Tekemistä sadepäivinä?
Onpa ollut pitkä sateinen viikonloppu. Mitä tekemistä olette kehitelleet, kun ei voi mennä edes ulos? Kävin vaan kauppakeskuksessa hengailemassa, mutta ei sielläkään muutamia tunteja pidempään jaksa olla. Televisio auki koko päivän, mutta en jaksa keskittyä sitä katsomaan. Eikä koko päivää jaksa veden satamistakaan katsella.
Kommentit (46)
Onko sulla sadevaatteet? Nyt voisi mennä sienestämään.
Voi mennä vaikka pyöräilemään, luontoon ja käydä järvessä uimassa. Sade ei estä mitään näistä. Kävin itse eilen sateella pyöräilemässä ja uimassa.
Vierailija kirjoitti:
Satoi tai paistoi käytän koirat ja kissan lenkillä useamman kerran päivässä. Sateella kerään sieniä ja käyn kalassa. Sateella uiminenkin on erityistä lystiä. Minulle sää on pukeutumiskysymys.
Ei kai killi satteella suostu ulukoileen?
Vierailija kirjoitti:
Milloin sauna on pesty? Etsi juuriharjalla, mäntysuopa ja sanko.
Hei tämähän kuullosti kivalta. Laitetaan seuraavaksi sauna päälle, jotain hyvää paistumaan uuniin ja pari hyvää ipaa.
Youtubesta ohjelmia USAn pressanvaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Tietää miten käy kun kyllästää itsensä propagandalla.
Jos ei sataisi, olisitko koko päivän ulkona? Itse en olisi. Kävelylenkin voi tehdä säällä kuin säällä. Eilen kävin kävelyllä, salilla ja ruokakaupassa. Tein ruokaa, nukuin päikkärit, kävin saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta kun seurailee asioita eri lähteistä, saa monipuolista propagandaa 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me kaikki tiedetään propagandat ja kuunnellaan silti. Kuunnellaan jotain, mutta ollaan kriittisiä ja mitään ei uskota.
Minäkin kuuntelen vitsinä Alex Jonesia.
Seksiä sitten vissiin koko päivä.
Tähän saakka on kyllä keksitty ja perheen kanssa tehty näitä asioita: kuorivaatteet päällä ulkoiltu mm puistossa ja metsässä, käytetty koiria kävelyllä, leivottu, siivottu kotia (eilen mm pyykkäsin ja pesin kylppärin), oon käynyt kuntosalilla, kuunnellut äänikirjoja, on pelattu pleikkaa, luettu kirjoja, käyty ruokakaupassa.. kohta mennään uimahalliin. Miehen kanssa katsottu illalla hyviä sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä sitten vissiin koko päivä.
Pakkopullaa Saaran kanssa
T. Vilho
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satoi tai paistoi käytän koirat ja kissan lenkillä useamman kerran päivässä. Sateella kerään sieniä ja käyn kalassa. Sateella uiminenkin on erityistä lystiä. Minulle sää on pukeutumiskysymys.
Ei kai killi satteella suostu ulukoileen?
Kyllä killi suostuu ja suorastaan haluaa. Olen omistanut useita kissoja, eikä yksikään ole ollut sade- tai vesikammoinen, ja osa on tykännyt jopa uida. Tämä nykyinen ei ui, mutta sade ja kuralätäköt ei sitä haittaa. Jokainen kissani on jo pennusta saakka totutettu valjasulkoiluun joka päivä, säällä kuin säällä.
Tein pizzaa, söin, laiskottelin, avasin oluttölkin ja söin taas.
Kävin metsässä kävelemässä, leivoin, tein ruokaa, pesin kaksi koneellista pyykkiä ja tiskiä, vietin aikaa kouluikäisen lapseni kanssa, aloitin uuden sarjan katsomisen, selasin netiä. Ei vaikuta sade muutakuin siihen, etten lähde eväsretkelle. Kävely sateessa on ok, mutta paikallaan en halua olla.
Vierailija kirjoitti:
Aamusauna
Tämä, ja jos voi vielä pulahtaa luonnonveteen uimaan 👍👍👍
Sauna, pitkä koiralenkki ja äänikirjoja
Seurakunnissa onn tänään tilaisuuksia.