Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvinkään sairaalaan synnyttämään: Kokemuksia?

Vierailija
11.02.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin, oli kauhea ruuhka. Ilmeisesti siitä johtui että osastolla sitten kukaan ei opettanut vauvan hoitoa. Itse sitä sitten oppi.

Vierailija
2/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastolla olo olikin ihan perseestä!!! Tuntui, että siellä pyörii oman onnensa nojassa, hyvä että kylvetys näytettiin. Imetysohjausta ei saanut laisinkaan!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää sain kokeilla ja vielä ehdottivatkin erilaisia vaihtoehtoja. Ponnistusasentojakin sain vapaasti kokeilla useampia. Osastolla myös sain ihan hyvää huolenpitoa ja opastusta mutta piti kyllä olla itsekin aktiivinen ja pyytää apua.

Tokassa jouduin hiukan enemmän selviämään synnytyksessä itsekseni mautta ihan hyvin kätilö kuitenkin homman hoiti. Osastolla ei juuri ohjattu kun oli jo toinen vauva. Pääsin myös kotiutumaan nopeasti kuten halusin eli alle 2vrk synnytyksestä.

Kolmas syntyi nopeasti mutta ponnistuksessa loppui supistukset ja voimat mutta kaksi kätilöä kannusti ja auttoi todella hyvin ja saatiin ahdinkotilassa ollut vauva nopeasti ulos. Sain myös apua osastolla kun voimat oli loppu esim. vauvan sain viedä vauvalaan jne. Sain myös hyvin lääkettä esim. peräpukamiin kun pyysin ja reseptin vielä kotiinkin.

Olen siis ollut ihan tyytyväinen tosin kokemusta muista sairaaloista ei ole vaan ihan meni tuollakin odotusten mukaan.

Vierailija
4/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOskin ekalla kerralla osotolla hoitsut hieman päsmäreitä, mutta tokalla kerralla sai olla hyvinkin rauhassa.

JA itse synnytykset hoidettiin ihan asiallisesti, tämäkin on paljon synnyttäjästä kiinni. Jos menee VITTU asenteella niin vittu asenne on kätilölläkin

Vierailija
5/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilöt synnytyksessä oli kivoja, yksi suorastaan ihana tyyppi! Osastolla oli mukavaa, ohjausta sai ihan sen mukaan mitä kaipasi, vauvan hoidosta perusjutut heti synnystä seuraavana aamuna, imetysohjausta samoin. Ei sitä nyt sänkyyn tarjoiltu taukoamatta, mutta aina jos jotain kysyin, niin löytyi joku joka jaksoi kädestä pitäen näyttää ja opastaa ja vielä jälkeenpäinkin varmistella että varmasti sujuu... ja tämä siis pääasiassa oli kommentti imetysohjauksesta. Henkilökunta osastolla oli mukavaa, yksi lastenhoitaja tosin vähän kaurismäkimäisen kummallinen ;) Eräs lastenlääkäri sensijaan oli aika karmea tapaus, mutta ei tietääkseni olekaan siellä enää. Mitä, ei mitään valittamista, uudestaan menisin! Mun ollessa ruuhkaa ei juuri ollut, sain oman huoneenkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän