Luin haimasyövän oireista
ja minullahan on ripulia, virtsa on tummaa ja uloste vaaleaa. Tää oli nyt sitten kokolailla tässä. :(
Kommentit (12)
Hakeudu hoitoon! Harmaa tai valkea uloste on aina vakava merkki! Vaikkei olisi syöpä, on syytä tutkia ulosteen värimuutoksen syy.
Haimasyöpään menehtynyt sukulaiseni ulosti vain kerran vaaleanharmaata kakkaa. Hän ei yökkäillyt jätöksensä silmämääräisesti tarkastamista. Hän oli lukenut juuri artikkelin haimasyövästä ja hakeutui heti hoitoon.
Mulla ei sitten ole sitä syöpää, tulee vaan ruskeita papanoita. Huh helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu hoitoon! Harmaa tai valkea uloste on aina vakava merkki! Vaikkei olisi syöpä, on syytä tutkia ulosteen värimuutoksen syy.
Haimasyöpään menehtynyt sukulaiseni ulosti vain kerran vaaleanharmaata kakkaa. Hän ei yökkäillyt jätöksensä silmämääräisesti tarkastamista. Hän oli lukenut juuri artikkelin haimasyövästä ja hakeutui heti hoitoon.
Oliko tosiaan vaaleanharmaata? Minulla tähän mennessä vaaleaa, mutta selvästi beigen väristä, ei harmaata.
ap
Mä istun autossa ja juon. On varmaan maksa sökönä ja haimakin. Olkoon.
Kaikki me kuollaan joskus.
Kun syö mustikoita, rautaa, maksaa ja/tai punajuuria yms. saa kakkaan väriä.
Et voi diagnosoida itse itseäsi netissä. Jos terveys huolettaa, niin lääkäriin.
Miten edes näette ulosteen värin kun minulla se sujahtaa pöntön putken uumeniin niin haipakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten edes näette ulosteen värin kun minulla se sujahtaa pöntön putken uumeniin niin haipakkaa.
Asutko sinisessä junanvaunussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko sinisessä junanvaunussa?
Eikun vielä vanhemmassa puuvaunussa, niissähän oli huussissa suora putki ulos.
Vaalea uloste voi olla merkki myös maksan tai sappirakon sairaudesta/maksatulehdus. Mene lääkkäriin!
osanottoni