Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten viedä flirttailu pidemmälle?

Vierailija
13.09.2024 |

Olen parhaassa iässä oleva hyvin pukeutunut, tikissä oleva, itsevarma ja komeahko mies. Katselen paljon ympärilleni ja teen havaintoja mahdollisista kiinnostavista naaraista. Minulla on myös taito flirttailla itsevarman tyylikkäästi. En siis sano mitään, lähinnä käytän silmiäni.

Viime aikoina ollut mielettömiä kohtaamisia upeiden naisten kanssa. Ja naiset todella huomaavat minut, eihän näitä tilanteita muuten syntyisi.

Heitä hymyilyttää, punastelevat, hämmentyvät. Kääntyvät katsomaan monta kertaa uudelleen.

Kertokaa naiset miten ja milloin viedä näitä pidemmälle?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko mitään noista, kun tuollaista pitää täällä kysellä.

N.24v

Vierailija
2/19 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ja muillekin miehille tiedoksi: Punastuminen ei ole flirttiä. Se on reaktio, jolle en itse voi mitään. Lähes mies kuin mies saa minut punastumaan, kyse on herkkyydestäni, ei flirtistä. Tämä on saanut paljon kiusallisia tilanteita aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava askel on mennä sanomaan moi. Sitten arvioit reaktiosta, että haluaako nainen jatkaa juttelua.

Vierailija
4/19 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko mitään noista, kun tuollaista pitää täällä kysellä.

N.24v

Jos viitsit miettiä asiaa hetken. Jos en olisi, niin mitä ihmeen tyydytystä saisin siitä että keksisin tällaisen tarinan?

Varmaan kaikki ymmärtää ettei oikein kukaan voi ihmisten ilmoilla olla keskellä päivää pokailemassa kaikkia vastaantulijoita. Siksi siis tämä lanka, että onko jotain tiettyä signaalia milloin kannattaa mennä tekemään tuttavuutta.

Mua kiinnostaisi selvittää kuinka usein naiset edes ovat ylipäätään pokattavissa seksikumppaneiksi random-kohtaamisten kautta. Treffailuhan voi hyvinkin alkaa satunnaisesta kohtaamisesta ja edellyttää että löytyy nopeasti jotain yhteistä mistä rakentaa tutustumista.

Vierailija
5/19 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaatko, että haet nyt tilannetta, jossa satunnainen kohtaaminen kadulla johtaisi suoraan seksiin naisen kanssa? On kyllä aika marginaaliset mahdollisuudet. Jos taas tarkoitat, että ottaisit kontaktia ja pyytäisit yhteystietoja ja aloittaisit tutustumisen niin sehän on ihan hyvin mahdollista. Kyllä itse ainakin olen ihan vastaanottavainen miesten lähestymisiin ja voisin hyvin lähteä vaikka kahville tutustumaan jos joku söpö mies pyytäisi. Seksiin asti en kyllä ensikohtaamisella etenisi.

Vierailija
6/19 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ja muillekin miehille tiedoksi: Punastuminen ei ole flirttiä. Se on reaktio, jolle en itse voi mitään. Lähes mies kuin mies saa minut punastumaan, kyse on herkkyydestäni, ei flirtistä. Tämä on saanut paljon kiusallisia tilanteita aikaan.

Noin on, kun nainen punastuu, niin nainen ei tietoisesti flirttaa (tosin on naisia jotka saavat halutessaan aikaan punastelun kun meis on läsnä). Jos nainen punastelee silloin kun mies esimerkiksi katsoo himokkaasti vaikkapa naisen paljaita koipi-reisiä tai naisen paljaita varpeja, tai katsoo naista silmiin kopulatiivisesti (copulatory gaze), niin silloin nainen on havainnut miehen, sekä ymmärtänyt miehen pyrkimyksen, ja on alitajuisesti reagoinut seksuaalisella punehtumisella.

Vierailija
7/19 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis meinaatko, että haet nyt tilannetta, jossa satunnainen kohtaaminen kadulla johtaisi suoraan seksiin naisen kanssa? On kyllä aika marginaaliset mahdollisuudet. Jos taas tarkoitat, että ottaisit kontaktia ja pyytäisit yhteystietoja ja aloittaisit tutustumisen niin sehän on ihan hyvin mahdollista. Kyllä itse ainakin olen ihan vastaanottavainen miesten lähestymisiin ja voisin hyvin lähteä vaikka kahville tutustumaan jos joku söpö mies pyytäisi. Seksiin asti en kyllä ensikohtaamisella etenisi.

Siksi juuri en ole vienyt noita juttuja pidemmälle kun en usko todennäköisyyksien olevan kummoiset että monikaan saisi oikeasti saman extempore-idean vaikka ajatuksen tasolla varmasti ovatkin jutussa mukana.

Täytyy varmaan harkita tuota yhteystietojen jättämistä heille. Siitä olen aivan varma, että melko harvalla miehellä on kyky herättää tällaisia reaktioita ja siksi ne naiset tuntuvatkin menevän aivan solmuun.

Vierailija
8/19 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin on, kun nainen punastuu, niin nainen ei tietoisesti flirttaa (tosin on naisia jotka saavat halutessaan aikaan punastelun kun meis on läsnä). Jos nainen punastelee silloin kun mies esimerkiksi katsoo himokkaasti vaikkapa naisen paljaita koipi-reisiä tai naisen paljaita varpeja, tai katsoo naista silmiin kopulatiivisesti (copulatory gaze), niin silloin nainen on havainnut miehen, sekä ymmärtänyt miehen pyrkimyksen, ja on alitajuisesti reagoinut seksuaalisella punehtumisella.

