2020-luvun statussymbolit listattiin näillä asioilla erottaudut rahvaasta
2020-luvun statussymbolit listattiin näillä asioilla erottaudut rahvaasta
Iso lapsiluku
Mahdollisuus kasvattaa monta lasta on jo luksusta, ja kunnon katras tarjoaa myös tilaisuuden kerskua oman jälkikasvun saavutuksilla.
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/466f676d-4a61-4dfd-a11e-1d4910bbbda3
Kommentit (6)
Side on kyllä vahva. Vieläkin muistan ne ihmeelliset symbioosin tunteet, kun pieni vauva oli kehoa vasten, tuntui kuin kumpikaan emme ymmärtäneet mihin toisen keho loppuu ja toisen alkaa. Onnen tunteet, kun tuosta "oman kehon jatkeesta" alkoi kasvaa oma yksilönsä joka näytti omia tunteita ja tahtoa. Yhteenkuuluvuuden tunne ensimmäisistä yhteisistä leikeistä, puhallan mahaan ja vauva kikattaa, jää jännittyneenä odottamaan seuraavaa puhallusta.
Nyt molemmat lapseni jo aikuisia. Olen saanut seurata heidän kauttaan seuraavan sukupolven elämää, ja varmasti ymmärrän nykyisiä haasteita paremmin kuin pystyisi lapsettomana. He tekevät nyt omia suuria valintojaan koulutuksen, parisuhteen ja lasten hankkimisen suhteen, minä tuen kun tukea tarvitsevat, mutta kunnioitan heidän itsenäisyyttään. Samoin kuin kunnioitan vanhan äitini itsenäisyyttä, mutta tuen kun hän apua tarvitsee. Lenkki sukupolvien ketjussa, se koen olevani, ja onnellinen sellainen.
Entä jos ei halua erottua rahvaasta?
Ei minulla ole mitään tarvetta sen enempää erottautua kuin leimautuakaan. Edustan vain itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Side on kyllä vahva. Vieläkin muistan ne ihmeelliset symbioosin tunteet, kun pieni vauva oli kehoa vasten, tuntui kuin kumpikaan emme ymmärtäneet mihin toisen keho loppuu ja toisen alkaa. Onnen tunteet, kun tuosta "oman kehon jatkeesta" alkoi kasvaa oma yksilönsä joka näytti omia tunteita ja tahtoa. Yhteenkuuluvuuden tunne ensimmäisistä yhteisistä leikeistä, puhallan mahaan ja vauva kikattaa, jää jännittyneenä odottamaan seuraavaa puhallusta.
Nyt molemmat lapseni jo aikuisia. Olen saanut seurata heidän kauttaan seuraavan sukupolven elämää, ja varmasti ymmärrän nykyisiä haasteita paremmin kuin pystyisi lapsettomana. He tekevät nyt omia suuria valintojaan koulutuksen, parisuhteen ja lasten hankkimisen suhteen, minä tuen kun tukea tarvitsevat, mutta kunnioitan heidän itsenäisyyttään. Samoin kuin kunnioitan vanhan äitini itsenäisyyttä, mutta tuen kun hän apua tarvitsee. Lenkki sukupolvien ketjussa, se koen olevani, ja onnellinen sellainen.
Kehu lisää itseäsi. Vaikutat sietämättömältä omahyväiseltä ja täydelliseltä ihmiseltä. Sinussa ei ole mitään mielenkiintoista.
Mun vauvat ovat kasvaneet teineiksi. Ovat niin rakkaita. Vauva-ajat muistoissa, nyt nautin täysillä teineistä. Ovat ihan parasta seuraa. Ovat mahtavia tyyppejä ja niiden jutuille saa nauraa. Tehdään paljon kaikkea yhdessä, välillä on toki takkujakin, mutta kenen elämässä ei muka olisi!? Onneksi olen tehnyt lapsia, ovat tosiaan elämän suola!
Uusista spermanluovuttajista on kova pula.
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000010689552.html
Tavallisimmin luovutus- ja pakastuskertoja on 810.
Jos pohdit luovuttamista, kannattaa vaan rohkeasti ottaa meihin yhteyttä, silloin et vielä ole sitoutunut mihinkään, Klami kehottaa.
Luovuttajalle maksetaan Kelan päivärahan suuruinen korvaus ja kilometrikorvaukset jokaisesta käyntikerrasta.
Jokaisesta kerrasta saa rahaa! 💶💴💵💰
Jokaisesta 💰