Käärijä pyytää 40 euroa onlyfans materiaalista.
Maksaako oikeesti joku siitä.
https://www.seiska.fi/kotimaa/mita-ihmetta-kaarija-julkaisee-onlyfansis…
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Sammuvan tähden viimeisiä sätkimisiä. Jäljelle jää vain muistikuva pellestä ja yksi biisi, jota soitetaan sitten joskus luokkakokousten discoissa vitsinä.
Yleensä nopeasti huipulle nousseet tulevat myös nopeasti alas. Siinä vain niin helposti hämärtyy realiteetit ja menee överiksi.
Pahemmaksi vaan menee tuon miehen harrastukset. Ikävä kyllä. Mutta ei yllättänyt
Kai nuo on olevinaan jotain huumoria olleet mutta melkoisen mautonta täytyy sanoa. En myöskään ole pitänyt hänen lavahuumoristaann kaikesta sen mitä olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi maksaa kun ruma mies on onlyfansissa.
Oletko nähnyt millaisia ja miten kehopositiivisia naisia siellä on? Eli kyllä siellä kaikenlaiset yrittävät.
Vierailija kirjoitti:
Ja pieniä lapsia on roudattu ympäri Suomen tän keikoille? Näkihän tän touhun jo viisuhuuman aikaan, ei ole vain kellään mistään mitään tajua kun lapset viedään kuuntelemaan juomalauluja ja näyttämään pedonmerkkejä.
Minä kuuntelin pienenä Kikkaa. Mä tahdon viihdyttää, Sukkula Venukseen ja Huone 105. Semmosta settiä. Ihan normaali minusta tuli.
Miettikää kuinka paljon joku yksittäinen ihminen ehkä maksaa tuolle hommalle jos se seuraa useita tilejä. Ja varmaan niitä on jotka seuraa. Valitettavan usein varmaan joku joka tarvitsisi ne rahat muuhun.
Ei kai vaan Kärtsäri ole tuhlannut cha cha cha-rahojansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pieniä lapsia on roudattu ympäri Suomen tän keikoille? Näkihän tän touhun jo viisuhuuman aikaan, ei ole vain kellään mistään mitään tajua kun lapset viedään kuuntelemaan juomalauluja ja näyttämään pedonmerkkejä.
Minä kuuntelin pienenä Kikkaa. Mä tahdon viihdyttää, Sukkula Venukseen ja Huone 105. Semmosta settiä. Ihan normaali minusta tuli.
Minäkin muistan kuulleeni noita lapsena mutta tuskin ymmärsin mistä niissä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vaan Kärtsäri ole tuhlannut cha cha cha-rahojansa?
Eiköhän se ole aika hyvät rahat vetänyt lähinnä noilla mainoskampanjoilla. Sen naamahan on joka toisessa mainoksessa. Mitä kaikkea asuntomarkkinoista Pirkkaan ja puhelinliittymiin. Oliko vielä joku jugurttifirmakin.
Mitenkähän noi mainosyhteistyökumppanit suhtautuu tuollaiseen. Joku Pirkkakin.
No mikäs siinä. Jollainhan se on ihmisen syötävä.
Kääriä on tasa-arvon ihminen. Ei maailman vanhin ammatti voi kuulua vain naisille.
Jospa se järkyttävä seinämaalaus voitaisiin nyt jo maalata yli siellä Vantaalla.
Tai kenestäkään miehestä