The Harlins, kuka jaksaa katsoa tuota itsekeskeisyyden sirkusta?
Koko sarja perustuu materialismin palvontaan ja itsekeskeisyyteen. Mitään uutta, omaperäistä tai raikasta ajatusta ei koko sarjassa ole. Harlinsit puhuvat minä, minä, minun, meidän parisuhde ym. Juuri Renny itkien paljasti että hän pelkää että jos ei menesty niin menettää kaiken, mulaanlukien parisuhde.
Kaksi jaksoa pystyin katsomaan, sitten tylsistyn totaalisesti siihen sarjan itsekeskeisyyteen ja oman elämän hypettämiseen.
Kommentit (15)
Hmm.. tekevät sarjaa omasta elämästään ja sinä katsot ja valitat sitten kun sarja on heidän omasta elämästään..
Näin yhden pätkän ohjelmasta ja täysin samaa mieltä. En pysty katsomaan.
No, itse toivoisin samanlaista asennetta elämään. He näkevät ihan mielettömän ihanalla tavalla maailman ja osaavat sen ilmaista. Sydämellisiä ihmisiä ja niin aitoja itsejään!
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. tekevät sarjaa omasta elämästään ja sinä katsot ja valitat sitten kun sarja on heidän omasta elämästään..
Kuka normaali ihminen tekee sarjaa itsestään?
Vierailija kirjoitti:
No, itse toivoisin samanlaista asennetta elämään. He näkevät ihan mielettömän ihanalla tavalla maailman ja osaavat sen ilmaista. Sydämellisiä ihmisiä ja niin aitoja itsejään!
Varmasti näkevät. Ei ole pulaa rahasta, niin pystyy keskittymään hattaraan.
Kerran näin sitä hetken ja oli kyllä erikoista katsottavaa. Rennyn julkisuuskuva on toki ollut kiinnostavan ristiriitainen, sillä hän on hyvin menestynyt ja täytyy olla myös todella, todella lahjakas ja sivistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Sydämellisiä? Ukkohan on kieltänyt lapsiltaan koko puolikkaan sukunsa ja tädin vaimon puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämellisiä? Ukkohan on kieltänyt lapsiltaan koko puolikkaan sukunsa ja tädin vaimon puolelta.
Syystäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystäkin.
Kerro ihmeessä syyt.
Kuvottavan imelä pariskunta, puolikkaan jakson jaksoin katsoa jotain teeskenneltyä herkistelyä, ja siihen se jäi. Ja ei, tämä ei ole kateutta, tulen itsekin varsin hyvin toimeen, mutta en koe tarvetta tehdä siitä julkisesti numeroa, kuvitellen olevani jotenkin erityinen vain siksi että rahaa löytyy.
Luultavasti ohjelmaa katsovat sellaiset, jotka ovat muutenkin julkkisten lumoissa?
Kuvitelkaa tuo ruttunen ukon naama roikkumassa kasvojenne yllä. Laitatteko silmänne kiinni ja laskette dollareita, että kyllä tästäkin joku merkkilaukku lohkee.
.