä. Tein kaiken väärin, nauroin ja puhuin liikaa tai liian vähän, ja lopulta jopa hengitykseni häiritsi häntä.
Olen sitä mieltä, että sinun kannattaisi etsiä kumppani, jonka kanssa voisit olla iloinen ja nauraa yhdessä hänen kanssaan. Ilonpilaajien kanssa ei kannata haaskata aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon kaiken olen mamma.
Paha mies. Mies paha. Uskon kaiken.
Miksi alapeukut? Siis miksen saa sanoa että netissä ei kaikki ole totta?
Vaikka olen täysin oikeassa. Haloo!!!
Pelottavaa että tämäkin sai alapeukut.
Te siis uskotte netissä kaiken. Se pelottaa.
Emme me kaikkea usko. Se ei silti estä vastaamasta asiallisesti. Vastauksesta voi olla apua jollekin sellaiselle, joka on vastaavassa tilanteessa, vaikka aloitus olisikin ilmiselvä provo.
Lopeta tapailu. Mies ei ole sinuun ihastunut mutta ei uskalla laittaa juttua poikki. Helpompi haukkua sinua ja toivoa samalla, että ottaisit vihjeestä onkeesi ja laittaisit hommalle pisteen itse. Varmasti naurussasi ja hymyssäsi ei ole mitään vikaa, mies on nyt vain summamutikassa valinnut ne huomauttelunsa kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän tämän! Moni hyvin äänekäs nauraja, liian nauraja ei vaikuta kovin tasapainoiselta. Moni on miellyttäjäpersoona tai muuten vain ei huomioi ympäristöään. Kova nauru on kuin kova puheääni, otat tuolloin liian suuren reviirin. Ja näin tosiaan käy, jos isossa porukassa moni kokee niin. Vaikka nsuru on ns "iloinen asia", on silläkin aikansa ja paikkansa, eikä sillä kuuluu ottaa esim hyvin isoa tilaa haltuunsa. Silloin kyse on jo jostain hurmoshenkisestä suhteesta omaan näkyväksi tuloon. Ketkua se on siksi ettei naurua muka voi kukaan arvottaa pahaksi.
Mutta oletteko nähneet hyväkäytöksisiä sivistyneitä henkilöitä, jotka kailottaisi tai veisivät naurullaan koko salin huomion?
Ei. Sillä tiedostava ihminen ymmärtää miltä toiminta vaikuttaa ja missä menee huomioimisen rajat.
Minulls on kaksi tuttua, jotka molemmat muka "on vaan niin kovin iloisia".
Tosi asiassa molemmat nauttii hurjasti huomiosta, jonka huomaavat saavansa estottomalla nauramisellaan.
Jostain kumman syystä toista ei yksikään nainen arvosta toisen mies taas pyytää rauhoittumaan.
Niin koska molemmat tietää että hiuksia heilutteleva antaumuksellinen nauraminen on flirttiä joka suuntaan.
Juokse hyvä ihminen vielä kun voit!