Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heterot: Mitä seksileikkejä olette vakaassa parisuhteessa harrastaneet ja kumman ehdotuksesta?

Vierailija
12.09.2024 |

Harrastaneet pitkään, pitemmnän aikakauden ajan, kokeillut ei nyt merkkaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kertonut juuri niistä kokeiluista pitkässä suhteessa, mut niitä ei siis kysytty.

Vierailija
2/8 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ollaan harrastettu erittäin pitkään, että vaimo masentuneella äänellä kysyy, pitääkö sulla taas antaa? Ja sen jälkeen menee makaamaan sängylle ja esittää kuollutta tai lahnaa, aina tilanteesta riippuen. Välillä herää hoputtamaan panemaan lujempaa. Juuri kun laukean, hän syöksyy salamana pesulle ja matkalla valittaa kuinka inhottava seksin jälkeen on joutua pesulle. 

Onhan tämä aika sairas leikki loppujen lopuksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee vaimo kohta vaihtoon. On jo useamman vuoden vaatinut, että kun käy kakalla, minun on putsattava pönttö kakka jäljistä. Kun kysyn syytä moiseen, vastaa että minun on tiedettävä paikkani. Otan kohta eron ja hän saa ainoastaan puolalaisen pallogrillin itselleen ja vääntää vielä poikkeuksellisen pahanhajuista kankea pönttöön!

Vierailija
4/8 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä on harrastettu alusta saakka. Nykyään puoliso tosin haluaa mieluummin sormia ja kullia, mutta imee minua välillä. Anaaliseksiä kokeiltiin joskus yhdessä ja siitä pidettiin molemmat, joten se jäi säännölliseksi vaihteluksi. Kokeiltu on myös minä saavana osapuolena, mutta se ei oikein antanut mitään kummallekaan. Viime aikoina on koitettu saada mun kättä mahtumaan puolison aukkoihin, kun hän pitää venytyksestä erityisesti pyllyssään. Mutta kun tarkoitus ei ole satuttaa eikä rikkoa paikkoja, ei ole päästy vuosienkaan aikana maaliin saakka. 

M46

Vierailija
5/8 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ehdotuksesta muutaman kerran vuodessa, lasketaan kaapelia toistemme päälle.

Vierailija
6/8 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan sormetan vaimoa, kun ei pelkkä mulkku riitä.

Vierailija
7/8 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellanen piilosleikki että meen piiloon naisystävän luo ryyppään ja naimaan, samaan aikaan vaimo koittaa ettiä mua. Ei oo vielä kertaakaa löytäny.

Vierailija
8/8 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leikitään kania!! Mies hyppää päälle ja panee minuutin hirveällä tempolla, ulisee hetken ja kellahtaa viereen selälleen! Tätä on jatkunut 30 vuotta!