Kuinka usein 50set harrastaa seksiä?
Kuinka usein te harrastatte seksiä, jotka ootte 50siä ja pidemmässä parisuhteessa?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei olla pantu yli vuoteen, kun toosa on niin kuivaksi mennyt.
Siihen on kyllä niin lääkkeitä kuin muitakin apuja :) Liukkaria nyt vähintään kehiin.
Ei tässä mitkään liukkarit enää auta, kaiken imasee, mutta luistoon ei vaikuta.
Sellaisen kerran viikossa tahtia menee nykyään 55v iässä. Kuusikymppinen mieheni haluaisi toki useammin, on aika viriili vieläkin, ex-urheilija kun on. Nuorena meni kanssa monta kertaa päivässä, mutta ei enää tee mieli edes sellaista tahtia. Yhdyssä 27 vuotta, onnellisia ollaan.
Äijällä ei vaan seiso, lörpsähtelee miten sattuu niin ei sitä kotopuolessa paljoo oo
Kerran viikossa keskimäärin. Joskus pari kertaa viikossa, joskus jostain syystä vähän harvemmin. Olisi useammin, jos kotona ei enää asuisi lapsia. Nyt vielä nuorin 18v.
N 56
Yli 20 vuoden avioliiton aikana ollut 2 vuoden tauko, siitä olimme vuoden asumuserossa. Muuten seksielämä ollut aktiivista, sairastumisia lukuun ottamatta. Olisiko nykyään kolmisen kertaa viikossa. Olen itse nykyään aika paljon työn takia illat kiiinni, mies taas tekee reissuhommia välillä. Joten viikonloppuisin ja lomilla välillä sitten enemmän.
Kerran viikossa. Minä 55v (nainen) tykkään olla eka pienessä puutteessa koska silloin O on parempi. Mies 58v on heti valmis kun vain kerran viikossa seksiä. Yhdessä oltu 33 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä vakaassa ja tasapainoisessa suhteessa peuhaa. Epävakaat ihmisenmuotoiset ovat ehdoton turnoff. 😉
Alanuolittajilla taisi mennä tunteisiin. Niin. Vakaus elämässä luo nautinnon. Rauhan, perille pääsyn ja harmonian.
Niin usein, kuin on varaa käydä h u0 ri55a...
Kaksi kertaa vuodessa. Säästän toimeentulotuesta ja käyn maksullisilla naisilla.
T.m53
Viimeisestä kerrasta on nyt aika tasan 10 vuotta. En usko enää koskaan kokevsni yhdyntää. N 52, parisuhteessa 25 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä vakaassa ja tasapainoisessa suhteessa peuhaa. Epävakaat ihmisenmuotoiset ovat ehdoton turnoff. 😉
Alanuolittajilla taisi mennä tunteisiin. Niin. Vakaus elämässä luo nautinnon. Rauhan, perille pääsyn ja harmonian.
Tuota kautta tiedostaa nautinnon osaksi elämää. Mutta ei ainoaksi osaksi.
7 vuotta on mennyt kun viimeksi. Laskut jo voinut mennä sekaisin. Kämppiksiä ollaan, ei edes ystäviä.
Minä olen pannut tällä viikolla, vaimo ei. Näin oli viime viikollakin. m54