Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkat ei ala kunnolla, pelkkää tuhrua

Vierailija
12.09.2024 |

Mitä tää on?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuhruutti jatkuvasti ja sain lopulta keltarauhashormonikuurin. Gyne siis totesi tuhrinnan johtuvan siitä, ettei kohtu tyhjene kuukautisten yhteydessä kunnolla vaan sinne jää aina vanhaa limakalvoa kummittelemaan. Mutta sulla voi syy olla ihan muuta. 

Vierailija
2/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin raskaana kun mulla oli noin. Luulin, että menkat alko, mutta ei ollutkaan. 

Vierailija
4/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana?

Vierailija
5/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuhruutti jatkuvasti ja sain lopulta keltarauhashormonikuurin. Gyne siis totesi tuhrinnan johtuvan siitä, ettei kohtu tyhjene kuukautisten yhteydessä kunnolla vaan sinne jää aina vanhaa limakalvoa kummittelemaan. Mutta sulla voi syy olla ihan muuta. 

Ensin menkat ja sitten kummituksia vaginassa.

Ei ole helppoa naisen elämä. 

Vierailija
6/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee raskaustesti

Vierailija
7/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja gynellä ei ole mitään Ghostbusters imuria, jolla saisi ne kummittelemaan jääneet limakalvot veks? Eikö niitä voi laseroida?

Vierailija
8/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 2 edelliset alkaneet n.3vkoa myöhässä ja olleet todella niukat.

N48

Vierailija
9/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhrupimssu🤭

Vierailija
10/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin vasta  kuumepöpön ja samat oireet. 🤔

Vierailija
11/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kokee elämänsä aikana vuotohäiriön ilman mitään sen vakavampaa... Stressi, lihominen, laihtuminen, hormonit (raskaus?) 

Vierailija
12/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa pöräyttää peräpäätäsi oikein kiivaasti, jos se auttaisi!😲

Vierailija
13/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rip!

Vierailija
14/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla mitä vain ja kun et kertonut mitään itsestäsi, niin turha arvailla

tee nyt ekana raskaustesti, jos raskauteen on edes teoreettinen mahdollisuus

sitten odottelet, jos tilanne toistuu seuravaasaakin kierrossa, niin soittelet vaikka tk:hon ja kysyt mitä pitää tehdä. saat ehkä enkana lähetteen labraan ja sitten kehotukse odotella pari kuukautta.

itsellä tuollainen oireilu johti siihen, että odoteltiin puoli vuotta ja sen jälkeen lähete naisentautien polille. jostain syystä vain kuukautiseni olivat jääneet pois, ultrassa näkyi tavallista ohuempi limakalvo, munsarjoissa kystia. kuukautiskierto sitten käynnistettiin uudelleen hormoneilla. ikää oli tuolloin jotain 30.

Vierailija
15/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja gynellä ei ole mitään Ghostbusters imuria, jolla saisi ne kummittelemaan jääneet limakalvot veks? Eikö niitä voi laseroida?

Se keltarauhashormonikuuri oli nähdäkseni juuri siksi, että se potkisi kohtuun vähän vauhtia ja aaveet lörähtäisivät seuraavien kuukautisten yhteydessä viimeistä repaletta myöten pois. :D

Vierailija
16/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisynä käytetään kondomia, eikä ikinä ole vahinkoa näin käynyt. Tuntuu epätodennäköiseltä, että voisi olla raskaus. Olen kyllä vielä hedelmällisessä iässä. 

Vierailija
17/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisynä käytetään kondomia, eikä ikinä ole vahinkoa näin käynyt. Tuntuu epätodennäköiseltä, että voisi olla raskaus. Olen kyllä vielä hedelmällisessä iässä. 

Josko se on sitten haamu? 👻

Kannattaa ehkä kuitenkin tehdä raskaustesti?

Vierailija
18/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mällit sisässä? 

Vierailija
19/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josko se on sitten haamu? 👻

Kannattaa ehkä kuitenkin tehdä raskaustesti?

Haamu?

Vierailija
20/37 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti ovuloimaton kierto, niitä sattuu välillä.