Selvisi että tindermiehellä on luottotiedot kiinni 🙄
Ollaan tavattu kolme kertaa ja vasta nyt selvisi että hänellä on jotain ulosotossa ja siis ilman luottotietoja. Olisi pitänyt aavistaa jotain jo ekalla treffillä kun hän maksoi käteisellä. Etenisikö tällainen homma teillä?
Kommentit (43)
Voi se luottotiedoton maksaa kortillakin,ei käteisen käyttö mitään kerro.
Sillä luottotiedottomalla voi olla silti nettopalkka suurempi kuin sulla kaikkien vähennysten jälkeen. Eli ihan normaalia elämää pystyy elämään
Mikä auto sillä oli, oliko kalliit vaatteet?
Tietenkin etenisi jos pitäisin miehestä. Raha-asiat eivät vaikuta kiinnostukseeni.
Hyi, köyhä mies jolla ei ole omaisuutta. Ei jatkoon!
Minua tuo kyllä pohdituttaisi, mutta ei olisi ehdoton este suhteen jatkolle, jos deitti on muuten kaikin puolin kelpo. Haluaisin tietää miksi hän on ulosotossa.
Jos kyseessä on vaikka firman kaatuminen korona-aikaan tms. elämän tuoma yllätys, niin ok. Olisin tukena. Sen sijaan pikavippivelat, sun muu asioiden itse sössiminen veisi luottamuksen.. Sellaisesta tulisi isolla todennäköisyydella ongelma myös suhteessa, kertoo usein impulsiivisesta, typerästä, addiktioihin taipuvaisesta tms. ihmisestä.
Hyvä muistaa myös että sellaiset haaveet kuin yhteinen talo, auto, fima.. Kaikki vastuu lainoista sun muista on sinulla, koska luottotiedoton ei näitä pysty hoitamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin etenisi jos pitäisin miehestä. Raha-asiat eivät vaikuta kiinnostukseeni.
Miten pitkälle etenisit? Yrittäisitkö ensin selvittää syyn luottotietojen menetykseen, haittaisiko esim peliongelma?
Luottotiedotko ne on ap:lle joku ihmisarvon mitta?
Riippuu. Lähtökohtaisesti epäröisin koska itselläni ei ole koskaan ollut mitään ongelmia maksaa laskujani joten ajattelisin että jostain se kertoo.
Jos antaisi jonkun järkevän ja uskottavan selityksen joka olisi joku muu kuin kyvyttömyys hoitaa raha-asioitaan niin ehkä sitten voisin jatkaa. Muuten tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkälle etenisit? Yrittäisitkö ensin selvittää syyn luottotietojen menetykseen, haittaisiko esim peliongelma?
Ei haittaa. Minullakin on peliongelma.
Aukeaisikohan ne luottotiedot rytkäyttämällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Minullakin on peliongelma.
No sittenhän teille tulisi jännittävä elämä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisin selvittää ja sen mukaan sitten katsoisin miten etenisin. Jos mies ei suostuisi kertomaan, siinä tapauksessa en jatkaisi hänen kanssaan. Peliongelma ei haittaisi jos mies olisi hakenut siihen apua.
Vierailija kirjoitti:
Minua tuo kyllä pohdituttaisi, mutta ei olisi ehdoton este suhteen jatkolle, jos deitti on muuten kaikin puolin kelpo. Haluaisin tietää miksi hän on ulosotossa.
Jos kyseessä on vaikka firman kaatuminen korona-aikaan tms. elämän tuoma yllätys, niin ok. Olisin tukena. Sen sijaan pikavippivelat, sun muu asioiden itse sössiminen veisi luottamuksen.. Sellaisesta tulisi isolla todennäköisyydella ongelma myös suhteessa, kertoo usein impulsiivisesta, typerästä, addiktioihin taipuvaisesta tms. ihmisestä.
Hyvä muistaa myös että sellaiset haaveet kuin yhteinen talo, auto, fima.. Kaikki vastuu lainoista sun muista on sinulla, koska luottotiedoton ei näitä pysty hoitamaan.
Hankala varmaksi tietää totuutta, ellei ole pokkaa pyytää todisteita 😅
Siskon mies oli luottotiedoton, olevinaan elämän heittämien haasteiden vuoksi. Kuitenkin myöhemmin selvisi riippuvuus rahapelaamiseen ja alkoholiin. Alkukoreuden jälkeen tilanne meni pahaksi taas ja sisko joutui elättämään miestä isoilta osin. Heilläkin lainoja lisäksi, kaikki virallisesti siskon harteilla tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Mikä auto sillä oli, oliko kalliit vaatteet?
Tavattiin kaupungin keskustassa ja mies tuli kävellen. Vaatteet oli ehkä hiukan nuhjuiset mutta ehjät.
Olen 64-vuotias nainen jolta on mennyr luottotiedot 12- vuotta sitten. Olen seurustellut 5-vuotta miehen kanssa, joka on tarkka raha-asioissa. Kerroin hänelle ihan alussa tilanteeni. Häntä asia ei haitannut. Ihmisessä on niin monta puolta, on yksinkertaistavaa lähteä määrittämään ihmistä pelkkien luottotietojen perusteella. Lisäksi luottotietojen menettämiseen voi olla monia syitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 64-vuotias nainen jolta on mennyr luottotiedot 12- vuotta sitten. Olen seurustellut 5-vuotta miehen kanssa, joka on tarkka raha-asioissa. Kerroin hänelle ihan alussa tilanteeni. Häntä asia ei haitannut. Ihmisessä on niin monta puolta, on yksinkertaistavaa lähteä määrittämään ihmistä pelkkien luottotietojen perusteella. Lisäksi luottotietojen menettämiseen voi olla monia syitä.
Juuri näin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan etenisi. Olen mä noita luottotiedottomia YH-äitejä nussinut varmaan satoja, niiltä kun saa helposti viemällä heidät jonnekin hotelliin illalliselle ja yöksi kun eivät itse pystyisi koskaan sellaista maksamaan, mutta ei niistä suhteeseen todellakaan olisi.
On sullakin harrastus. Itsekunnioitus nollan luokkaa?
Mun miehellä meni luottotiedot alivuokralaisen takia. Voi kamala. 😱 Hän on aina käyttänyt käteistä enimmäkseen. Pitääkö nyt erota?
Mua ei kiinnosta toisten rahajutut tai luottotiedot. Mua kiinnostaa minkälainen se ihminen on ihan oikeasti. Menee huonossa tapauksessa se mahtava ihminen ohi elämässä,jos raha ratkaisee.