Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi puhelinkaupustelijoiden pitää jäädä aina inttämään?

Vierailija
14.09.2024 |

Viimeksi itselleni ei ollut edes kaupustelija inttämässä, vaan jalometallien ostaja! Sanoin ettei ole mitään ylimääräisiä kulta- tai hopeakoruja eikä muutakaan, mutta tyyppi vaan inttää, että kyllähän kaikilta nyt jotain löytyy ja eikös nyt löytyisi edes jotain rikkinäisiä helyjä vaikka. Ei vaan meinannut mennä jakeluun, että ei OO.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsytti joku puhelinoperaattorin myyjä, joka yritti kaupustella tablettia liittymän kera kun olin köyhä opiskelija. Mitään tarvetta sille ei ollut eikä todellakaan rahaa, mutta myyjä yritti keksiä ties mitä syitä miksi se pitäisi ottaa ja kuinka kuukausimaksu on vain kahvipaketin verran. Sori, mutta mieluummin juon sen kahvin.

Vierailija
2/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuria korvaan niille puhelinmyyjille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäät kuuntelemaan? Sulje puhelin tai jätä se vaikka pöydälle

Vierailija
4/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eivät jää koskaan inttämään. Kun mulle käy selväksi, että langan päässä on kaupustelija, sanon, että mulla ei ole aikaa puhua, kiitos hei, enkä jää kuuntelemaan vastausta.

Vierailija
5/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai he jatkavat keskustelua niin kauan kuin sen sallit. Ei kukaan saisi mitään myydyksi, jos luovuttaisi heti ensimmäisen ein kohdalla.

Opettele sanomaa Ei kiitos, ja sulkemaan puhelin. Niin kauan kuin et sitä osaa, ongelma olet sinä, ei myyjä.

Vierailija
6/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoramarkkinointikielto aika näppärä ratkaisu

Vierailija
7/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sillä saa myyntiä

Vierailija
8/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säähän ostat/myyt tai itket ja ostat/myyt!

Vierailija
9/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katkaisen puhelun, jos erehdyn vastaamaan, heti enkä jää selittämään mitään enkä kuuntele myöskään selityksiä. 

Vierailija
10/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

forssan seudulla elisan pigmentti vikainen kaupustelija ei tahdo millään uskoa ettemme anna sotu tunnustamme huutelee perään mennen tullen. todella moni elisan  asiakastakin on vaihtanut operaatorin heti kotiin päästessään. elisa todella munaa itsensä kun savannin kasvatti auloissa kyselee sotua. todella ala arvoista kaupustelua minäkin vaihdoin heti kotiin päästyäni.

Vierailija
11/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle eivät jää koskaan inttämään. Kun mulle käy selväksi, että langan päässä on kaupustelija, sanon, että mulla ei ole aikaa puhua, kiitos hei, enkä jää kuuntelemaan vastausta.

Juuri näin. He tekee vaan työtään, se on fine, ja kellään ei ole mitään velvollisuutta jäädä kuuntelemaan. On ihan ok todeta suoraan että "mulla on lehtiasiat/liittymäasiat täysin kunnossa kiitos" ja laittaa luuri kiinni. Ihan sama mitä jäävät sinne yskimään. 

Nykyisin varmaan tämän takia uus taktiikka on alottaa jotenkin näin: "Kuule Marja onneks olkoon, sä osallistuit joku aika sitten meidän kyselyyn ja mulla on nyt ilo ilmottaa sulle että sä oot voittanu". Ja tän jälkeen alkaa pitkä selostus jostain eduista joita saat JOS TILAAT jotain. Aina kun joku mulle tuntematon tyyppi aloittaa jonkun tollasen höpönlöpön, keskeytän hänet ja kysyn että oletko kauppaamassa jotain. Jos vastaus on että joo, niin totean että en ole kiinnostut.

Vierailija
12/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

forssan seudulla elisan pigmentti vikainen kaupustelija ei tahdo millään uskoa ettemme anna sotu tunnustamme huutelee perään mennen tullen. todella moni elisan  asiakastakin on vaihtanut operaatorin heti kotiin päästessään. elisa todella munaa itsensä kun savannin kasvatti auloissa kyselee sotua. todella ala arvoista kaupustelua minäkin vaihdoin heti kotiin päästyäni.

Savannin kasvatti taitaa osata sinua paremmin kielioppia, laittaa isot kirjaimet lauseen alkuun ja pilkut kohdalleen.

Vierailija
13/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjille lyön heti luurin. Säästyy heidänkin aikaansa. Kauppakeskuksien kaupustelijoiden kohdalla leikin kuuromykkää. 

Aina ei tarvitse olla kohtelias. Ei tarvitse olla törkeäkään, mutta et ole velkaa aikaasi kenellekään kauppamiehelle. 

Vierailija
14/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoramarkkinointikielto aika näppärä ratkaisu

Luurin voi myös lyödä korvaan.

Vierailija
15/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö uusavuton pässi se luuri kaupustelijan korvaan äläkä vikise täällä ja uhriudu.

Vierailija
16/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina käännän keskustelun niin päin että alan kyselemään heiltä. "Hyvä kun soitit, osaatko muuten sanoa, miksei siitä ja siitä lehdestä oo tullut vielä laskua?" Tai "oon just leipomassa ja munat on loppu, millähän ne vois korvata?". Jankkaaminen loppuu kuin seinään.

Vierailija
17/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edistä omaa hyvinvointiasi katkaisemalla puhelu välittömästi kun tunnistat alkavan myyntipuheen. Itsehän en edes vastaa tuntemattomista numeroista tuleviin puheluihin, ovat 99% puhelinmyyntiä. 

Vierailija
18/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin. Heti ei kiitos ja suljen puhelimen. 

Vierailija
19/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nää puhelinmyyjät vois tuomita vankilaan, aluksi vaikka kolmeksi vuodeksi? Jos ei tehoa, sitten 5 vuotta jne. Tukka pois ja linnaan, paitsi ei tietenkään, jos ovat valmiiksi kaljuja luusereita.

Vierailija
20/39 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelu poikki ja heti esto päälle. Näin tekee ikäihminen liki 80v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi