Milloin veikkaatte että hallitus kaatuu? Onhan tämä aivan käsittämätön pohjanoteeraus
-köyhimmiltä leikataan, vaikka ei pitänyt
-ostovoima ennätysalhainen
-konkurssiinmeno vain kiihtyy
-rahat hassataan junaan ja lähetetään ulkomaille
-julkista terveydenhuoltoa ajetaan alas
-ihmisillä ei varaa edes ruokaan
-ravintola-alakin kriisissä
-jne, jne, jne...kauanko kestää ennen kuin hallitus kaatuu? Veikkauksia?
Kommentit (1028)
Miehet aina kehuvat, kun ulkomaalaisilla naisilla on meikkejä ja hiukset laitettu.
Olisi suomalaisillakin, mutta kun ei ole sellaisiin rahaa. Mitään meikkejä ei ole ja hiukset leikkasin itse.
Varmaan turistit ihmettelevät mikä on tämä maa missä ihmiset näyttää hamaniisuilta.
Vierailija kirjoitti:
Puolueet esittivät ennen vaaleja hyvinkin avoimesti omat ohjelmansa. Kokoomuskin kertoi miljardien säästötarpeista. Silti ihmiset äänestivät heitä, koska ovat ulospäin edustavia ja miellyttävän oloisia. Aivan typerää nyt kiljua, et ei tämän näin pitänyt mennä.
Itse en koskaan äänestäisi kokoomusta eikä mulle tullut tippaakaan yllätyksenä, että maan tilanne on tämä. Tietysti joka puolueen olisi pitänyt säästötarpeeseen reagoida, mutta nykyinen oppositio olisi lähtenyt toisesta päästä käyntiin. Orpon johdolla rikkaat rikastuu, muilla ei ole niin väliä.
Ennen vaaleja demarit eivät halunneet mitään leikkauksia. Vaalitilaisuuksissa keskittyivät pelottelemaan persuilla, eivätkä kritisoineet kokoomusta. Myöhemmin esitetyssä varjobudjetissa olikin demareillakin kunnon leikkaukset sekä maahantulon lisäämistä, jotta saataisiin talous nousuun.
Eli. Kyllä kaikki tietävät että on pakko leikata. Jopa demarit. Muilla ei ole siihen uskallusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen määräaikaisissa töissä.
Leikkasin hiukset eilen illalla itse. Aion laittaa hiukset auki asiaskaspalveluun. Minusta se saa näkyä myös turisteille, että Suomessa ihmisillä ei ole rahaa parturiin ja meikkeihin.
Jopa Venäjällä naisilla on meikkeihin rahaaa, mutta ei Suomessa.
Kyllä minulla olisi meikkeihin varaa, myös hiusten leikkauttamiseen vaikka elän minimituella. En kuitenkaan meikkaa ja leikkaan hiukset itse. Mieluummin säästän rahat johonkin millä on jotain merkitystäkin elämässä, esimerkiksi omaan kotiin.
Minulla ei ole. Viimeiset rahat menevät kasvavan lapsen välttämättömiin memoihin.
Tietysti on varmaan ihmisiä jotka ostaa meikkejä ja käy parturissa ja hakevat leipäjonosta ruoat, järkyttävää. Onneksi kaupat ei anna enää leipäjonoille niin paljon ruokaa ja me ostetaan punalaputetut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolueet esittivät ennen vaaleja hyvinkin avoimesti omat ohjelmansa. Kokoomuskin kertoi miljardien säästötarpeista. Silti ihmiset äänestivät heitä, koska ovat ulospäin edustavia ja miellyttävän oloisia. Aivan typerää nyt kiljua, et ei tämän näin pitänyt mennä.
Itse en koskaan äänestäisi kokoomusta eikä mulle tullut tippaakaan yllätyksenä, että maan tilanne on tämä. Tietysti joka puolueen olisi pitänyt säästötarpeeseen reagoida, mutta nykyinen oppositio olisi lähtenyt toisesta päästä käyntiin. Orpon johdolla rikkaat rikastuu, muilla ei ole niin väliä.Ennen vaaleja demarit eivät halunneet mitään leikkauksia. Vaalitilaisuuksissa keskittyivät pelottelemaan persuilla, eivätkä kritisoineet kokoomusta. Myöhemmin esitetyssä varjobudjetissa olikin demareillakin kunnon leikkaukset sekä maahantulon lisäämistä, jotta saataisiin talous nousuun.
Ensi vuonna leikataan sairaspäivärahaa. Varmaan tosi kivaa 2000 brutto saavalle siivoojalle.
"Ensi vuonna leikataan sairaspäivärahaa. Varmaan tosi kivaa 2000 brutto saavalle siivoojalle."
Siivoojatkin voisivat saada parempaa palkkaa, jos ulkomailta ei tuotaisi halpatyövoimaa. Tuon rajoittaminen ei kiinnosta ketään muuta kuin persuja.
PS. Siivojat ovat suurin "huippuasiantuntijoiden" ryhmä, joita tuodaan suomeen tekemään töitä.
Poliisilaitoksella olisi oikein 6 kuukauden toimistotyötä tarjolla. Ei saa edes ansiosidonnaista kerättyä.
Kahvitauoilla pitäisi varmaan kuunnella, kuinka poliisit matkustelevat ulkomailla.
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Poliisilaitoksella olisi oikein 6 kuukauden toimistotyötä tarjolla. Ei saa edes ansiosidonnaista kerättyä.
Kahvitauoilla pitäisi varmaan kuunnella, kuinka poliisit matkustelevat ulkomailla.
Ei kiitos.
Miksi minun pitäisi maksaa sinun elämisestä, kun et viitsi tehdä töitä kuutta kuukautta?
Silloin kun ne alkaa tappelemaan keskenään. On jo hyviä esimerkkejä siitä markettialkoholista ja eheytyksistä. Sieltä se revähtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Miksi minun pitäisi maksaa sinun elämisestä, kun et viitsi tehdä töitä kuutta kuukautta?
Jos luvataan vakituisia työpaikkoja mievaltaisille aloille niin voitaisiin niitä naisillekin tarjota.
Ja työpaikan ilmapiiri on huono, jos toiset kehuvat ulkomaanmatkoilla samalla, kun toiset miettivät onko 6 kuukauden päästä rahaa edes ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Jos luvataan vakituisia työpaikkoja mievaltaisille aloille niin voitaisiin niitä naisillekin tarjota.
Ja työpaikan ilmapiiri on huono, jos toiset kehuvat ulkomaanmatkoilla samalla, kun toiset miettivät onko 6 kuukauden päästä rahaa edes ruokaan.
Sitten pitäisi hymyillä siellä työpaikalla, että ai kun ihanaa, te menette Espanjaan syyslomalla.
No niin, nyt valtio, poliisilaitokset, palolaitokset, armeija ja rajavartiolaitos myös naisille vakituisia toimistotyöpaikkoja auki, kun Riikka lupasi noihin niitä vakituisia työpaikkoja niin naisille kanssa vakituisia töitä.
"Jos luvataan vakituisia työpaikkoja mievaltaisille aloille niin voitaisiin niitä naisillekin tarjota.
Ja työpaikan ilmapiiri on huono, jos toiset kehuvat ulkomaanmatkoilla samalla, kun toiset miettivät onko 6 kuukauden päästä rahaa edes ruokaan."
Sinä voit tuon 6 kuukauden aikana etsiä uutta duunia, josta maksetaan paremmin. Taidat olla kuitenkin trolli.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun ne alkaa tappelemaan keskenään. On jo hyviä esimerkkejä siitä markettialkoholista ja eheytyksistä. Sieltä se revähtää.
Alkoholilainsäädäntöhän meni läpi, vietiin käytäntöön, ihmisten eläminen helpottui ja alkoholinkulutus laski. Onnistuminen.
Vierailija kirjoitti:
"Jos luvataan vakituisia työpaikkoja mievaltaisille aloille niin voitaisiin niitä naisillekin tarjota.
Ja työpaikan ilmapiiri on huono, jos toiset kehuvat ulkomaanmatkoilla samalla, kun toiset miettivät onko 6 kuukauden päästä rahaa edes ruokaan."
Sinä voit tuon 6 kuukauden aikana etsiä uutta duunia, josta maksetaan paremmin. Taidat olla kuitenkin trolli.
En ole trolli eikä sitä duunia ole.
Rahaa on Suomessa mutta sitä jaetaan vain toisille.
50 000 euron palkan voi puolittaa, tolla rahalla voi palkata sekä naisen että miehen. Molemmat saa 25000 vuodessa.
Verorahoja.
Miksi haluat olla vapaamatkustaja yhteiskunnassa ilman velvollisuuksia itseäsi ja muita veronmaksajia kohtaan?
Mikä sen kaataisi, kun ei ole edes uskottavaa vaihtoehtoa.
Hallitus kaatuu rytisten, kun aloitamme uuden punakapinan ystävämne Putinin joukkojen tuella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat olla vapaamatkustaja yhteiskunnassa ilman velvollisuuksia itseäsi ja muita veronmaksajia kohtaan?
Mitä mieltä olet listaamattomien yrityksien osinkoverotuksesta, jossa omistaja saa nostaa 150000 euron osingot vuodessa siten, että 75 prosenttia osingoista on verovapaata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet listaamattomien yrityksien osinkoverotuksesta, jossa omistaja saa nostaa 150000 euron osingot vuodessa siten, että 75 prosenttia osingoista on verovapaata?
Voisimme järjestää A-talk ohjelmaan keskustelun yhteiskunnan todellisista vapaamatkustajista.
Sulla on taas lääkkeet jääneet ottamatta