Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen itseni kanssa? :( Rakastun aina itseäni 20-30 vuotta vanhempiin. Ei ole provo ja kärsin.

Vierailija
14.09.2024 |

Voitte varmasti kuvitella millaisiin vaarallisiin ja nöyryyttäviin tilanteisiin nuori nainen joutuu kun aidosti ihastuu ja rakastuu itseään paljon vanhempiin miehiin. 

Tämä on ollut aina. Minulla väkivaltaisia, alkoholisteja ja huonosti käyttäytyviä kumppaneita ollut, he miltein 20 vuotta vanhempia. On ollut lapsiakin yhdellä. 

Ei tämä ole mitenkään hyvä asia. Tulen vain aina uudelleen nöyryytetyksi. Iän myötä tämä vain pahenee. Nyt olen kiinnostunut 55-vuotiaasta (lähes isäni ikäisestä) miehestä. Itse en ole täyttänyt edes kolmeakymmentä. 

Olen todella surullinen ja häpeän itseäni tämän vuoksi. Tiedän miten naurunalaiseksikin itseni olen tehnyt.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut. 

Itse rakastuin oman ikäiseen. Ei tuo kyllä ihan luonnollista ole. 

Vierailija
22/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut. 

Jos luonto olis sen noin tarkoittanut että esim 55v mies ja 20v nainen parittele, niin miksi sperman laatu laskisi miehen ikääntyessä? vanhemmalla miehellä kestäisi siis kauemmin saattaa raskaaksi nuori nainen kuin esim 29v miehellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hyvä provo. Tap, tap..

Kun ei ole. Olisipa edes joku paikka jossa tästä voi keskustella. 

Olen aina hävennyt suhteitani mutta aidosti rakastunut. Tiedän kuitenkin mitä muut ovat ajatelleet ja varmaan oikeassakin olleet. 

En minä silti kuitenkaan haluaisi asian olevan näin.

-ap

Mikä sun isäsuhteessa on mennyt vikaan kun haet huomiota isäsi ikäisiltä miehiltä, jopa perheellisiltä?

Minulla oli ihan hyvä isä. Alkoholisti mutta ihmisenä hyvä. Olihan hän aika etäinen tunnetasolla ja masentunut mutta silti hyvin rakas ja yritti osoittaa omaa rakkauttaan lapsille omalla tavallaan. 

Samoin äitini alkoholisti, että aika vaikeaa se oli mutta selvisin. Ehkä haen turvaa. Se onkin kaunis asia se turvan tunne. Välillä (harvoin) kun uskallan olla heikko toisen ihmisen lähellä ja saan mennä miehen kainaloon sängyssä, saa olla toista todella lähellä ja mies vielä silittää, niin meinaan purskahtaa itkuun juuri sen takia, että se turva on niin ihana tunne siinä kohtaa. -ap

Vierailija
24/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua  muka kiinnosta esim miehekäs 35 vvuotias mies? Aika kummallista

Vierailija
25/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua  muka kiinnosta esim miehekäs 35 vvuotias mies? Aika kummallista

Kyllä tavallaan. Ei vain ole osunut viime aikoina kohdalle. -ap 

Vierailija
26/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuollaisia ikäeroja, vaikka harvinaisempia ovatkin. Ei siinä mitään, kunhan etsit vain kumppanin, joka on kunnollinen. Mitä väliä, mitä muut ajattelee, kun kaksi (oikeasti) aikuista ihmistä on yhdessä. 

Vierailija
27/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet että vain ikä tuo automaattisesti kypsyyden

Vierailija
28/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä koet ettei tämä vanhempi mies jätä sinua, koska olet se nuorempi ja "kauniimpi".  Ja että hän on siten turvallisempi vaihtoehto ja kypsempi. Ikä ei vaan aina tuo kypsyyttä ja parisuhde ei pitäisi alkaa pelosta

Tämä näissä suhteissa yleensä pohjimmaisena syynä.

Vierailija
29/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, että mikä niissä muka kiinnostaa?

Jotkut naiset pitää miehekkäistä miehistä.

Sinustako vain vanhukset ovat miehekkäitä? Okei....

Vierailija
30/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se vanha mies palvoo nuorta tyttöä. Vähän samaa kuin vanhemmalla naisella on nuorempi rakastaja. Se antaa energiaa ja etenkin seksuaalista energiaa suhteeseen,kun toinen sentään on oikeasti viriili.

Vierailija
31/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooksä kiinnostunut niiden rahoista?!

Vierailija
32/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on olemassa paikka missä keskustella juuri tästä aiheesta vaikka joka päivä: ACA

Vierailija
33/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, että mikä niissä muka kiinnostaa?

Jotkut naiset pitää miehekkäistä miehistä.

Kyllä sellainen 26-33v mies on jo ihan kypsä. Jos ei tuossa iässä ole kypsä, niin ei tule koskaan olemaankaan. Itse en usko tuohon että vasta 50 kymppisenä olet sitten kypsä. 

Minä ainakin olen ihan kypsä tähän touhuun😮💨🥩🍗

Vierailija
34/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä koet ettei tämä vanhempi mies jätä sinua, koska olet se nuorempi ja "kauniimpi".  Ja että hän on siten turvallisempi vaihtoehto ja kypsempi. Ikä ei vaan aina tuo kypsyyttä ja parisuhde ei pitäisi alkaa pelosta

Tämähän se syy on juurikin miksi joku olisi 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Saa törttöillä, ilkeillä ja diivailla mielin määrin eikä ukko halua luopua nuoresta naisesta.

Vierailija
35/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitten ongelmaa ole jos vanhempi mies on hyvä sinulle ja olisit onnellinen?

Ei se omanikäinen ole myöskään onnen tae - kaikki parit eroavat siitä huolimatta.

Vierailija
36/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se syy on juurikin miksi joku olisi 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Saa törttöillä, ilkeillä ja diivailla mielin määrin eikä ukko halua luopua nuoresta naisesta.

En minä ainakaan ole tällainen. Enkä myöskään välitä rahasta miehessä mutta toivon toki, että töissä kävisi. Käyn itsekin. 

Haluaisin vain rakastaa ja tulla rakastetuksi. Tuntea riittäväni ja olevani jollekin jotain erityistä. Siitä se kai tulee. 

Ehkä luulen, ettei ikäiseni halua minua enkä kelpaa. 

Aika tyhjää ja yksinäistä välillä itsellä mutta jostain sitä läheisyyttä on välillä saatava ja ilmeisesti koen vain että minua vanhemmat voivat minulle sitä antaa vaikka asia ei olisikaan aivan niin. -ap

Vierailija
37/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän ikäero tarkoita huonoa suhdetta jossa on väkivaltaa, alkoholia ja ikäviä asioita. Nyt on vika jossain muussa kuin ikäerossa. Tykkää vain vanhemmista miehistä, mutta etsi kunnollinen ja tunnollinen mies. 

No mutta kun ne kunnolliset miehet eivät herätä seksuaalista kiinnostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä