Onko kukaan toinen viihdetaivaan tähti ollut yhtä iso ja suosittu kuin Taylor Swift nykyään on
Tai monenneksiko suurin Swift on jo tähän mennessä kaikkien aikojen listalla?
Kommentit (854)
Vierailija kirjoitti:
Elvis
Beatles
Rollarit
Jep ja edellä mainitut ovat miljoona kertaa parempia kuin swift.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki osaa nimetä jonkun Michael Jacksonin biisin tai ainakin tunnistaa sellaisen jos kuulee. Mutta Swiftin kappaleet eivät ole tunnistettavia, eikä kaikki osaa nimetä niistä edes yhtä.
Pedari-Jacksonia ei (onneksi) uudet sukupolvet juurikaan arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvis
Beatles
Rollarit
Fanitat Elvis pe*ofiilia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki osaa nimetä jonkun Michael Jacksonin biisin tai ainakin tunnistaa sellaisen jos kuulee. Mutta Swiftin kappaleet eivät ole tunnistettavia, eikä kaikki osaa nimetä niistä edes yhtä.
Jacksonin musiikki on legendaarista. Arvosti tyyppiä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britney Spears
En tiedä ketään, joka ei tietäisi kuka hän on tai osaisi nimetä edes yhtä biisiä häneltä.
Tämä on tavallaan hyvä vertailukohta, koska vaikka Britneyn ura huipulla oli suht lyhyt, hänet tietää kaikki ja useimmat muistaa ainakin muutaman biisin, vaikka hän ei mitään kiertue-ennätyksiä koskaan tehnytkään. Swiftillä ei tavallaan ole ainuttakaan isoa hittiä. Ja nuo loppuunmyydyt kiertueet kertoo enemmän nykynuorison FOMO:sta kuin Swiftin musiikin tasosta.
No onhan Swiftillä, esim Shake it Off kappaleen tietää lähes kaikki.
Britneyn kappaleet varmasti muistuu myös monilla enemmän mieleen, jos itse sattui olemaan juuri lapsi/teini/nuori aikuinen Britneyn ollessa huipulla. Silloin tuli käytyä
Jatkan vielä, että nyt kuuntelin vähän tuota Shake it off -kappaletta, joka ei sanonut mulle mitään. No, olen tuon kuullut ennenkin, mutten tiennyt sen olen Swiftin. Ja olen aina pitänyt sitä harvinaisen ärsyttävänä kappaleena - eli joo ei oikein iske tuo Swift. Olen 5-kymppinen, joka tykkää esim. Britneystä haha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvis
Beatles
Rollarit
Sulla on vaan pe dofiilifantasiat mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Henkilön suuruuden voi mitata sillä tietääkö hänet ihminen joka ei tiedä ketään. Jos täysin musiikista kiinnostunaton ihminen osaa nimetä niin sitten on iso nimi.
Ei suuruuden, vaan suosion.
Elvis on myynyt enemmän levyjä kuin kukaan muu artisti: yli mrd kappaletta. Elvis oli aikanaan myös filmialan parhaiten palkattuja näyttelijöitä. Elvis ei myöskään koskaan suostunut antamaan poliittisia kommentteja mihinkään toimittajan kysymyksiin. Aloittaja on selvästi täysvajakki.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, että nyt kuuntelin vähän tuota Shake it off -kappaletta, joka ei sanonut mulle mitään. No, olen tuon kuullut ennenkin, mutten tiennyt sen olen Swiftin. Ja olen aina pitänyt sitä harvinaisen ärsyttävänä kappaleena - eli joo ei oikein iske tuo Swift. Olen 5-kymppinen, joka tykkää esim. Britneystä haha.
Tottakai Britneyn kappaleista tykkäät, kun Britney oli korkealla suosiossa sinun ollessa mitä vielä kolmekymppinen.
Taylorin kappaleet on osoitettu vähän nuoremmille.
Ehkä olisi pitänyt paikantaa, että Shake it Off kappaleen tietää lähes kaikki, jotka on alta 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvis
Beatles
Rollarit
Michael Jackson oli todellakin pedari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvis
Beatles
Rollarit
Elvis meni 14v lapsen kanssa naimisiin.
Pe*ari se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvis
Beatles
Rollarit
Michael Jackson oli todellakin pedari.
Oliko? Se poika jota Jacksonia syytti myönsi jälkikäteen valehdelleensa, koska hänen isänsä pakotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacksonin musiikki on legendaarista. Arvosti tyyppiä tai ei.
Ei todellakaan ole. Jonninjoutavan poppari, jolla oli lapsen ääni.
Vierailija kirjoitti:
"Shake it off -nimi ei sano mitään."
Ei minullekkaan sano lähes suurin osa kappaleiden nimistä mitään, mutta ne tunnistaa heti kun kuulee ne.
En esimerkiksi tiedä yhtään BEHM-kappaletta, mutta tunnistan kyllä.
Ja tuolla Shake it Off kappaleella on esim Youtubessa jotain 4 BILJOONAA katselukertaa.
Se tarkoittaa vain sitä, että sellaista nuorehkoja ihmisiä on jonkin verran, joilla on sopiva internet-yhteys käytössään ja on katsonut videon monta kertaa. 4 BILJOONAA ihmistä ei ole katsonut Shake It Offia.
Vähän suhteellisuudentajua nyt tähän, hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Britneyn kappaleista tykkäät, kun Britney oli korkealla suosiossa sinun ollessa mitä vielä kolmekymppinen.
Taylorin kappaleet on osoitettu vähän nuoremmille.
Ehkä olisi pitänyt paikantaa, että Shake it Off kappaleen tietää lähes kaikki, jotka on alta 40v.
Ei todellakaan tiedä.
Luuletko ihan oikeasti, että kaikilla tietynikäisillä on samanlainen musiikkimaku?
Kuvasta tiedän kuka Swift on, mutta en ole ikinä kuunnellut yhtään lauluaan alusta loppuun. En tunnistaisi jos radiosta sattumalta tulisi. Mutta hyvä että jotkut tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minullekkaan sano lähes suurin osa kappaleiden nimistä mitään, mutta ne tunnistaa heti kun kuulee ne.
Ja tuolla Shake it Off kappaleella on esim Youtubessa jotain 4 BILJOONAA katselukertaa.
Se tarkoittaa vain sitä, että sellaista nuorehkoja ihmisiä on jonkin verran, joilla on sopiva internet-yhteys käytössään ja on katsonut videon monta kertaa. 4 BILJOONAA ihmistä ei ole katsonut Shake It Offia.
Vähän suhteellisuudentajua nyt tähän, hei.
Siellä kateellinen kitisee.
Voitaisiinko tässä ketjussa pysyä asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvis
Beatles
Rollarit
Elvis meni 14v lapsen kanssa naimisiin.
Pe*ari se on.
Ei muuten mennyt. Elvis meni naimisiin v. 1967. Elviksen vaimo oli täysi-ikäinen tuolloin. Michael Jackson oli pedari, siitä ei ole ensimmäistä epäilystäkään. Sulla on idiootin historian tuntemus.