Jos mies harrastaa seksiä naisen kanssa
ja nainen identifioituu mieheksi kesken seksin, niin onko se silloin homostelua? Olen huolissani.
Kommentit (10)
Voiko nainen silloin raskautua jos identifioituu aktin ajaksi mieheksi? 🤔
On ilman muuta, jos et itse osaa muuntautua naiseksi!
Monesti. Tai en voi tietää itse muuta kuin en oo huomannu mitään kuin aika perus Pride-kokemuksia. Normipridekulkueessa käydä, väsyä vähän ja sinänsä itse kulkueen reitti oli kohtuullisen lyhyt, niin en uupahtanut ainakaan liikaa. Sitä näinvanhanahomonakin yrttää pirskeissä olla, mutta siinä vaiheessa on jo monesti vaan niin väsynyt. En tiedä miten tulee sit ehkä ensi vuonna näissä Prideissä käytyä? (Ja mietin vaan missä). Kiinnostaisi kokea nämäpridet jossain.. muuallakin.
Olen välillä pelännyt, että kun nainen pyytää anaalia, niin se haluaa olla homomies.
Kyllä se minulle yrittää väittää, että tuntee itsensä naiselliseksi ja seksikkääksi myös anaalipanossa eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että yrittäisi olla mies.
Mutta kyllä vähän epäilyttää, koska silloin nainen puhuu aika härskejä ja rivoja. Normaalissa emätinyhdynnässä ei ole ollenkaan sellainen.
Toi on mun pahin pelkoni! Sen takia panen korvatulpilla, koska en halua kuulla jos nainen sanoo yhtäkkiä: tunnen itseni mieheksi!
Vierailija kirjoitti:
Toi on mun pahin pelkoni! Sen takia panen korvatulpilla, koska en halua kuulla jos nainen sanoo yhtäkkiä: tunnen itseni mieheksi!
Korvatulpat vaan aika pienet panohommiin! Kannattaa kokeilla vaikka kurkkua!
Voiko mies silloin sepittää #metoo rikosilmoituksen?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, eihän sukupuolella ja sukuelimillä ole mitään tekemistä keskenään. Miehelläkin voi olla kohtu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, eihän sukupuolella ja sukuelimillä ole mitään tekemistä keskenään. Miehelläkin voi olla kohtu!
Damn, luulin jo keksineeni uudenlaisen hormonittoman ehkäisykeinon :(
Onhan tuo aika kinkyä.