Nainen bussissa
Tuo nainen. Niin kaunis, mutta eleetön, jotenkin eteerinen.. Aamuisin kun nousen bussiin, hän istuu aina samalla paikalla. Kalpeat kasvot, vaaleat pitkät hiukset. Onkohan hän tottakaan...
Menen bussiin lähtöasemalla ja jään pois päätepysäkillä. Koskaan en ole nähnyt hänen bussiin astuvan, tai sieltä poistuvan. Mutta siellä hän vain aina istuu, aina samalla paikalla.
Kuka hän mahtaa olla? Miksi on hän valinnut paikakseen tuon arkisen aamubussin? Onko hän menossa jonnekin? Tai tulossa jostakin? Jatkaakohan hän tuota matkaa, samalla penkillä, samassa bussissa, edestakaisin aina vain uudestaan?
Toivon, että hän löytää joskus vielä perille.
Kommentit (106)
Minä olen bussissa ihmetellyt kun lattialla on ollut sama roska jo monta päivää. Mystinen juttu!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen bussissa ihmetellyt kun lattialla on ollut sama roska jo monta päivää. Mystinen juttu!
Täällä yhdessä bussissa haisee aina paska!
Huh, mulla on vaaleat pitkät hiukset ja lulken bussilla, mutta en ole haamu sentään? Vai olenko?
Vierailija kirjoitti:
Huh, mulla on vaaleat pitkät hiukset ja lulken bussilla, mutta en ole haamu sentään? Vai olenko?
Ehkä oletkin...
Anna toisen istua rauhassa, hassu!
Onkohan se kuollut sinne bussiin..
Mitä kyyläät? Eikö ole omaa elämää? Anna mun olla.
Ap on joku hullu kyttääjä..voi naisparka!
Pöräytä peräpäätäsi raivokkaasti hänen kohdalla ja katso miten reagoi!😲
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se kuollut sinne bussiin..
No kummitukselta kuulostaa..
Minullapa pörähti kerran bussissa vahingossa peräpää kiivaasti, kauhea katku levisi bussiin ja kaikki kääntyivät katsomaan kiukkuisina ja kuski heitti ulos, oli niin noloa!😲
Vierailija kirjoitti:
Jääköhän tämäkin juttu samanlaiseksi mysteeriksi kuin raksaukko joka uiskenteli mökkirannassa.
Koskaan kuullutkaan, mikä juttu tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääköhän tämäkin juttu samanlaiseksi mysteeriksi kuin raksaukko joka uiskenteli mökkirannassa.
Koskaan kuullutkaan, mikä juttu tämä on?
Joo, muakin kiinnostaisi tämä!
En kyllä menis tohon bussiin, karmivaa.
Linja- autossa on myös tunnelmaa, linja- autossa matka katkeaa🎵🎶🎵
On minun puoliso, älkää koskeko! Joo on hiton eteerinen ja kaunis, mutta minun! MINUN!
Sika!