Missä olit 13.9.2000?
Kommentit (41)
Äitini kanssa kotona, oletan. Olin silloin 1 v enkä vielä päiväkodissa.
Baarissa. Aika suurella todennäköisyydellä.
Kotona ison mahani ja esikoisen kanssa pesten ja kuuraten kaikkea. Kauhea pesänrakennusvietti. Kuopus syntyi syyskuun 2000 loppupuolella.
Todennäköisesti Turussa jos en sitten Raumalla.
Hoitovapaalla hoitamassa 1-vuotiasta ja etsimme mieheni kanssa meille budjettiin sopivaa omakotitaloa. Juoksimme katsomassa taloja tuona syksynä ja ostimmekin nykyisen kotimme 7.12.2000.
13.9.20 oli keskiviikkopäivä.
Asuin sillon pääkaupunkiseudulla, olin töissä ja sitten vein koirat 1,5h lenkille. Varmaankin juuri näihin aikoihin tulin ulkoo vähän vilusena, nälkäsenä ja väsyneenä.
Kotona tumputtelin kun naiset eivät vielä silloin olleet tajunneet mikä helmi olen. Toisin on asiat nykyään.
Kuudennella luokalla ala-asteella (nyk. alakoulu.)
Kotona pariviikkoisen esikoisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lontoossa, au pairina.🙂
Annoitko ?
Ehkä Nokian saunassa ryyppäämässä. Ja kyllä riitti juomia, Renaulttia, GatoNegroa ja olutta.
Koulussa. Kävin lukion kolmatta luokkaa tuolloin.
Ekaluokkalaisena varmaankin koulussa ja kotona.
Tampereella. Töissä ja sitten kaupan kautta kotiin.
Töissä Helsingin kaupungin kotihoidossa.
"Euroopan pisimmän baaritiskin" ääressä. Mutta sinähän et tiedä missä se on.
Näyttää olleen keskiviikko, joten olin varmaankin töissä päivän. Illalla olen varmaan katsonut telkkaria ja ennenkaikkea kirjoittanut sähköpostia. Olin alle vuosi aiemmin tavannut ihanan miehen ja tuossa vaiheessa elimme vielä eri maissa. Joten kirjoitimme pitkiä sähköposteja joka päivä. Tuo oli aikaa ennen älypuhelimia ja FaceTimea. Soitettiin vain kerran viikossa kun se oli niin kallista.