Olen sitä mieltä rehellisesti, että monelle ihmiselle tekisi hyvää jättää tämä palsta
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja minä vain nostan käytöksenne näkyville :) jos se ottaa voimille niin kannattaa lopettaa se miesviha."
Oikeuttaako muiden huonokäytös sinut käyttäytymään huonosti? Ei minulla ole mitään nais- tai miesvihaa, mutta yritin vain antaa vinkin, jolla teet omasta elämästäsi helpompaa... ei kannata provosoitua...
-m49-
Oletko tuominnut noiden mällíränníen kirjoitukset kun he haukkuvat miehiä? Moititko heitä huonosta käytöksestä? Annatko heille vinkkejä kuinka tehdä omasta elämästään helpompaa?
Aivan, et puutu miesten haukkumiseen mitenkään. Paheksut vain kun naisia moititaan.
Jatka vain vulvan palvomista
Mistä sä tiedät, että mitä joku random tänne milloinkin kirjoittaa?
T
Hänestä nuo kommentit kertovat, ei palstasta, tai naisista täällä.
No itse en ota tätä palstaa tosissani. Ei varmaan kovin moni muukaan. Lähinnä jos on tylsä hetkin ja jotenkin vetämätön olo niin tulen tänne katsomaan mistä täällä milloinkin raivotaan. Hieman on alkanut kyllästyttämään ja melko varmasti jossain vaiheessa poistun kokonaan näistä kuvioista. Tästä on tullut sellainen narisijoiden palsta jossa ei asiallista tai rakentavaa keskustelua juurikaan enää ole. Toki poikkeuksiakin on. Tähänkin joku sanoo että "tulit sitten itsekin tänne narisemaan?" 🤔🤣
Öhöm. Suomessa on valitettavasti niin paljon yksinäisiä ihmisiä.
Tää on mun ainoo kaveri .