Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi puhelinkaupustelijoiden pitää jäädä aina inttämään?

Vierailija
14.09.2024 |

Viimeksi itselleni ei ollut edes kaupustelija inttämässä, vaan jalometallien ostaja! Sanoin ettei ole mitään ylimääräisiä kulta- tai hopeakoruja eikä muutakaan, mutta tyyppi vaan inttää, että kyllähän kaikilta nyt jotain löytyy ja eikös nyt löytyisi edes jotain rikkinäisiä helyjä vaikka. Ei vaan meinannut mennä jakeluun, että ei OO.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäät inttämään? Ne tekee työtä, mikä sun tekosyy on?

Vierailija
22/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyö uusavuton pässi se luuri kaupustelijan korvaan äläkä vikise täällä ja uhriudu.

Mielestäni keskusteluketju on mielenkiintoinen, koska en tunne yhtään puhelinmyyjistä pitävää ihmistä. En siis yhtään!

Eikö jalometallin ostajille ole tullut sellainen asia mieleen, ettei nykyään saada rippiristiä tai hankita luokkasormuksia jne kuten ennen vanhaan? Minulla ei ole yhtään korua. Olen perinyt vanhempani, joiden korut olivat vihkisormukset ja rannekellot. Nekään eivät ole mitenkään kalliit tai erikoiset. Sormukset säilytämme muistona vanhemmistani sisarusteni kanssa. Valokuva-albumi on kopioitu jokaiselle. Muu tavara oli vähäarvoista duunarien käyttötavaraa, josta kukaan ei olisi maksanut mitään edes kirpputorilla. Jonkun vanhan maton tai pautjan paikka oli yksiselitteisesti roskiin ja poltettavaksi. Tekstiilejä veimme löytöeläinkotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on esto silti  vanhusten kusettajat soittelevat jos on aikaa tekeyden huono kuuloiseksi tyhmäksi jopa tunnin puheluu heitä voi vedättää ennen kuin haistattelen. on siinä itselläkin pokassa pitämistä kun on kuulevinaan aivan muuta mitä koijari selittää. toinen konsti on kun tekeytyy muka kiinnostuneeksi ja sitten sanoo sun pitää kysyä ensin holhoojalta saanko tilata lopettavat puhelun heti

Vierailija
24/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon aina heti tuollaisen kaupustelupuhelun alkuun että nyt ei ole rahaa yhtään mihinkään, mutta ilmaiseksi toki otan kaiken. Loppuu puhelut lyhyeeseen aina. En ole koskaan vielä saanut yhtään mitään ilmaiseksi. Ihan hyvä jos kirjaavat johonkin logiinsa että olen varaton (vaikken ole) ja että turha soitella mulle.

Vierailija
25/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaaritelko niiden kanssa. Tiukkaan sävyyn heti puhelun alussa 'en osta mitään' ja se oli sitten siinä se puhelu, joskus lyövät luurin korvaan joskus toivottelevat hyvät päivän jatkot.

Vierailija
26/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoja olen laittanut puhelimeen, samoista numeroista tulee todella pitkään soittoja. Ja näitä kaupustelusoittoja saan melkein päivittäin. Call insiderista näkee kaupustelijat.

Kerran muuten tokaisin verottajan soittoon, että mitä sä oikein kauppaat. En nimittäin oikein kuullut, mistä soitto tuli. No kyllä se asia sitten selvisi😄.

Vierailija
27/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kun lääkäriveljelleni kaupiteltiin liittymää. Veli vastasi, että "kiitos tarjouksesta, mutta operaattorinne ei kuulu mökilläni". 

Kuuntelin vierestä ja ihmettelin, kun veli hiiltyi todella. Myyjä oli esittänyt vasta - argumenttina, että "ettehän te mökillä kuitenkaan vietä paljoa aikaa". :D

Vierailija
28/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina käännän keskustelun niin päin että alan kyselemään heiltä. "Hyvä kun soitit, osaatko muuten sanoa, miksei siitä ja siitä lehdestä oo tullut vielä laskua?" Tai "oon just leipomassa ja munat on loppu, millähän ne vois korvata?". Jankkaaminen loppuu kuin seinään.

Oletpa typerä, laita luuri kiinni, sekin saastainen ä äliö, älä yritä esittää nokkelaa. 

Vierailija
29/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei puhelinmyyjät ohjelmaa lähetetä uusintana  huume viina vetoiset pellet espanjasta soittelivat suomen eläkeläisille  kaupustelivat lähinnä lehtiä. löivät ylä femmoja kun mummo tilas seuran. AVASI TODELLA MONEN SILMÄT JA VEI USKON KOKO PUHELIN KAUPUSTELUUN.

Vierailija
30/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla esto ja salainen numero ostin gigantista hellan ja annoin vahinkossa numeroni  johan alkoi puhelin soimaan  gigantti oli myynyt numeroni kaupustelijoille. soitin gigantiin ja uhkasin oikeus toimella jos ei poistu sen jälkeen ei ole tullut ensimmäistäkään. samoin veikkaus myy numeroita kova oli selittely veikkauksessa  vasta 3 puhelun jälkeen joutuivat poistamaan.

Vierailija
31/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katkaisen puhelun ja laitan numeron estoon. Jos minä sanon, että en halua tilata jotain, niin minä oikeasti tarkoitan sitä ja se pitää hyväksyä. Ei minulla ole halua eikä edes varaa tilata esimerkiksi jotain lehtiä nykyään.

Vierailija
32/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun huomaan että soittaja on puhelinmyyjä, laitan puhelimen varovasti pöydälle ja hipsin hiljaa muihin hommiin. Sielläpähän sitten puhuu itsekseen. En tiedä tuntuuko minusta vain siltä että tämä vähentää myyntipuheluita vai vähentääkö se todella, mutta eipähän tarvitse kuunnella sitä inttämistä.

Vierailija
33/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei niistä ole oikeisiin töihin. Pohjasakkaa, joka ei saa työtä mistään muualta, mitä oikein odotit?

Vierailija
34/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aina käännän keskustelun niin päin että alan kyselemään heiltä. "Hyvä kun soitit, osaatko muuten sanoa, miksei siitä ja siitä lehdestä oo tullut vielä laskua?" Tai "oon just leipomassa ja munat on loppu, millähän ne vois korvata?". Jankkaaminen loppuu kuin seinään.

Oletpa typerä, laita luuri kiinni, sekin saastainen ä äliö, älä yritä esittää nokkelaa. 

Oma on syynsä, kun soittelevat tuntemattomille ihmisille ja alkavat kaupustelemaan...

Vierailija
35/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjät vois myydä vuokratyövoimaksi lapioimaan hiekkaa Saharaan.

Vierailija
36/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuria korvaan niille puhelinmyyjille.

Just näin. Loppuu se inttäminen siihen. 

Vierailija
37/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jäät inttämään? Ne tekee työtä, mikä sun tekosyy on?

Puhelinmyynti ei ole työtä. 

Vierailija
38/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

37. Onpas. Siitä maksetaan rahaa tekijälle, jos ja kun saa niitä kauppoja tehtyä.

Vierailija
39/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkujutustelun jälkeen pääsee klousaamaan diilin. Sehän tuossa ap:n mainitsemassa asiassa se myyjän päätavoite tietenkin on.