Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko muka tuohon että miehet ovat ystävällisiä vain jos haluavat hyötyä jotain naisesta??

Vierailija
14.09.2024 |

Joku nainen väitti, että miehet ovat ystävällisiä vain koska nainen on nätti ja nuori.  Ja vanhemmiten miehet ovat sitten kuulemma ilkeitä ja myrtsejä naisille. Onko tuo muka totta??

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paljon on tuota sen huomaa helposti, nuoret naiset saavat aina paremman kohtelun ja kaikilla miehillä on taka-ajatuksia seksin osalta...

Mitä taka-ajatuksia? Vaikka miehet ovat aina olleet ystävällisiä, ei ne sitten ole koskaan mihinkään treffeille pyytäneet. t. nuori nainen

Vierailija
22/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimpiin naisiin tämä ainakin pätee.

Miehille ei voi olla liian ystävällinen. Ne ottaa helposti sen normaalin kohteliaisuuden ja avuliaisuuden jonain parittelukutsuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan mies yrittää muista hyötyä.

Vierailija
24/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, kyllä minua on auttanut kaiken ikäiset miehet, ilman mitään yrmeilyä ja itse ovat tarjoutuneet. Ja kyllä en ole nuori vaan yli 50 ja aina on ollut näin. 

Vierailija
25/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paljon on tuota sen huomaa helposti, nuoret naiset saavat aina paremman kohtelun ja kaikilla miehillä on taka-ajatuksia seksin osalta...

Mitä taka-ajatuksia? Vaikka miehet ovat aina olleet ystävällisiä, ei ne sitten ole koskaan mihinkään treffeille pyytäneet. t. nuori nainen

Et ole nätti?

Vierailija
26/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta miestä jotka ovat ystävällisiä kaikille.

Tunnen joitakin miehiä jotka huomioivat vain ne naiset joita pitävät viehättävinä eli haluavat jotakin.

Tunnen myös miehiä jotka ovat ystävällisiä kaikille paitsi sille yhdelle johon ovat pihkaantuneet.

Siitä voi katkeroitua kun ei erota toiseksi mainttuja ensiksi mainituista. Myös viimeiseksi mainitut voi sekoittaa toiseksi mainittuihin ja päädyt luulemaan että joku halveksii sinua vaikka asia on päinvastoin.

Vierailija
27/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. 

Vierailija
28/28 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole nätti?

Tavis oon. Olen kyllä jo varattu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän