Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko muka tuohon että miehet ovat ystävällisiä vain jos haluavat hyötyä jotain naisesta??

Vierailija
14.09.2024 |

Joku nainen väitti, että miehet ovat ystävällisiä vain koska nainen on nätti ja nuori.  Ja vanhemmiten miehet ovat sitten kuulemma ilkeitä ja myrtsejä naisille. Onko tuo muka totta??

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä ystävällinen kaikille naisille. Muillekin ihmisryhmille samoin

Vierailija
2/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä ystävällinen kaikille naisille. Muillekin ihmisryhmille samoin

No niin minäkin ja jäin miettimään minkälaisten miesten kanssa hän oli ollut tekemisissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

M48

Vierailija
4/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se paistaa ihmisestä, että onko ystävällisyys välitöntä ja vailla taka-ajatuksia vai sellaista kärttämistä, joka usein muuttuu vähän väkinäiseksi ja kärttäväksi. Ihan sama oliko kuka kyseessä. Tulee sellainen ständimyyjä-fiilis aina joistain ihmisistä, taka-ajatuksia ei oikein pysty peittämään teeskentelemällä ystävällistä.

Vierailija
5/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehetkään eivät ole noin tolloja.

Vierailija
6/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha, ruma ja läski akka, mutta mukava ja kiva. Kaikki miehet ovat yleensä minulle kivoja, vaikka voin olla kyllä varma ettei heillä ole mitään taka-ajatuksia. En kyllä mene juttelemaan miehille esim. baareissa, vaan kokemukseni perustuu esim. leikkipuistossa ja töissä tapaamiini miehiin.

Vierailija
7/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatii oikeasti hyvän miehen, että auttaa vanhaa naista laukkujen kanssa. Nuorta kaunista naista auttaa heikompilaatuinenkin mies, jos vain uskaltaa, eikä jäädy kauneuden edessä.

Jos olet hyvä, olet hyvä kaikille.

Vierailija
8/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpiin naisiin tämä ainakin pätee.

Vierailija
9/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymysmerkki riittää. Kaksi osoittaa kouluttamattomuutta.

Vierailija
10/28 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa hyvin katkeralta ja ilävältä. - Kyllä minä miehenä yritän olla ( tavanomaisen) ystävällinen niin naisia kuin miehiä kohtaan siksi, että niin toimalla on jotenkin luontevampaa ja mutkattomampaa olla ja käyträytyä. Mutta koska en ole ollut eläessäni parisuhteessa, niin joitainnkertoja olen kyllä ajatellut, että miten minun sitten oikein tulisi olla ja käyttäytyä, jotta haaveeni parisuhteesta kävisi toteen?

Vielä on jäänyt kokeilematta mm. uhriutuminen, nais(t)en halveksiminen ja mitöinti.

En myöskään ole leveillyt ((vähillä)rahoillani tai rehennellyt seksikokemuksillani.

En näiden viimeksi mainittujen tapojen lisäävän mahdollisuuksiani.

Mutta hankalaksi menee, jos jokainen iläiseni nainen (eli nuori tai nuorehko) nainen kokisi  että lähestyn heitä vain hyötymistarkoituksessa, koska silloinhan heidän tulisivhyötyä myös minusta. 

Tai ainakin itselleni on vieraa ahatus, että parisuhteessa tai missään muussakaan lährisemmässä ihmissuhteessa vain toinen hyötyisi. 

Vierailija
11/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan absurdi ajatus!

Vierailija
12/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa. Ei kaikki miehet tee noin.

Vierailija
13/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ota huomioon, että tällä palstalla (vauva.fi - kamoon!!) viihtyvät vain tietynlaiset miehet. Eivät he tunnusta mitään. Ja tuo, että ovat ilkeitä vanhemmille naisille - ei, ei livenä, he kurppailevat ja haahkailevat ämmiä vain täällä netissä. Livenä he eivät noteeraa näitä naisia mitenkään; voivat jopa kävellä/ajaa pahki, päälle. Naisen pitää ymmärtää väistyä ja odottaa, että inceli pääsee ohi.

Vierailija
14/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävällinen kaikille naisille, koska ei tiedä ollaanko vaikka vanhainkodissa jonkun kanssa vierekkäisissä huoneissa ja sitten on illalla tylsää.

15/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kaipaamani henkilö haluais musta hyötyä 😅 

Vierailija
16/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ystävällinen kaikille naisille, koska ei tiedä ollaanko vaikka vanhainkodissa jonkun kanssa vierekkäisissä huoneissa ja sitten on illalla tylsää.

Mistä tiedät elätkö silloin? 

Vierailija
17/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Vierailija
18/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta tavatessa mies on yleensä ystävällinen kaikille naisille, mutta jos mies tuppaa jatkuvasti naisen seuraan ja on ystävällinen, niin silloin mies on ihastnut naiseen.

Vierailija
19/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon on tuota sen huomaa helposti, nuoret naiset saavat aina paremman kohtelun ja kaikilla miehillä on taka-ajatuksia seksin osalta...

Vierailija
20/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat lähtökohtaisesti hyvin itsekkäitä, että hyvin voi olla näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi