Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piristyykö lenkkeilemällä? Oikeasti?

Vierailija
11.02.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon pakottanut itteni hikoileen ja ulkoileen raittiissa ilmassa ja voin sanoa että ahdistus helpottuu ja mieli tuntuu pikkasen paremmalta, vaikka välillä masentaa todella paljon...

Vierailija
2/4 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pian olet huomannut vaikutuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat näyttävät valoisammilta, ja energiaa tulee jostain lisää.

Siis mitä enemmän liikut, sitä enemmän sulla on energiaa. Noin kärjistetysti. Mutta ei se tarkoitta sitä, että sinun pitäisi aloittaa hikilenkkeilyllä. Vaan aloita rauhallisilla kävelyillä, vaikka puoli tuntia kerrallaan kolmesti viikossa. Käy myös hiihtämässä, uimassa, luistelemassa jne, ettet kyllästy samoihin maisemiin.

Vierailija
4/4 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alko ahdistus kun menin uuteen työpaikkaan... kävin joka päivä lenkillä ja ulkoilemassa ja viikossa jo rauhoituin hiukan... koko kesän kävin pyörällä töissä (kesätyö) ja loppu kesästä olin todella iloisella tuulella... pyöräily kesti 15min suuntaansa eli ei kauaa, mutta ehdin hengästyä... kesä oli tosin mukavaa aikaa muutenkin.

Nyt vuoden alusta aloitin uudestaan kuntoilun kun masennus alkoi painaa ja nyt alkaa tuntua jo pikkasen paremmalta. Tän viikon pidin tosin taukoa kun en jaksanut pingottaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi