Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholin liikakäyttö?

Vierailija
12.09.2024 |

Nyt on ongelma. Olen tapaillut jonkun aikaa erästä miestä. Ongelma on alkoholin käyttö. En ole miestä nähnyt vielä kovin "arkisessa" mielessä, vaan meillä on ollut enimmäkseen sellaisia viikonlopun ajan kestäviä yhteisiä aikoja. Näinä aikoina olen pistänyt merkille että mies juo useammat kaljat yhdenkin illan aikana. Ihan jo jos ollaan haettu ruokaa jostain, niin sekin aika kun ollaan odotettu että annosta tehdään niin hän tilannut alkoholin siihen. Joskus aikaisemmin ollaan keskusteltu aiheesta alkoholi ja silloin jo sanoin että mulle ei ole ok vedellä useampana päivänä viikossa alkoholia. Itse juon todella vähän, ja mulle kyllä esim. Viikossa se yhden illan saunakaljat olis ok, mutta nyt kun en ole nähnyt häntä kuin illat kalja kädessä niin mulla nyt mielikuva tästä hieman epäileväinen. Jättää myöskin kertomatta että on käynyt paikallisessa kaljoilla. Näistä illoista sanonut vain että on ollut kotona. Olen ottanut uudestaan tämän alkoholin puheeksi ja pistänyt merkille että heti kun sanon mielipiteeni niin hänen aikaisempi mielipide vähän muuttuu ja menee enemmän mun mielipiteen mukailuksi. Mietin vain että pimittääköhän totuutta ja nyt myötäilee mun mielipidettä koska tosiaan olen jo sanonut että mä en hyväksy jatkuvaa tissuttelua useampana iltana viikossa. Mutta ongelma on että miten tällaista lähtee oikein avaamaan koska en nyt suoriltaan ilman suurempia todisteita halua alkaa syyttelemään koska eihän mulla nyt ole todisteita siitä että kuinka paljon arkena menee alkoholia

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos ei kerran ryyppää? Oletko varma ettei ongelma ole sinulla eikä miehellä?

Vierailija
2/4 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi varmasti olla myös minulla, mutta minä tiedän että minä en halua mitään tasaisesti tissuttelevaa miestä. Alkoholikin kuitenkin addiktoivaa, joten milloin se usein harmittoman tissuttelun tilalle salakavalasti vaihtuukin se pakko saada kalja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä niin luontaantyöntävää kun miehen on aina oltava lussuttamassa kaljaa kuin tuttia. Todennäköisesti alkoholisoitumassa hyvää vauhtia ja vuosi vuodelta vaan pahenee.

Vierailija
4/4 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se omasta mielestäkään järin kivaa ole että toinen vaan juo kaljaa vieressä koko ajan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi