Naimisissa oleva mies on pihkassa muhun
Ihan mukava mies ja kohtelias. On naimisissa.
En tiedä mitä teen jottei mitään tapahtuisi.
Olemme tehneet pari pikkureissua.
Siis parin tunnin reissuja.
On mukavaa kun se ajattelee mua mutta mies on naimisissa ja pienellä paikkakunnalla joku voi nähdä jos istun sen autossa..
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
%3D%3DVierailija kirjoitti:
Annat spermareikiäsi miehelle. Siihenhän tuo sun touhu tähtää.
Tulpaton mopo!!
Mistä te näitä sankareita löydätte? En ikinä lähtisi naimisissa olevan miehen kanssa mihinkään reissuun. Ei voi tietää vaikka olisi ra_iskuri tai muuten vaan hullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin perseen kulunut provo voisi olla huikeampi, niin että ap raskautuisi, ja siitä tulisi soppa, jossa riehuisi eksä ja teinilapset kävisi hermoille. Anoppi kiusaisi verhoilla, appiukko tekisi kiljua häihin ja tuleva aviomies heräisi hääpäivänä kaason vierestä. ; )
Kehitetään erilaisia loppuratkaisuja. Miten homma etenee, onko miehen sukulaiset kauheita, stalkkaako exä, pettääkö nyxä, kuka on raskaana ja kenelle, kukkiiko paikat, kuka saa talon, onko lemmikkejä, ahdistaako naapurit ja niin edelleen.
Anna kuin arvaan. Miehellä on vastustamaton isä ja veljet ja kaverit ja kehuja satelee ja reissut pitenee.
Vierailija kirjoitti:
Anna kuin arvaan. Miehellä on vastustamaton isä ja veljet ja kaverit ja kehuja satelee ja reissut pitenee.
Uuh niin kuumaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
%3D%3DVierailija kirjoitti:
Annat spermareikiäsi miehelle. Siihenhän tuo sun touhu tähtää.
Tulpaton mopo!!
Lada tuo on jossa venttiilit kilkatta
Mitkä omat tunteesi ovat? Ei sillä miehen ihastuksella tarvitse olla mitään merkitystä mihinkään, jos et itse lähde mukaan suhteeseen. Kannattaa lopettaa ennenkuin sinäkin olet ihastunut.
Ei se toki helppoa ole. Minulla on 20 vuotta kokemusta varatuista ihastuneista miehistä ja varattuun naiseen ihastuneista sinkkumiehistä, mutta olen edelleenkin samoissa ongelmissa. Tällä hetkellä olen aika vahvasti ihastunut yhteen varattuun mieheen, joka vaikuttaa ihastuneen minuun, mutta meillä ei koskaan ole mitään sopimatonta käytöstä. Lisäksi olen kiintynyt toiseen varattuun mieheen, joka on ihastunut minuun ja olisi myös valmis menemään pidemmälle. En tiedä milloin tämä loppuu ja löydän jonkinlaisen rauhan.
Vierailija kirjoitti:
Aah mikä ihana l o r t t o
Niin, ihana l*rttomies, jolle oma avioliitto ei ole este l*rttoilulle.
Mä en tajua mitä nuo pikku reissut tarkoittaa? Miten nämä reissut ovat saaneet alkunsa, missä käytte? Oliko näillä reissuilla joku muu tarkoitus kuin romanssi?
Mulle eräs tuttu varattu mies ehdotti tapaamista, minkä sisältö paljastuikin treffeiksi. Ehdotus tuntui viattomalta, ja liittyi yhteiseen harrastukseen, mutta tapaaminen ei tuntunut viattomalta, eivätkä miehen lähettelemät viestit tapaamisen jälkeen. Jälkikäteen tajusin monia asioita, esimerkiksi miehen toiminnan luontevuudesta pystyi päättelemään ettei ole ensimmäistä kertaa asialla. Hän pystyy toimimaan noin, koska tapaamiset haluaa eri paikkakunnalle kuin missä asuu, ja voi työn ja harrastuksen puolesta liikkua helposti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te näitä sankareita löydätte? En ikinä lähtisi naimisissa olevan miehen kanssa mihinkään reissuun. Ei voi tietää vaikka olisi ra_iskuri tai muuten vaan hullu?
Mutta naimisissa olisit samaisen miehen kanssa tai ainakin joku mamma on. Mikä logiikka?
Vierailija kirjoitti:
Aah mikä ihana l o r t t o
Aah miehellä on kaksi l o r t t o a: kotilortto ja ap. Aaah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta naimisissa olisit samaisen miehen kanssa tai ainakin joku mamma on. Mikä logiikka?
Logiikka on siinä, että uskollisia miehiä on olemassa samoin kuin uskollisia naisia. Toisinaan nämä ovat Match made on heaven toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kehuminen nostaa itsetuntoa, sen se mies osaa!
Miksi sulla ei ole itsetuntoa? Alkoholisti-isä? Oletko vähän pyöreämpi, mutta miehen mielestä ihana? Sitten kun mies kyllästyy, niin haukkuu sua samoista asioista mistä aikaisemmin kehui. Varo.
En ole pyöreä.
Tänään hän on ihastunut sinuun, huomenna teini-ikäiseen tyttäreesi.
Sellaisia ne ovat, hassut setämiehet.
Ihanaa!
Reissu on kauppaan jota ei ole toisella paikkakunnalla.
Tai harrastuspaikkaan.
Mies on kuskannut muitakin naisia.
Miksi istut naimisissa olevan miehen autossa pikkuretkillä? Olet alhaista ihmisluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi istut naimisissa olevan miehen autossa pikkuretkillä? Olet alhaista ihmisluokkaa.
Moni muukin istuu sen miehen auton etupenkillä.
Istuminen paha synti?
Onko ap kehitysvammainen jolta puuttuu diagnoosi?