AV mammat vallanneet MLL perhekahvilat ??
vähän nauratti tuo juttu Kalevassa. Av mammat pätetät näköjään muuallakin kuin täällä
http://www.kaleva.fi/plus/keskustelu1_1336793_1_25_1_15_page0.htm
Kommentit (4)
Jos yhteen perhekahvilaan osuu paljon ärsyttäviä äitejä, ei se ole liiton vika. Aivan sama juttu voisi käydä seurakunnan avoimessa päiväkerhossa.
Eihän se ole MLL:n vika millaisia äitejä niiden kahvilaan tulee!!!
Itse en käy paikkauntamme seurakunnan perhekerhossa, kun siellä just sellaisia kuppikuntia + ei-uskonnollisena (kuitenkin kirkkoon kuuluvana) en jaksa niitä hartaushetkiä.
Mutta onneksi paikkakunnallamme on toinenkin Äitikahvila, jossa on aina välitön meininkin. Kaikkien kanssa jutellaan, ketään ei arvotella tai teilata.
Minäkin lähden sieltä aina kesken pois ja vien lapseni hoitoon ja itse painelen töihin, eikä kukaan ole ikinä mua siitä arvostellut.
pistävät alle 2-vuotiaan hoitoon, eivät imetä ja lähes halveksivat kestovaippaile. Mieluummin hengailen samanhenkisten ja koulutettujen ihmisten kanssa.
tosin ihan eri paikkakunnalla ja kummassakin olen viihtynyt tosi hyvin.
Kummassakin kahvilassa on ollut suloisessa sovussa kaikki äidit, imetyksestä, vaipoista tai lapsen kuljetustavasta riippumatta. Samoin leikkipuistoista olen saanut mukavaa juttuseuraa. Olen kuullut, että myös leikkipuistoissa saattaa olla sisäänlämpeävää porukkaa, mutta onneksi ei ole omalle kohdalle osunut.