Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkä mies

Vierailija
12.09.2024 |

Kertokaa naiset mitä vikaa on herkässä miehessä? 🥺

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jokin ongelma? Kerro lisää

Vierailija
2/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkänä miehenä vinkki, että herkkyyden vastapainoksi pitää olla vahvuutta, ettei ole ylikäveltävä nössö, eikä pidä olla needy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies sellainen mut meissä on kaikki vikana. On niin vaikea olla loukkaamatta jotenkin vaikka ei olisi ollutkaan tarkoitus. Me pahoitetaan mielemme ja ajaudutaan entistä heikomman itsetunnon alhoon. Me ei kelvata tällaisina, pitäisi olla reipasotteinen ja sietää mitä vaan, ei tunnu missään. Tästä taudista on mahdoton parantua jos on sen syntymälahjaksi saanut.

Vierailija
4/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta herkät miehet. Jos haluan kuunnella akkojen vinkumista niin menen konttorin kahvihuoneeseen.

Vierailija
5/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Kannattaa varmaan tapailla sellaisia naisia, jolle asia ei ole ongelma.

Vierailija
6/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on sanottu ihan suoraan että en kelpaa suhteeseen herkkyyteni takia. En tiedä mikä siinä niin pelottaa. 

Vierailija
7/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässä vedettävä "lapanen"

Vierailija
8/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Ongelma tulee siinä, että miehet tyypillisesti ilmentävät herkkyyttään aggressiolla ja siinä on paljonkin vikaa.

Vierailija
9/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli herkkä mies. Tajusin ongelman, kun tyypin hyvin menestyvä yritys oli joutua maksamattomien verojen vuoksi konkurssiin.

Soitti mulle ja itkeä pillitti. Sanoin sille, että rauhoitu. Kyllä kaikki järjestyy. Kysyin, että oletko taannut kenenkään lainaa. Löytyi kaksi ja takasivat hänen lainan.

Tätä ennen kuvio oli ollut se, että jos minä itkin, niin siitä tehtiin aivan hirvittävä numero ja minulla oli pakko olla jokin suuri hätä.

Mies taas sai itkeä pillittää, koska se oli herkkyyttä.

Vierailija
10/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perässä vedettävä "lapanen"

Ei mua ainakaan ole kukaan mihinkään vetänyt. Ongelma ennemminkin on se että olen kuulemma liian itsenäinen

Vierailija
11/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Ongelma tulee siinä, että miehet tyypillisesti ilmentävät herkkyyttään aggressiolla ja siinä on paljonkin vikaa.

Aggressiiviset on aggressiivisia, turha sitä on muuksi vääntää. Ihmeellisiä harhoja.

Vierailija
12/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli herkkä mies. Tajusin ongelman, kun tyypin hyvin menestyvä yritys oli joutua maksamattomien verojen vuoksi konkurssiin.

Soitti mulle ja itkeä pillitti. Sanoin sille, että rauhoitu. Kyllä kaikki järjestyy. Kysyin, että oletko taannut kenenkään lainaa. Löytyi kaksi ja takasivat hänen lainan.

Tätä ennen kuvio oli ollut se, että jos minä itkin, niin siitä tehtiin aivan hirvittävä numero ja minulla oli pakko olla jokin suuri hätä.

Ihme sotkua. Verot maksamatta ja lainojen takauksia ristiin toinen toisilleen. Tiäksää, en usko vähääkään tästä.

Vierailija
13/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme sotkua. Verot maksamatta ja lainojen takauksia ristiin toinen toisilleen. Tiäksää, en usko vähääkään tästä.

Ei ollut mitään sotkua. Mies tarvitsi lainaa ja hommasin sitä sille.

Mies itkeskeli pitkin seurustelumme, minä taas itkin seurustelumme aikana noin kolme kertaa. Silloin kun itkin, niin mies teki asiasta hirvittävän numeron. Minussa oli jotain vialla kun itkin.

Vierailija
14/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotkua on housuissasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan