Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko uskaltaneet värjätä hiuksianne odotusaikana?

11.02.2007 |

Vai oletteko odottaneet jonkin tietyn rv ennekuin olette värjänneet? Tiedän kyllä että sen pitäisi olla turvallista ainakin 1/3 ylitettyä, mutta silti hieman mietityttää...Mitä te tekisitte tai olette tehneet? Taustoja sen verran, että edellinen raskauteni keskeytyi rv11+2 ja siitä johtunee tämä minun ylihuolehtivaisuuteni.

vauva2006 rv15+

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt viikkoja 8 + jotain, toissaviikolla kävin pistää tyvikasvun piiloon. Tää on tätä naisena olemista....

Vierailija
2/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen värjännyt kahdesti vaaleita raitoja kaikissa kolmessa raskaudessa. Ystäväni on kampaaja ja hän käsittelee noita aineita päivittäin myös alkuraskaudessa ja sai ihan terveen tytön. Riski on käsittääkseni tosi olematon, kun ei kampaajillakaan ole asiasta ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun eihän siinä pitäis mitään riskiä olla, ja meillä on kuiteskin hedelmöityshoidolla aikaansaatu raskaus, että kaikkea muuta olen kyllä varonut...

Ainoo vaan, että kun värin piti olla tummanruskea, niin lopputulos olikin musta ja luinkin sitten yhdestä kirjasta sen jälkeen, että väri saattaa raskausaikana tarttua paremmin hiuksiin kuin muutoin.. Ihan ite siis värjäsin. Nyt tarttis varmaan jossain vaiheessa taas lykätä jotain piristettä...

Vierailija
4/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia vaan miten se väri tarttuu sitten hiuksiin!

Yritin värjätä ihan 1/3:lla mutta voi luoja! Tuli nii epätasainen väri ettei mitään rajaa!

Onneksi oli kevyt väri eikä kestoväri, vaikka minulla sekin tarttui hiuksiin todella voimakkaasti!

Kasvamalla toi väri on päästä lähtenyt.

(piti kyllä kotiparturilla kyniä siilitukka)

Vierailija
5/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olisi jotenkin vaarallista niin silloinhan tarkoittaisi sitä että kaikki parturi-kampaajat joutuisivat olemaan sairaslomalla koko raskausajan....

hannnah

Vierailija
6/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siitä voisi olla jotakin haittaa.

Vierailija
7/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan juuri lukeneeni paikallisesta lehdestä jutun, jossa otsikkona ' hiusvärit kiellettävä raskaanaolevilta ja lapsilta' .. Olin itse juuri edellisenä päivänä ollut värjäämässä hiuksiani.. Tarkemmin jutussa puhuttiin raskauden ensimmäisestä kolmanneksesta - silloin voisi välttää värjäyksiä. Kysyin kätilöltä aikaisemmin tästä ja hän sanoi värjäyksien olevan vaaratonta. Uskon kyllä häntä. Lehdissä on raflaavia juttuja aika usein muutenkin..

Nannamama rv 21+2

Vierailija
8/8 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enköhän sitten minäkin uskaltaudu itseäni piristämään uudella hiusvärillä.