Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon, että useimmat potilaat teeskentelevät lääkäreille kipuja vain päästäkseen työkyvyttömyyseläkkeelle

Vierailija
12.09.2024 |

Suomessa kun pelkillä tuilla elää varsin rikasta elämää. 

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat eivät edes hae työkyvyttömyyseläkettä. Uskomus kertoo enemmän sinusta kuin mistään muusta.

Vierailija
42/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eläkkeelle pääse että sanoo  esim selkää särkee, tottakai tehdään tutkimuksia joissa todetaan onko aihetta antaa eläke kyseisestä vaivasta. Jos tuo väitteesi pitäisi paikkansa nyky Suomessa suurin osa olisi työkyvyttömyys eläkkeellä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei eläkkeelle pääse että sanoo  esim selkää särkee, tottakai tehdään tutkimuksia joissa todetaan onko aihetta antaa eläke kyseisestä vaivasta. Jos tuo väitteesi pitäisi paikkansa nyky Suomessa suurin osa olisi työkyvyttömyys eläkkeellä .

Jos tekee työtä mistä tykkää niin miksi hakeutua eläkkeelle? Eläkkeelle hakeutuu yleensä ne jotka eivät ole unelma-ammatissaan

Vierailija
44/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee työtä mistä tykkää niin miksi hakeutua eläkkeelle? Eläkkeelle hakeutuu yleensä ne jotka eivät ole unelma-ammatissaan

Työkyvyttömyys eläkeläinen voi tehdä myös töitä eläkkeen lisäksi.

Vierailija
45/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat potilaat jotka käyvät lääkärissä eivät pääse eläkkeelle joten uskomuksesi on selvästi väärä.

Vierailija
46/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä kun sinä yrität elää tuilla rikasta elämää.

Iso osa maailman ihmisistä ei tienaa edes töistä samaa mitä suomalainen saa tukia

Tämä olisi opiskelijoiden hyvä muistaa, kun valittavat etteivät saa tarpeeksi rahaa elämiseen.

Vierailija
47/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kivuista poistuisi liikunnalla ja muilla terveillä elintavoilla. Mutta helpompi vaan vetää nappia kitusiin.

Vierailija
48/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kivuista poistuisi liikunnalla ja muilla terveillä elintavoilla. Mutta helpompi vaan vetää nappia kitusiin.

Vita proollako meinaat että kulumat ja ahtaumat selässä korjaantuvat tai urheilemalla.

Vierailija
49/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki potilaat niin tekee.

Vierailija
50/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä kun sinä yrität elää tuilla rikasta elämää.

Iso osa maailman ihmisistä ei tienaa edes töistä samaa mitä suomalainen saa tukia

Tämä olisi opiskelijoiden hyvä muistaa, kun valittavat etteivät saa tarpeeksi rahaa elämiseen.

Kuten myös eläkeläisten, jotka saavat enemmän eläkettä, kuin keskiverto suomalainen saa palkkaa.

Vierailija
51/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivuilla millekään eläkkeelle päästetä

Vierailija
52/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan ne teeskennellä ja lääkärikin voi olla niin pöljä että uskoo kaiken mutta ei ne työkyvyttömyyseläkkeelle silloin pääse. 

Ei se lausunnon kirjoittanut lääkäri sitä päätä.

Lisäksi on on outoa kadehtia jonkun toisen sairauttakin.

Mulla käytännössä yksityislääkäri päätti että nyt lähdet sitten työkyvyttömyyseläkkeelle. Kun sanoin että Kelan lääkärithän siitä päättävät niin kertoi että tietää mitä siihen lausuntoon pitää kirjoittaa koska oli kuulemma aikaisemmin ollut Kelan lääkäri. Ja kerrasta läpi koko homma.

Vierailija
53/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheinen on tällä hetkellä tuolla tiellä ja tk-eläke on täysin 100% varma. Polven nivelrikko ja rakennuksilla töissä ja ikää lähes 60v. Linkkailee lääkärille ja nyt sairaslomalla on hyvä puuhailla omien projektien parissa. Ihmettelen miten helposti kaikki on mennyt.

