Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaiselle e-pillerit

Vierailija
15.09.2024 |

Sinkkunainen syö pillereitä (monia eri syitä, ei puhuta nyt siitä).

Kun tapaa uuden miehen, on se sitten yhden illan juttu tai pidempi tapailu, sillä ei ole nyt merkitystä.

Kun tilanne etenee ja mennään sänkyyn, niin naisella ei ole pelkoa tulla raskaaksi, eikä sitä silloin ajattele.

Kun menette sänkyyn, kysyykö mies ehkäisystä vai harrastaako yleensä seksiä paljaalla, jos naisena ette asiasta mitään mainitse, että syötte pillereitä. Mieshän ei sitä silloin voi tietää.

Sama kysymys sinulle nainen, joka et syö pillereitä. Kumpi osapuoli ottaa asian puheeksi? Sinä tietenkin yleensä, koska et syö pillereitä ja mainitset tarvitaan kondomi. Jos et mainise asiasta mitään, niin todennäköisesti mies on valmis kysymättä harrastamaan seksiä paljaalla. Onko asia näin?

Naiset vastaatkaa rehellisesti. Onko näin, että nainen joutuu yleensä ottamaan asian puheeksi ja jos ei sitä puheeksi ota mies panee paljaalla lähes aina? Mies joko olettaa naisen hoitaneen ehkäisyn tai ei sitten välitä ja on tilanteen vuoksi sekaisin kun naista tarjolla ja vähän alkoholia veressä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Oli naisella raskauden ehkäisy tai ei, kondomia käytetään AINA uusissa tai satunnaisissa seksisuhteissa. En ole koskaan joutunut tätä mieheltä kysymään, vaan kondomi on ollut aina itsestäänselvä asia. 

Vierailija
2/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pelkää sukupuolitauteja niin paljaalla vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä tätä ajatusta, että nimenomaan pillerit on jotenkin itsestään selvä ehkäisy. Itse olen elänyt mummoikään syömättä ensimmäistäkään ehkäisypilleriä vaan se hoitunut muilla tavoilla.

Vierailija
4/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysytty. Jotkut miehet ovat halunneet käyttää kumia.

Vierailija
5/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään kun seksitaudit leviää 🥱

Vierailija
6/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aloituksesta saa sen kuvan? 

Vierailija
7/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aloituksesta saa sen kuvan? 

Siten, että aloituksessa puhutaan vain raskauden ehkäisystä, ei sukupuolitautien ehkäisystä. 

Vierailija
8/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa aina sanoa miehelle, että ei käytä pillereitä vaikka käyttäisi. Jos nainen myöntää asian, se tarkoittaa miehelle, että vastuu ehkäisystä ja sen toimivuudesta on vain naisen vastuulla.

Vierailija
9/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaa aina sanoa miehelle, että ei käytä pillereitä vaikka käyttäisi. Jos nainen myöntää asian, se tarkoittaa miehelle, että vastuu ehkäisystä ja sen toimivuudesta on vain naisen vastuulla.

Näinhän asia ei ole!

Vierailija
10/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lucky me, tauteja 0.

Vierailija
11/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lucky me, tauteja 0.

Ootko sekstaillut ilman kumia?

Vierailija
12/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän asia ei ole!

Kyllä se niin on. Pilleritkään ei ole satavarmoja ja jos ne pettää, mies syyttää naista, että nainen on tahallisesti jättänyt ne syömättä.

Vierailija
13/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan kysellyt naiselta ehkäisyn perään koska tiedän olevan sen itselläni kunnossa.

14/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän e-pillereitä ja kerron sen kun tapailu on jatkunut, että voidaan jättää kortsu pois. Viime aikoina kun olen tapaillut nelikymppisiä miehiä, ovat he itse halunneet käyttää kortsua alussa.mutta nuorempana jotkut miehet eivät olisi halunneet käyttää kortsua, koska kuulemma "he eivät pidä siitä". No heillä sitten varmaan oli kaikki mahdolliset sexitaudit,jos he eivät käytä uusienkaan kumppanien kanssa kortsua...

Vierailija
15/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä tätä ajatusta, että nimenomaan pillerit on jotenkin itsestään selvä ehkäisy. Itse olen elänyt mummoikään syömättä ensimmäistäkään ehkäisypilleriä vaan se hoitunut muilla tavoilla.

Aika hankalaa on muuten hoitaa se. Kaikille  ei esim. kierukat sovi

Vierailija
16/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia arvostavalla (herras)miehellä on aina kumit mukana tarvittaessa ja varsinkin "suhteen" alussa, koska kumpikaan ei voi tietää toistensa asioita alapään tiimoilta. 

Myös naisella voi olla kumeja mukana, vaikka käyttäisi, tai olisi käyttämättä pillereitä. 

Päivänselvä asia ollut jo pitkäääään. 

Vierailija
17/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, niitä vain tulee jostain. Ne kai leviää samaan tapaan kuin flunssa :D

Vierailija
18/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niitä vain tulee jostain. Ne kai leviää samaan tapaan kuin flunssa :D

Siksi olisi hyvä, että kaikkilla olisi maskit.

Vierailija
19/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ehdota kondomia, niin voit olla varma, että on vedellyt myös muita paljaalla = isompi riski taudeille.

Vierailija
20/31 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan ei ole mies kondomia ehdottanut (vaikka ei ole tiennyt että syön pillereitä) vaan minä olen sen kondomin ottanut puheeksi ja sitä on käytetty.Eli miehiä ei huoleta mahdollinen sp-tautitartunta tai minun raskaaksi tuleminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi