Menkat ei ala kunnolla, pelkkää tuhrua
Kommentit (37)
Mä olin raskaana kun mulla oli noin. Luulin, että menkat alko, mutta ei ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuhruutti jatkuvasti ja sain lopulta keltarauhashormonikuurin. Gyne siis totesi tuhrinnan johtuvan siitä, ettei kohtu tyhjene kuukautisten yhteydessä kunnolla vaan sinne jää aina vanhaa limakalvoa kummittelemaan. Mutta sulla voi syy olla ihan muuta.
Ensin menkat ja sitten kummituksia vaginassa.
Ei ole helppoa naisen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuhruutti jatkuvasti ja sain lopulta keltarauhashormonikuurin. Gyne siis totesi tuhrinnan johtuvan siitä, ettei kohtu tyhjene kuukautisten yhteydessä kunnolla vaan sinne jää aina vanhaa limakalvoa kummittelemaan. Mutta sulla voi syy olla ihan muuta.
Ja gynellä ei ole mitään Ghostbusters imuria, jolla saisi ne kummittelemaan jääneet limakalvot veks? Eikö niitä voi laseroida?
Minulla 2 edelliset alkaneet n.3vkoa myöhässä ja olleet todella niukat.
N48
Sairastin vasta kuumepöpön ja samat oireet. 🤔
Moni kokee elämänsä aikana vuotohäiriön ilman mitään sen vakavampaa... Stressi, lihominen, laihtuminen, hormonit (raskaus?)
Kokeileppa pöräyttää peräpäätäsi oikein kiivaasti, jos se auttaisi!😲
voi olla mitä vain ja kun et kertonut mitään itsestäsi, niin turha arvailla
tee nyt ekana raskaustesti, jos raskauteen on edes teoreettinen mahdollisuus
sitten odottelet, jos tilanne toistuu seuravaasaakin kierrossa, niin soittelet vaikka tk:hon ja kysyt mitä pitää tehdä. saat ehkä enkana lähetteen labraan ja sitten kehotukse odotella pari kuukautta.
itsellä tuollainen oireilu johti siihen, että odoteltiin puoli vuotta ja sen jälkeen lähete naisentautien polille. jostain syystä vain kuukautiseni olivat jääneet pois, ultrassa näkyi tavallista ohuempi limakalvo, munsarjoissa kystia. kuukautiskierto sitten käynnistettiin uudelleen hormoneilla. ikää oli tuolloin jotain 30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja gynellä ei ole mitään Ghostbusters imuria, jolla saisi ne kummittelemaan jääneet limakalvot veks? Eikö niitä voi laseroida?
Se keltarauhashormonikuuri oli nähdäkseni juuri siksi, että se potkisi kohtuun vähän vauhtia ja aaveet lörähtäisivät seuraavien kuukautisten yhteydessä viimeistä repaletta myöten pois. :D
Ehkäisynä käytetään kondomia, eikä ikinä ole vahinkoa näin käynyt. Tuntuu epätodennäköiseltä, että voisi olla raskaus. Olen kyllä vielä hedelmällisessä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisynä käytetään kondomia, eikä ikinä ole vahinkoa näin käynyt. Tuntuu epätodennäköiseltä, että voisi olla raskaus. Olen kyllä vielä hedelmällisessä iässä.
Josko se on sitten haamu? 👻
Kannattaa ehkä kuitenkin tehdä raskaustesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko se on sitten haamu? 👻
Kannattaa ehkä kuitenkin tehdä raskaustesti?
Haamu?
Mahdollisesti ovuloimaton kierto, niitä sattuu välillä.