Poikaystävä rajoittaa menemisiä
Oisin halunnu mennä tapaamaa yhtiä nettikamuja jotka on miespuoleisia nii mun poikaystävä sano että ei haluu että meen. Ja mä en vaa ymmärrä ku kysyin että eikö se luota muhun nii se sano ettei luota niihi toisii. Ja että nähny omis kaveriporukois mite noi jutut menee. Että miehii ei vois luottaa. Tai mun poikaystävän kanssa yhessä ollaan nähtykin osaa tosta porukasta nii nyt oisin ollu menossa tapaamaa kahta niistä yksin koska poikaystävä ei pääsis nyt. Sille tuli kuulemma nyt paska olo ja on surulline iha vaa siitä et ees ehdotin et menisin yksin. Sanoin että en mee sit koska en haluu sille pahaa mieltä. Mun mielestä kuitenkin tyhmää sukupuolen perusteella rajottaa näin. Kyllä mustaki tuntuu tää pahalta että ku mul on tämmöi kaveriporukka joka sattuu olemaan enimmäkseen miespuoline että mä en vois nähä niitä tai olla sillee oikee kaveri. Kun ei mulla oo siellä kenekää kaa ollu mitää muuta ku kaverillista juttuu
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Apn teksti tosi huonoa Suomen kieltä.
Vs. Ap:n teksti tosi huonoa suomenkieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia kavereita saa tavata, siihen ei tarvita lupaa. "Nettikamuja" kuulostaa hieman epämääräiseltä, oletko varma että siellä on tavallisia ja luotettavia ihmisä?
Oon ja ollaan tavattu niitä poikaystävän kanssa yhdessä jo aikaisemmin
Niinpä, sulla oli sun poikakaveri turvalasikoneissa. Nyt ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia kavereita saa tavata, siihen ei tarvita lupaa. "Nettikamuja" kuulostaa hieman epämääräiseltä, oletko varma että siellä on tavallisia ja luotettavia ihmisä?
Turvanasi. (Automaattinen tekstinsyöttö on syvältä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa niin nuorelta että ei kyllä kannattaisi vielä mitään poikaystävää edes olla... Eikä ainakaan kannata antaa jonkun teinipojan rajoittaa omaa elämää ja saada oloasi vaan huonommaksi. Älä rupea holhoamaan tuollaisia pikkupoikia, parisuhteisiin voi sitoutua myöhemminkin.
Tää on mun eka parisuhde, mutta olen jo lähempänä kolmeekymppiä, kun kahtakymppiä
Et taida olla aikuiseksi ihan heti kasvamassa🙄? Nettikamuja.. mikäs nyt pointti että meet yksin niitä tapaamaan etkä poikkiksen kanssa?
Entinen työnantaja rajoittaa elämää. Ei saa harrastaa mitään, ei saa seurustella, ei saa olla muualla töissä, ei saa sitä ja tätä.
Ole varovainen poikaystäväsi suhteen. Kaikenlainen kontrollointi suhteessa on vaarallista ja voi mennä pahemmaksi ajan myötä. Älä ainakaan muuta yhteen tyypin kanssa!
Minä en aikoinani rajoittanut vaimoni menoja, koska luotin häneen, ja paskastihan siinä sitten kävi. Pojat jäivät onneksi minulle, ettei pikkuvaimo saanut minulta ihan koko perhettä hajotettua. Useinhan tämä loppuvaihe menisi toisin.
Entinen työnantaja kuvittelee olevansa minun poikaystävä. Poikaystävä, joka omistaa minut ja päättää kaikesta ja kukaan muu työnantaja ei saa työllistää minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvanasi. (Automaattinen tekstinsyöttö on syvältä)
Huono tekosyy. Automaattisen tekstinsyötön saa pois päältä.
Heivaa se helvettiin, ei kannata olla sellaisen miehen kanssa joka ei luota sinuun.
Miehet tietää itse millaisii miehet on. Näin on.
Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n teksti on täydellinen tyyppiesimerkki nykyajan 15-16-vuotiaiden kielellisestä tasosta. Omat teinit kirjoittaa juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
Lorttoamaan olis tehnyt mieli
Sun tekee mieli pillua mutta ikinä et tule sitä saamaan. Projisoit omia toiveitasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n teksti on täydellinen tyyppiesimerkki nykyajan 15-16-vuotiaiden kielellisestä tasosta. Omat teinit kirjoittaa juuri noin.
En jaksanu alkaa kirjottaa mitää kieliopillisesti täydellistä tekstiä. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa niin nuorelta että ei kyllä kannattaisi vielä mitään poikaystävää edes olla... Eikä ainakaan kannata antaa jonkun teinipojan rajoittaa omaa elämää ja saada oloasi vaan huonommaksi. Älä rupea holhoamaan tuollaisia pikkupoikia, parisuhteisiin voi sitoutua myöhemminkin.
Tää on mun eka parisuhde, mutta olen jo lähempänä kolmeekymppiä, kun kahtakymppiä
En ihmettele että on eka. Näyttää myös vikalta.
Ei ole ok että poikaystävä yrittää rajoittaa ketä saat tai et saa nähdä.
Parisuhteessa ollessa kannattaa kuitenkin aina miettiä vähän pidemmälle, kuten olet tehnytkin, eli jos joku asia loukkaa kumppania, niin onko oikeasti sen arvoista? Onko nuo kaverit sellaisia että poikaystävän epäilyissä on jotain perää vai kumpuaako tuo rajoittaminen pelkästään mustasukkaisuudesta ja epäluottamuksesta sinua kohtaan? Jos uskot että aidosti ovat vain kavereita ja kaverimielellä liikenteessä niin sitten teet niin kuin sinusta tuntuu parhaalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole omasikaan hääviä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok että poikaystävä yrittää rajoittaa ketä saat tai et saa nähdä.
Parisuhteessa ollessa kannattaa kuitenkin aina miettiä vähän pidemmälle, kuten olet tehnytkin, eli jos joku asia loukkaa kumppania, niin onko oikeasti sen arvoista? Onko nuo kaverit sellaisia että poikaystävän epäilyissä on jotain perää vai kumpuaako tuo rajoittaminen pelkästään mustasukkaisuudesta ja epäluottamuksesta sinua kohtaan? Jos uskot että aidosti ovat vain kavereita ja kaverimielellä liikenteessä niin sitten teet niin kuin sinusta tuntuu parhaalta.
Nii samaa mieltä. Pitää puhua tästä vielä hänen kanssaan kasvotusten ensi kerralla kun nähdään. Kunnioitan kuitenki nyt hänen tahtoa, en mennyt tapaamiseen, kun tilanne on tämä nyt
Eipä kyllä kirjoitustyylin perusteella uskoisi, saatika käyttäytymisen perusteella