Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäonnistuin elämässäni

Vierailija
14.09.2024 |

Kaikki meni päin mäntyä. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun elämän tarina tämä.

Melkein kuolin ku synnyin ja minut huostaanotettiin siellä kiusasivat sekä lapset ja aikuiset .

Sitten, kun pääsin pois menetin heti luottotiedot, koska en osannut hoitaa asioita ja kukaan ei opettanut.

Sit jäi autismi diagnosoimatta .

Ja olen yrittänyt kolme kertaa saada ammatti tutkinnon ja epäonnistunut, koska en ole oppinut ja osannut ja se on liian vaikeaa.

Kukaan ei ota töihin mua enkä usko koskaan saavani tutkintoa koska se on minulle liian haastavaa.

Sen lisäksi terveys meni lopullisesti.

Luottotietojen takia en saa asuntoa .

Minulla ei ollut edes sänkyä ku pääsin omilleen asumaan sossut ei ostanut koska ei ollut välttämätöntä.

Minulla ei ole edes TV:tä tai tietokoneetta .

Ei puhtaita vaatteita koska ei pesukonetta eikä mahdollisuutta pestä vaatteita.

Ei kavereita

Sun kommentti luultavasti pelasti mun hengen toivottavasti mun sanat voisi pelastaa sut..

Mä en tiedä susta mitään niin vaikea sanoa miten paha sun tilanne on, mutta ainakin sulla on empatia kykyä ja se on erittäin harvinaista nykyään.

Eihän meillä mikään kiire sinne hautaan ole eihän? Se on ikuisuus se kuolema tämä elämä kestää hetken ja joo 99% siitä on surua ja pahaa oloa, mutta se 1% pitää meidät täällä jos on edes yksi hyvä ihminen tai sana tai toivo edes paremmasta.

Toivon, että sinä löydät sen sinun 1% jostain 

Vierailija
22/24 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Tunnen olevani täysi luuseri. 

Et ole luuseri yhteiskunnan paineet menestyä on nykyjään tosi korkealla ja ei ihme että tyypit ahdistuu ja masentuu.

Varsinkin me milleniaalit ku meille on hoettu lapsesta asti, että voidaan aikuisena olla mitä vaan ja sitte yhteiskunta on tehnyt niistä asioista tahallaan niin vaikeita ja monimutkaisia.

Ja osa asioista on sellaisia jota et voi saavuttaa ilman oikeita ihmisiä esimerkiksi jos haaveilee urheilijan urasta tai muusikon, niin ei niitä yksin kovkn helposti saavuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä löytää reitti avun pariin. Joku järjestö?

Vierailija
24/24 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, mutta voipahan ottaa ainakin rennosti kun ei ole enää mitää odotettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi