Kassan vieressä olevat tuotteet...
Siinä kassojen vieressä kun on suklaapatukkaa, purkkaa yms... Niin ostaako niitä ikinään kukaan? Vai onko ne vaan näytillä siinä?
Kommentit (16)
Ostin eilen rasian kurkkupastilleja siitä.
Kaupoissa edelleen uskotaan impulssiostosten voimaan. Jotkut niitä ostaa.
Ne on kuule ihan sitä varten että jos joku onnistui ohittamaan karkkihyllyn niin vielä ehtii tulla katumapäälle
Itse en osta, mutta olen töissä rautakaupassa ja silloin kun kassavuorossa niin kyllä niitä patukoita ja juomia suurin osa nappaa samalla mukaan jo kun on melkein maksanut suunnitellut ostokset
Tuttava ostaa joka kerta. Vähän myöhemmin taas valittaa köyhyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Kaupoissa edelleen uskotaan impulssiostosten voimaan. Jotkut niitä ostaa.
Jos se ei toimisi, siitä olisi jo luovuttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Pastillit himoitsivat kurkkuani.
Käytän purkkaa niin se tulee otettua, satunnaisesti joskus muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ihan siitä että halusin ostaa.
Minä ostan mynthonit ja kismettiä siitä. Helpompaa kun käydä karkki osastolla.
Kaupoissa on tavaroiden ja hyllyjen paikat suunniteltu erittäin tarkasti nimenomaan heräteostoja ajatellen. Kassan läheisyys on hyvä paikka kun siinä viipyillessä katsellaan hyllyjä ja karkin mieliteko pamahtaa päälle jopa aikuisillakin, lapsukaisista puhumattakaan!
Minä ostan. En välitä makeasta enkä käy kaupassa karkkihyllyllä ollenkaan. Muutaman kerran vuodessa saattaa tulla makeanhimo, otan kassan vierestä jos siinä sattuu olemaan yhtä tiettyä suklaapatukkaa. Jos ei ole, jää ostamatta.
Ne on kalliita enkä todellakaan osta. Jos namia haluan niin ostan ne karkkihyllystä, tulee halvemmaksi.
Heikkoluonteiset vässykät ostavat, ei kaupassa mitään aseteta huvikseen mihinkään.