Se että puuhailee jotain ei kerro mitään toimintakyvystä, jos menet raksalle puuhailemaan omaantahtiin niin kyllä pomo sanoo että huomenna ei tarvitse tulla. Itse pääsin 59vuotiaana raksatöistä TK-eläkkeelle nivelvaivoista, nyt olen sen verran kuntoutunut että voin käydä uimassa ja kuntosalilla muutaman kerran viikossa mutta kyllä se totinen työnteko ei kyllä onnistu. Ei työmaalla voi kieltäytyä joistain työvaiheista kun ei pysty niitä suorittamaan, kuka ne sitten tekee? Eräs muurari oli lääkärille selittänyt että seinien yläosien muuraminen on kivuliasta no lääkäri oli kysynyt että jospa joku muu muuraisi ne yläosat, juupajuu.

Vierailija
54/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomuksesi ovat vääriä. 

Vierailija
55/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mulla on pää kipiä

Aii

Vierailija
56/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheinen on tällä hetkellä tuolla tiellä ja tk-eläke on täysin 100% varma. Polven nivelrikko ja rakennuksilla töissä ja ikää lähes 60v. Linkkailee lääkärille ja nyt sairaslomalla on hyvä puuhailla omien projektien parissa. Ihmettelen miten helposti kaikki on mennyt.

Se että puuhailee jotain ei kerro mitään toimintakyvystä, jos menet raksalle puuhailemaan omaantahtiin niin kyllä pomo sanoo että huomenna ei tarvitse tulla. Itse pääsin 59vuotiaana raksatöistä TK-eläkkeelle nivelvaivoista, nyt olen sen verran kuntoutunut että voin käydä uimassa ja kuntosalilla muutaman kerran viikossa mutta kyllä se totinen työnteko ei kyllä onnistu. Ei työmaalla voi kieltäytyä joistain työvaiheista kun ei pysty niitä suorittamaan, kuka ne sitten tekee? Eräs muurari oli lääkärille selittänyt että seinien yläosien muuraminen on kivuliasta no lääkäri oli kysynyt ett

Vanhat pääsee näköjään helposti. Minulla on vaikea reuma kaikkien nivelrikkojen sun muiden lisäksi eikä toivettakaan tk-eläkkeestä. 

Vierailija
57/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut uskoo, että joku kuolleista herännyt jeesustelija (=zombi) pelastaa ihmiskunnan. Hulluja on monenlaisia

Vierailija
58/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan ne teeskennellä ja lääkärikin voi olla niin pöljä että uskoo kaiken mutta ei ne työkyvyttömyyseläkkeelle silloin pääse. 

Ei se lausunnon kirjoittanut lääkäri sitä päätä.

Lisäksi on on outoa kadehtia jonkun toisen sairauttakin.

Mulla käytännössä yksityislääkäri päätti että nyt lähdet sitten työkyvyttömyyseläkkeelle. Kun sanoin että Kelan lääkärithän siitä päättävät niin kertoi että tietää mitä siihen lausuntoon pitää kirjoittaa koska oli kuulemma aikaisemmin ollut Kelan lääkäri. Ja kerrasta läpi koko homma.

Sisäpiiritieto jakoon heti! Kerro!

Vierailija
59/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat pääsee näköjään helposti. Minulla on vaikea reuma kaikkien nivelrikkojen sun muiden lisäksi eikä toivettakaan tk-eläkkeestä

Tää on totta. Jos on lähemmäs 60v niin eläke irtoaa paljon helpommin kuin nuoremmille. Itse olen 45v eikä toivoakaan päästä tk-eläkkeelle. Eipä siinä, opiskelen uutta alaa eläkeyhtiön rahoittamana ja on toiveita jopa työllistyä ja pystyä käymään töissä. 

Vierailija
60/98 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuuko tuo uskosi johonkin uskontoon?

Ilmeisesti et itse ole vielä koskaan ollut kovin kipeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi