Nainen bussissa
Tuo nainen. Niin kaunis, mutta eleetön, jotenkin eteerinen.. Aamuisin kun nousen bussiin, hän istuu aina samalla paikalla. Kalpeat kasvot, vaaleat pitkät hiukset. Onkohan hän tottakaan...
Menen bussiin lähtöasemalla ja jään pois päätepysäkillä. Koskaan en ole nähnyt hänen bussiin astuvan, tai sieltä poistuvan. Mutta siellä hän vain aina istuu, aina samalla paikalla.
Kuka hän mahtaa olla? Miksi on hän valinnut paikakseen tuon arkisen aamubussin? Onko hän menossa jonnekin? Tai tulossa jostakin? Jatkaakohan hän tuota matkaa, samalla penkillä, samassa bussissa, edestakaisin aina vain uudestaan?
Toivon, että hän löytää joskus vielä perille.
Kommentit (106)
Mielestäni teksti on silloin onnistunut, kun se jakaa mielipiteitä ja herättää keskustelua.
Hyvä ap!👍
Vierailija kirjoitti:
Kaunista, ymmärrän kyllä että vauvapalstan juntturamammat ei tällaista tekstiä ymmärrä ja alapeukuttavat, kun on heille liian haastavaa..
Minusta ihan naisten lehtien paskanovellin tasoista settiä
Niin, onko se nainen siis totta vai kummitus??
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko se nainen siis totta vai kummitus??
No ihan selkeästi on haamu mun mielestä. En tajuu miten ton voi muuten tulkita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunista, ymmärrän kyllä että vauvapalstan juntturamammat ei tällaista tekstiä ymmärrä ja alapeukuttavat, kun on heille liian haastavaa..
Yleensä ne haukkuvat eniten, jotka eivät itse edes yritä saada mitään aikaiseksi.
Jääköhän tämäkin juttu samanlaiseksi mysteeriksi kuin raksaukko joka uiskenteli mökkirannassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne haukkuvat eniten, jotka eivät itse edes yritä saada mitään aikaiseksi.
Joo, näinhän se on!
Vierailija kirjoitti:
Jääköhän tämäkin juttu samanlaiseksi mysteeriksi kuin raksaukko joka uiskenteli mökkirannassa.
Mikäs semmoinen on?
bussin kuljettajaa olet ihaillut
Varmaan joku av mamma unohtanut poistua bussista kun palstailee niin intensiivisesti..
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku av mamma unohtanut poistua bussista kun palstailee niin intensiivisesti..
Av mammat eivät kyllä ole kauniita ja eteerisiä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen!
Siinä oiskin ideaa, et muuttais bussiin, kun pian ei oo enää varaa maksaa vuokraa..
Vierailija kirjoitti:
Siinä oiskin ideaa, et muuttais bussiin, kun pian ei oo enää varaa maksaa vuokraa..
Juu, istuis vaan kaikki yöt ainakin jossain yöbussissa..
Kysy kuskilta, jos se tietäisi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen!
En usko.
Mutta pörähteleekö sen peräpää?😲
Istahda rohkeasti viereen ja puristele hiukan.
Se on vaan elämäänsä ja työhönsä kyllästynyt yliväsynyt sairaanhoitaja, jolla nyt sattuu olemaan pidempi työmatka kuin sinulla. Lopeta fantasiointi.