Koipi-reisiä katselee himokkaasti?😁😁

Suksi kuuseen!

Vierailija
9/19 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koipi-reisiä katselee himokkaasti?😁😁

Suksi kuuseen!

Niin juuri. Etkö enää lainkaan muista omasta nuoruudestasi, kuinka hyvältä ja kuumalta se tuntui, kun huomasit olevasi haluttu, himottu?

Vierailija
10/19 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto miten sairasta. Mutta selittänee sen miksi kävi tällainen: Mies yritti jutella minulle, en ollut kiinnostunut vaan aika kiusaantunut, mutta punastuin kuten aina. Pas*iainen kävi käsiksi kun kuulemma olin provosoinut häntä ja flirttaillut. Olen käynyt itsepuolustuskursseja, joten pääsin pas*iaisesta irti ja pääsin poistumaan.

Vierailija
11/19 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis! Ei puhuta mistään creepystä naisten epätoivotuista ahdisteluista tässä ketjussa.

Kiinnostaa muuten kuulla lisää naisten kokemuksia, että vaikka katseita saatte koko ajan, niin onko kuitenkin jollain tasolla kiinnostavien miesten lähestyminen asia mitä ei kuitenkaan tapahdu liikaa. Sanomattakin selvää, että epäkiinnostavien kömpelöitä lähestymisiä ette kaipaa yhtään.

Vierailija
12/19 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi juuri en ole vienyt noita juttuja pidemmälle kun en usko todennäköisyyksien olevan kummoiset että monikaan saisi oikeasti saman extempore-idean vaikka ajatuksen tasolla varmasti ovatkin jutussa mukana.

Täytyy varmaan harkita tuota yhteystietojen jättämistä heille. Siitä olen aivan varma, että melko harvalla miehellä on kyky herättää tällaisia reaktioita ja siksi ne naiset tuntuvatkin menevän aivan solmuun.

Oikein! Arvostan suuresti asennettasi, miehen pitää aina uskoa itseensä, täysillä. Mutta, kun et vielä ole saanut yhtäkään ohjata hetekallesi, niin sanoisin että kannattaa paneutua aiheeseen lukemalla (opiskelemalla). Esimerkiksi, tämä on todella kevyt ja vain 200 sivua, mutta tässä on tärkeitä perusteita, hyvällä huumorilla höytettynä: 'The Science of Attraction: Flirting, Sex, and How to Engineer Chemistry and Love' https://www.amazon.de/-/en/Patrick-King-ebook/dp/B06W2LZ6ZQ

Vierailija
13/19 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, ihminen on helppo saada hämmentymään, mutta kun tarkoitus olisi saada hänet tuntemaan itsensä hyväksi ja halutuksi. 

Vierailija
14/19 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata täällä kysellä. Palstamammat on kaiken naisellisuuden ulottumattomissa 

Vierailija
15/19 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi ja hyväntahtoista huumoria mukaan. Liika yrittäminen ja tosikko asenne pitää hilloviivat kuivina. 

Vierailija
16/19 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 12 kiitos mielenkiinnosta aihetta kohtaan. Toki toivon sinun ymmärtävän että vaikka olisin pokailun Nobel-voittaja, niin silti huomattava osa naisista ei ole pokattavissa ketä liikkuu tuolla ihmisten ilmoilla. Ei arkinen elämä ole mikään aikuisviihde-elokuva jossa parin merkitsevän katseen jälkeen molemmat riisuutuvat.

Vierailija
17/19 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Jotkut miehet osaavat olla tosi moukkia, esimerkki tällaisesta. Työskentelen asiakaspalvelutyössä (ehkäpä väärä ala minulle?). Silloinkin saatan punastua, ihan arkisissa tilanteissa. Miehet saattavat tiuskaista: Mitäs siinä punastelet. Naiset saattavat katsoa pahasti, luulevat varmaan että jotain on meneillään heidän miestensä kanssa. Punastuminen on tosi viheliäinen vaiva ja jotkut siitä sitten katsovat asiakseen vielä kiusata minua omalla työpaikallani.

Vierailija
18/19 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä mistään voi tietää. 

Pitkät katseet, joihin toinen siis vastaa, ovat merkki että voi mennä juttelemaan. Se ei kuitenkaan takaa, että juttelu onnistuisi mukavasti, saati että asiat siitä jatkuisivat. 

Vierailija
19/19 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että olet ammattilainen näissä jutuissa, mutta selvästi vielä noviisi.

Flirtti on flirttiä ja nainen on siinä mukana jos haluaa pientä viihdykettä, mutta se ei ole mikään merkki vielä lähestyä.

Jos nainen ravintolassa kaipaa flirtin yhteydessä lähestymistä, tapana on ottaa lautasliina tai nenäliina, ja viedä se hitaasti selän kautta vasemmalla kädellä pään päälle. Tällöin voit olla varma että lähestyminen on ok.

Työpaikoilla ja muissa toimistoympäristöissä vastaava merkki on se, että nainen vie yhtaikaisesti oikealla kädellä kynän vasempaan korvaan ja vasemmalla oikeaan.

Nämähän kehitettiin, jotta mies voi oikeasti olla varma milloin lähestyminen on ok.

Jos et saa näitä merkkejä, älä turhaan lähesty vaikka kuinka sun mielestä nainen flirttailee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi