Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 vuoden suhde päättyy maanantaina avioeron astuessa voimaan, miten deittailu toimii näin miehenä?

Vierailija
13.09.2024 |

Moi!

Olen siis 30-vuotias mies ja maanantaina koittaa samalla tämän elämänvaiheen loppu ja uuden alku. Uuden, ja samalla jännittävän ja tarvitsisinkin nyt apua! Minähän en siis ole koskaan pyytänyt naista treffeille tai mitään siihen liittyvää, olen ollut vain yhdessä suhteessa koko elämäni ja en tiedä ollenkaan miten edetä! Pääasiassa haluaisin välttää kenellekkään epämukavuuden tunteen aiheuttamisen ensisijassa, kaikki muu tulee toisena.

Olen käytännössä 30-vuotias neitsyt tässä kohtaa, sillä viimeksi olen seksiä harrastanut ennen koronaa, en edes osaa sanoa tarkemmin milloin... Olen katsonut opetusvideoita sekä lukenut artikkeleita seksiin liittyen paljon tosin, miten ja missä tämä asia ilmaistaan deitille? Onko se täysin hirveä turn-off ehdottaa no strings attached pelkkää suutelu-/nuolemissuhdetta?

Tapahtuuko valtaosa seuranhausta nykyään Tinderin ja muiden appien kautta? Olenko vain jäykkis, mutta ne vaikuttaa jotenkin täysin sieluttomilta ja toinen mitä pohdin, niissä olevat kuukausimaksut. Kuukausimaksullinen seuranhakuappi, eli insentiivi heillä on olla löytämättä sulle kumppania, koska heti sen löydettyäsi lopetat maksamisen! Pliis kertokaa mun olevan väärässä! 

Huomaan minulle flirttailtavan usein, pätevätkö samat tekniikat myös toistepäin? Näkisin itse esimerkiksi pitkään silmiin katsomisen ja kiinni tulon päällekäyvänä. Miten keskustellessa flirttaillaan? Olen siis todella sosiaalinen henkilö eikä minulla ole ongelma, että tylsistyttäisin ketään, vaan seuraavalle tasolle eteneminen. En tiiä kuinka paljon ees uskallan kysyä kerralla, niin paljon kysyttävää. Löysin tänne googlettamalla "missä tapaa miehiä" ja jos meen vielä naimisiin, lupaan lisää mun valaan, kuinka en ois tässä ilman teitä! 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataat Tinderin. Swaippaat jatkoon kaikki, jotka  kelpaisi sinulle. Jos saat matchin, laitat naiselle viestiä. Nainen ei vastaa, joten runkkaat.

Vierailija
2/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy sivustoja, johon voit ladata kuvasi ja sitten muut käyttäjät pisteyttävät sen. Tee ensin tuo ja siltä pohjalta voi miettiä seuranhakustrategiaa. Alle 80 / 100 tuloksella miehen ei kannata lähteä tinderiin, tulee vain paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitti vinkistä tossa pisteytysjutussa, tehään heti pois alta, osaatko ohjata millä hakusanoilla/mihin meen?

Yritän vältellä tota Tinderiä tosin täysin tappii asti vaik mitä numeroit sais!

Vierailija
4/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Photofeeler on ainakin yks

Vierailija
5/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiitti vinkistä tossa pisteytysjutussa, tehään heti pois alta, osaatko ohjata millä hakusanoilla/mihin meen?

Noin niinkuin oletusarvoisesti naiset jotka ovat Tinderissä jakamassa reikiään jokaiselle äijälle jonka voi pyyhkäistä kahden sekunnin arvioinnin perusteella oikeaan suuntaan eivät kelpaa enää mihinkään muuhun kuin pussien tyhjentämiseen.

Sittenkin saa käyttää kahta kumia päällekäin eivätkä nekään suojaa syyhypunkeilta.

Näillä karkkikauppaan hukkuneilla lapsilla on pää niin lopullisesti sekaisin että mikään paria iltaa vakituisempi suhde ei enää tule onnistumaan.

Parisuhteeseen kelpaavia naisia löytää enää niin paljon aikaa vievien harrastusten kautta että somemaailmaan hukkuneet eivät voi erota kännykästään näin pitkäksi aikaa

Osta vaikka koira ja mene agilytyyn. Huhujen mukaan siellä on miehistä yhtä huutava pula kuin Tinderissä naisista.

Vierailija
6/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Photofeelerin kuvan, katsotaan mitä saadaan!

Harrastusten kautta tutustumisessa on kyllä perää. Olenkin miettinyt jonkun uuden asian opettelua kurssilla/lajin harrastamista. En pelkässä seuranhaussa lähtisi jotain harrastamaan,mutta voisin valita mielenkiintoista naispainoitteisempaa kurssia vain perspektiivien laajentamiseen & keskusteluun. Itse en ainakaan miehenä pitäisi mukavana jos vaikka miespainoitteiseen futisjengiin tulisi nainen vain iskemään miehiä.

Vierailija
7/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin niinkuin oletusarvoisesti naiset jotka ovat Tinderissä jakamassa reikiään jokaiselle äijälle jonka voi pyyhkäistä kahden sekunnin arvioinnin perusteella oikeaan suuntaan eivät kelpaa enää mihinkään muuhun kuin pussien tyhjentämiseen.

Sittenkin saa käyttää kahta kumia päällekäin eivätkä nekään suojaa syyhypunkeilta.

Näillä karkkikauppaan hukkuneilla lapsilla on pää niin lopullisesti sekaisin että mikään paria iltaa vakituisempi suhde ei enää tule onnistumaan.

Parisuhteeseen kelpaavia naisia löytää enää niin paljon aikaa vievien harrastusten kautta että somemaailmaan hukkuneet eivät voi erota kännykästään näin pitkäksi

Mitäs itse jakelet, hidalgo?

Sulle vain neitsykäiset, ällötin.

Vierailija
8/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin ei kannata haaskata aikaa. Siellä naiset vain boostaavat itsetuntoaan kun tykkäyksiä kilisee seksinnälkäisiltä miehiltä jotka swaippaa liki kaikki oikealle. Markkinat ovat valitettavasti hyvin vaikeat. Sinkkuja joka kerrostalo täynnä ja trendi vain vahvistuu. Evoluutio tekee työtään

Vierailija
9/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuolta Photofeeleriltä ihan hyvä pisteitä, useilla kuvilla, merkataanko ne johonkin ylös vai mikä niiden pointti on? Näytti enemmän arvostelevan kuvaa, ku kuvattua sivu.

Mä tulin kyl niin väärää aikaa sinkuks :D onkohan postimyyntivaimokonsepti vielä olemassa?

Vierailija
10/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP eunukki ei saa korkeintaan säälipillua. Mies nyt pokaa naisen ihan mistä vaan. Terv. M60, pillua aina saanut.

Vierailija
11/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpas täällä negatiivisia. Kuulostat ap tosi houkuttelevalta. Suosittelen satsaamaan siihen livenä flirttailuun ja naisiin tutustumiseen. Sitten jos tutustut johonkin kivaan tyyppiin niin pyydät kahville. Anna asioiden edetä omalla painollaan älä ainakaan rupea ehdottelemaan mitään outoja pelkkä nuolenta suhteita tms.

Vierailija
12/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala vain deittailla ja jätä väliin kaikki pisteytykset tai muut typeryydet. Mtä enemmän deittailet erilaisten tyyppien kanssa, sitä varmemmin löydät sitten sinulle tässä hetkessä oikean. Deiteillähän voi käydä vaikka naapurin 150-vuotiaan mummelin kanssa, ne ovat vain deitit. Sänkyppuhat sitten mietitään erikseen.

Vierailija
13/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oikea tulee vain vastaan joskus jossain tilanteessa. Itselle kävi niin vielä ollessani edellisen kanssa, mutta onneksi näin kävi. Miten voikaan olla erilainen ihminen ja silti niin sopiva mulle. Jos nainen on tinderissä tosissaan niin jossain on sitten vikaa mielestäni, niin helppoa on naisten löytää seuraa muutenkin.

Vierailija
14/17 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut pääkaupunkiseudulla niin ei luulisi olevan kovin vaikeaa löytää seuraa. Siellä kun vaan kävelee ja kysyy naisilta mites menee tarttis löytää starbuck ja kysyt samalla kahville.

Vierailija
15/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia paljon jokaiselle ja Erityinen kiitos viimeisimmälle vastaajalle!

Asun tosiaan Helsingissä ja kävin tänään kävelyllä  ja jonkin viedessä huomioni, kysyin tai kehuin heiltä jotain. Juttelimme, kunnes jompikumpi pyysi numeroa tai sovittiin treffiaika ja -paikla. Juttelin 11 naisen kanssa ja ilokseni huomasin heidän ilonsa kohtaamisista. Tavoitteeni oli aluksi yhdet treffit, mutta saadessani tämän 20 minuutin sisällä, loppujen lopuksi päädyin 7, halusin jokaiselle päivälle yhden, mutta viimeiselle ei käynyt päivä, joten yhteen tein tupla bookkaumsen.

Yksikään kohtaaminen ei ollut  vaivaantunut, kiusallinen tai millään tavalla negatiivinen. Neljä kohtaamista kertoivat olevansa varattuja, ja kai halusi minun menevän hänen siskonsa kanssa treffeille, jotka ovat huomenna. Ajattelin kaikki treffit olla tekemättä mitään aloitetta ja vain tutustua ja seurata heitä.

Jos löytyy kiinnostusta, voin ensi viikon jälkeen kertoa mitä näistä jäi käteen.

Vielä kerran kiitos, en tiedä mitä oikein edes stressasin, miksei tätä tehdä yleisemmin?

Vierailija
16/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alkukesästä samassa tilanteessa, tosin 20v vanhempana ja kaksi kertaa pidemmän suhteen raunioilla. Sitten Tinder tulille ja uutta matoa koukkuun. Pari kuukautta, satoja ja satoja viestejä, muutamat turhat treffit. Ja sitten ihana aikuinen nainen nappasi mut pois kuljeksimasta. Nyt olen aivan rakastunut, elämä hymyilee ja tunnen olevani puolta nuorempi.

Tsemppiä! Hyvä siitä vielä tulee.

Vierailija
17/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia paljon jokaiselle ja Erityinen kiitos viimeisimmälle vastaajalle!

Asun tosiaan Helsingissä ja kävin tänään kävelyllä  ja jonkin viedessä huomioni, kysyin tai kehuin heiltä jotain. Juttelimme, kunnes jompikumpi pyysi numeroa tai sovittiin treffiaika ja -paikla. Juttelin 11 naisen kanssa ja ilokseni huomasin heidän ilonsa kohtaamisista. Tavoitteeni oli aluksi yhdet treffit, mutta saadessani tämän 20 minuutin sisällä, loppujen lopuksi päädyin 7, halusin jokaiselle päivälle yhden, mutta viimeiselle ei käynyt päivä, joten yhteen tein tupla bookkaumsen.

Yksikään kohtaaminen ei ollut  vaivaantunut, kiusallinen tai millään tavalla negatiivinen. Neljä kohtaamista kertoivat olevansa varattuja, ja kai halusi minun menevän hänen siskonsa kanssa treffeille, jotka ovat huomenna. Ajattelin kaikki treffit olla tekemättä mitään aloitetta ja vain tutustua ja seurata heitä.

Jos löytyy kiinnostusta, voin ensi v

Minä laitoin sinulle tästä starbucksista viestiä, kävin toissa viikolla hkissä viikon. Hyvännäköisiä naisia käveli vastaan tämän tästä. Tiedän, että tinderi on aika mahdotonta löytää seuraa jos et ole tosi hyvännäköinen mies.

Ajattelin, jos olisin sinkku niin saisin ihan hetkessä seuraa nuorista naista ja potenttiaalisen vaimokkeen itselle jos olisin halunnut. Eihän muuta tarvitse kuin käydä naisten kanssa juttelemassa normaalisti ja kysyä miten menee. Yksi top paikka olisi tietty yliopistot ja ammattikorkeakoulut, käyt siellä vaikka lounastaan.

Mutta eiköhän jo noista naisista löydy ihan potentiaalisia ehdokkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi