Mahdotonta löytää 40+ kumppani jonka kanssa seksi toimii!
Mulla on takana 2 pitkää suhdetta, joissa seksin toimivuus, nautinnollisuus ja miehen pelin toimiminen oli aina kunnossa.
Nyt olen 37 vuotiaana etsimässä uutta suhdetta, tapailen 40-50v miehiä. En helposti hyppää sänkyyn, mutta muutaman karun kokemuksen jälkeen täytyy varmaan testata uusi mies pikimmiten.
Yli nelikymppisillä tuntuu olevan helposti ongelmia erektion kanssa. Onko tosiaan niin että täytyy tehdä täysillä töitä että saa edes hetken seisokin? Eräässä suhteessa rajuus, pervoilu ja itsekkyys sängyssä yllätti vaikka oli muuten mitä mukavin mies. Eräs oli lahna joka vain makasi selällään ja odotti mun tekevän kaikki työt. Tsiisus..
Kommentit (57)
Katson naisena peiliin,olen 38v ja totean että kyllä ei ole kaunis näky..ei ihme jos miehillä ei aina ota eteen
rakastan kypsiä miehiä, sanotaan vaikka, että +45 vuotiaita (plusmiinusjotain). Ehkä syynä on se, että heillä on jo sisäistetty nautinnon idea ja uskallusta ryhtyä hommiin. He eivät välitä siitä, että peilistä heidän takamuksensa saattaa jo roikkua samoin kuin vanhalla papalla ja kivekset on laskeutuneet kauas niistä senteistä missä ne olivat kaksikymppisinä kiinteinä palloina terhakkaasti yllä, että polvi kremppaa ja selkäkin voi olla kipeä, mutta siitäkin huolimatta seksiä tekee mieli ja kun tekee mieli, niin sitähän sitten on, jos tilaisuus tulee. Ja tukkakin on lähtenyt. Eikä noita itsensä löytäneitä miehiä haittaa, jos naisella riippuu rinnat ja voi olla kuprua paikassa, missä nainen ei haluaisi ja vähän vstsakin pömpöttää ja naisellakin voi olla selkä kipeä ja kremppaa ja ties mitä, mutta mies ei välitä, hän silti nauttii naisesta ja naisen kanssa olemisesta, siitä, että kaikesta huolimatta se nainen voihkii miehen alla tai päällä ja nauttii vain kaikista vioista huolimatta. Sanoisin, että tuo on laatuseksiä ja siitä saa nautinnon.
Harmillisesti osalla +45 vuotiaalla miehellä on paheina alkoholi ja/tai tupakkaa. Naisillakin. On vaikea löytää tervehenkistä keski-ikäistä, joilla pää on kunnossa eikä alkoa tarvita pettymysten tai itsensä käsittelyyn. Tai sitä tupakkaa.....
jokaiselle nuorelle tulee joskus kuitenkin eteen elämän tosiasiat, että peilikuva ei enää vastaa sitä 18-vuotiaana otettua passikuvaa ajokorttia varten. Ei vaikka mitä tekisi. ja silti pitäisi elää itsensä kanssa ja olla onnellinen ja nauttia seksistä. Aikansa kun tuota kriisiä potee, niin tajuaa, että nautinto tuleekin sisältäpäin. että ei se koskaan ole ulkona ollutkaan. Sitä vain ei ole tajunnut.
Olen 40-vuotias mies ja tapailen 19-25 -vuotiata naisia. Joskus saattaa vierähtää sängyssä useampi tunti.
Pätisikö ap:n kokemuksiin se vanha viisaus, että niitä 40+ miehiä joiden kanssa seksi ja elämä ylipäänsä toimii hyvin, ei juurikaan ole kierrossa testattavana?
No mulla kävi sitten hyvä tuuri, löytyi 46-vuotias mies jolla ei kyllä ole mitään erektio-ongelmia ollut tässä parin kuukauden tapailun aikana.
Ehkä miesten kannattaa suunnata lääkärille jos jo tuon ikäisenä vakavia erektio-ongelmia ilmaantuu.
Se on yksilöstä kiinni, ei iästä. 50-60v miehellä ei pitäisi olla terveenä ja elinvoimaisena mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Se on yksilöstä kiinni, ei iästä. 50-60v miehellä ei pitäisi olla terveenä ja elinvoimaisena mitään ongelmia.
Ongelma on, että suurin osa tuon ikäisistä ei ole terveitä ja elinvoimaisia. Nelikymppisissäkin on ihan liikaa huonokuntoisia nykyään.
Itse olen saanut kyllä tosi hyvää seksiä 40-55v miehiltä. Tosin taisivat ennalta tietää, että olen pitkän kaavan tyttöjä. Hyvät terveelliset elämäntavat kaikilla, ehkä se merkkaa tuossa iässä jo enemmän.
N42
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemuksia, joiden mukaan naiset noin 45 iässä alkavat karttaa seksiä tai sitten vielä luulevat pystyvänsä kuten nuorena. Totuus on se, että vaikea on saada houkuteltua niihin puuhiin useasti viikossa saati sitten päivässä. Itsellä kaikki olisi paremminkin kuin hyvin tuolla alakerrassa ( myös yläkerrassa), mutta naiset hyytyy parissa kuukaudessa.
Ehket tarjoa kovin hyvää seksiä?
Nelikymppiset naisethan elävät sitä seksuaalisuutensa huippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tarvitsee visuaalista stimulusta kiihottumiseen.
En usko että tässä on ongelma. Mun tapailemat miehet ovat olleet hyvin ihastuneita ulkonäkööni ja vartalooni. Enemmän niinpäin mietin että onko suorituspaineita.
-ap
Ensimmäisellä kerralla voi olla suorituspaineita. Varsinkin jos on ihastunut, niin voi jännittää. Siihen auttaa aika ja sellainen hellyys, jonka ei tarvitse johtaa heti (penetraatio-) seksiin. Kun mies tuntee olevansa hyväksytty ja haluttu, niin jännityksestä johtuvat erektio-ongelmat yleensä katoavat.
Olin pitkään huonossa suhteessa, jatkuvaa manipulaatiota, alistamista, riitelyä jne. Johti erektio-ongelmiin, joka sitten tietty pahensi asiaa - eksä haukkui entistä enemmän. Erottin onneksi, ja meni pitkään ennen kun uskalsin edes harkita suhdetta/seksiä naisen kanssa.
Päälle 40 vuotiaana löytyi erittäin mukava ja lämmin nainen, ja meni pitkään ennen kun seksi rupesi sujumaan. Nykyään on seksiä 4-5 kertaa viikossa, eikä minkäänlaisia ongelmia erektion kanssa.
Yksin ollessani ei ollu koskaan ongelmia munan kanssa, mutta naisen kanssa tulu automaattisesti suorituspaineita. Ongelma saattaa siis myös olla henkinen.
Onko nämä jotain kännipanoja tai elämänkoululaisia?
Itsellä todella hyviä kokemuksia 51 vuotiaisiin asti. Jaksavat aina pikku tauon jälkeen toisen kierroksen. Ei yhtään huonoa kokemusta neljän vuoden aikana.
Mutta otankin ne urheilulliset, ei päihteitä käyttävät, reippaat työssä käyvät miehet, vähän niin kuin rusinat pullasta. Ei siis mitään velttoja toimareita, vaan esim palomiehiä, poliiseja, rakennusmiehiä jne.
Ja vastapainoksi tarjoan tietty samaa tasoa eli 47 v aktiiviurheilija, jolla vuositulot enemmän kuin näillä miehillä
miesten pitäisi ymmärtää miten paljon vaikuttaa asiaan alkoholin käyttö ja tupakointi.... j
Mielenkiintoinen aihe ja mulla on vähän toisenlainen kokemus. Olen tunnistanut itseni täällä usein mainitusta lainista: naisten rima miesten suhteen on helvetissä. Tämä oli siis tilanne ennen. Erosin, ja muutuin todella krantuksi. Mä kartoitan todella tarkkaan sen, minkälainen asenne miehellä on seksiin (ei tämä tietenkään ole ainut asia mikä merkitsee). Lähes aina asiasta keskustellaan jo ennen tapaamista, ja se se onkin kiihottavaa. Osaan lukea myös rivien välit, ja nyt olen sitten harrastanut aina vain parempaa seksiä treffimiesten kanssa.
Kenenkään kanssa homma ei ole edennyt suhteeseen, puolin tai toisin on tuntunut siltä että ei sitten kuitenkaan ole edellytyksiä pidemmälle vaikka kemiaa oli ja seksi todella hyvää. Mut pointti on se, että olen tajunnut mitä suurimmissa määrin että niitä hyviä rakastajia todellakin on, ja mä onneton olen kitunut paskoissa suhteissa koko pitkän elämäni tietämättä paremmasta.
Seksipuheissa ennen ensitapaamista on tietysti puolensa. Joskus on käynyt niin, että heti huomaa ettei synkkaa livenä yhtään. Silloin tuntuu hieman typerältä että on tullut puhuttua ties mistä fantasioista vieraan miehen kanssa. Mut mieluummin noin, kuin että tuhlaisin aikaa treffailuun sika säkissä.
Jos mies ei ole kiinnostunut seksikeskustelusta ensinkään, koen että on kenties estoinen tai matala libido tai jotain muuta, ja siirryn seuraavaan.
N45
Kyllä vaan likkumattomuus, alko+rööki ja "punainen liha" 100%HETERO-tyypeillä usein on noita vaivoja ja kremppoja sekä suuret luulot ja puheet.
Muuten 50-60 on oikein soiva peli eikä paikat roiku...tosin sitä seuraakin sitten yleensä löytyy, kuten naisillakin jotka huolehtivat itsestään sekä henkisesti että fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias mies ja tapailen 19-25 -vuotiata naisia. Joskus saattaa vierähtää sängyssä useampi tunti.
On ihan ymmärrettävää, että tuon ikäisellä miehellä kestää pidempään saada meisseli jäykäksi. Itse akti ei varmaan viittä minuuttia pidempään kestä.
Ota vielä 20 kokeiluun jos ei nappaa, pysy sinkkuna tai vaihda naisiin.
On miehiä ja miehiä. En menisi yleistämään joku on papparainen 40 vuotiaana toinen on hyvinkin kyvykäs vielä 70 vuotiaana. Ylipaino ja huonot elämäntavat yhdistettynä huonoon kuntoon ei ainakaan auta seksuaalista kyvykkyyttä. Terve mies kyllä kiihottuu riittävästi onnistuneeseen yhdyntään, mikäli tilanne nyt yleensäkin on kiihottava. Itse olen 50+ ja kumppanit on ikähaarukassa 25-60v kun tuo maaginen 30v ylitetään on loppu kiinni ihan siitä miten kroppaasi huollat. hyväkuntoinen 50v nainen on huomattavasti parempaa seksiseura kuin 28v ujoilija ja vasta seksin opettelija. 40v ylipainoinen huonokuntoinen ja seksuaalisesti tylsä nainen on jo ihan kamala. Miehissä on varmaan sama asia. Seksuaalisuus on myös pitkälti itsetunto kysymys jos mies pelkää muutenkin epäonnistumista ja epäilee mies kuntoaan, niin ongelmia on varmuudella tiedossa. Olen muutamien pariskuntien naisia käynyt avittamassa ja hiukan kyllä huvittaa kun hommat hoidettuani pariskunnan mies ilmestyy paikalle joku erektio remmi kullinsa juuressa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs oli lahna joka vain makasi selällään ja odotti mun tekevän kaikki työt
Tervetuloa miesten maailmaan, suurin osa naisista tarjoaa tuollaista riippumatta siitä kuinka hyvä tai huono mies on.
Paljonko tuo tupakointi oikeasti vaikuttaa? Aloitin muutamia vuosia sitten kunto kuurin ja olin vuoden sähkötupakan varassa. En huomannut juurikaan eroa. Nykyään taas tupakoin normaalista, mutta harrastan kestävyys urheilua pari kolme kertaa viikossa. 48v ikää ja jos seksuaalisuuteni vielä lisääntyisi, niin en varmaan enää pystyisi keskittymään työhöni riittävästi jotta joku tuottavuus säilyisi.
En huoli sänkyyni yli 39 miestä. Se on oma päätökseni.