Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla naisellisen ja sensuelli mutta olen se joka kailottaa,tiputtaa ruokaa syliin ja kompuroi jalkoihinsa

Vierailija
12.09.2024 |

Hermostuneena nauran kuin aasi ja kun tarpeeksi nauran,alan röhkiä.

Hermostuminen saa minut myös aina puhumaan mitä sylki suuhun tuo ufoista äitini vatsaongelmiin.

Syödä en osaa ilman että jotain tippuu päälleni tai hiukset ui ruuassa.

Kompastelen jalkoihini ja törmäilen ovenpieliin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pick me!! 🙋🙋🙋🙋

Vierailija
22/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olet 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet adhd. Mulla on kaksi vasenta jalkaa, kävelen liian usein päin ovenpieliä, poukkoilen asiasta toiseen myös puheissa, pudottelen tavaroita (arvatkaa sitä kolinaa kokatessa), ja ruokaa on luomistyön jäljiltä vähintään paidalla ellei myös suupielessä. Mutta mulla on kivaa, ja on löytynyt mieskin, joka rakastaa. Tyyli on ultranaisellinen, mutta koheltamisesta en tässä elämässä pääse, ehkä sitten seuraavassa?

Monilla ihan vaan jatkuva stressi ja univelka aiheuttavat tuollaista.

Ihan varmasti. Mulla tämä on pysyvää. Ei stressiä eikä univelkoja.

Vierailija
24/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naisille kelpaa omana itsenä oleminen? Aina surkutellaan omia puutteita ja etsitään niitä miehistäkin. Mitä hel-vettiä varten?

Vierailija
25/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vaimomatskua, ei kun kosimaan ennen kuin karkaa.

Vierailija
26/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on Bridget Jones.  😂 No, eikös hänkin lopulta vähän muuttunut? Niin voi myös Ap muuttua.

Naisellinen on sana, jota minulle on aina sanottu käytöksestäni. Olen aika samanlainen kuin äitini on eleiltään, ehkä se naisellisuus on tullut perintönä sieltä. Mutta voihan sitä naisellisuutta oppia aikuisenakin ventovierailta, jos kerran tytärkin oppii äidiltään. Ap:n kannattaa miettiä, kuka on hänelle se naisellisuuden ja sensuellisuuden esikuva, ja ruveta omaksumaan itselleen jotain samaa kuin hänessä on. Naisellisuus ei ole vain jotain tiettyä pukeutumista. Minulla ei ole hametta tai mekkoa ollut ikinä päällä silloin, kun on naiselliseksi kutsuttu.

Vierailija
27/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ei todellakaan ole vaimomatskua. Varmasti menis hermo saman katon alla eläessä jatkuvasti. Naisen pitää olla naisellinen olemukseltaan ja käytökseltään, eikä AP:n kaltainen possu.

Vierailija
28/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vain hyväksyisit sen että olet syntyjään mies?

Tai jospa hän on vain saanut elämässään enempi vaikutteita miehiltä ja heidän käyttäytymisestään.

Vierailija
29/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opettelee ruokailutavat, niin se voi helpottaa sen ruoan päätymistä suuhun eikä rinnuksille. En tarkoita mitään hienostelua, vaan tapojen osaaminen antaa itsevarmuutta ja tavat ovat alunalkaen kehitetty syystä (esim. ruoka suussa ei puhuta, syödään suu kiinni). Sitä en tiedä, mitä törmäilyyn tepsisi.

Vierailija
30/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet adhd. Mulla on kaksi vasenta jalkaa, kävelen liian usein päin ovenpieliä, poukkoilen asiasta toiseen myös puheissa, pudottelen tavaroita (arvatkaa sitä kolinaa kokatessa), ja ruokaa on luomistyön jäljiltä vähintään paidalla ellei myös suupielessä. Mutta mulla on kivaa, ja on löytynyt mieskin, joka rakastaa. Tyyli on ultranaisellinen, mutta koheltamisesta en tässä elämässä pääse, ehkä sitten seuraavassa?

Mulla taas stressi ja univelka on ollut pysyvää viimeiset 27 vuotta (eikä ole valitettavasti mikään harvinainen tilanne.)

Vierailija
31/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa teennäiseltä ja huomiohakuiselta esittämiseltä. Hoh Hoh kun ootkin niin höpsö 🙄. En jaksaisi seuraasi. 

Tiedän yhden, joka on naisellinen, mutta myös vastaavanlainen kohkottaja. Pidän häntä teennäisenä ja hänen altuinen rempseä käytöksensä on minusta pelkkää huomiohakuista esittämistä, rooli, jonka hän on omaksunut; "tällaisena haluan tulla tunnetuksi"-rooli. En myös jaksa kyseistä ihmistyyppiä. Mutta kyllä hän silti naisellinen on.

Vierailija
32/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ei todellakaan ole vaimomatskua. Varmasti menis hermo saman katon alla eläessä jatkuvasti. Naisen pitää olla naisellinen olemukseltaan ja käytökseltään, eikä AP:n kaltainen possu.

Minusta on varsin söpöä jos kotona on sanoissaan sekoava ja ovenpieliin törmäilevä emäntä. Harmi ettei ap taida asua täällä suunnalla.

Vierailija
33/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas stressi ja univelka on ollut pysyvää viimeiset 27 vuotta (eikä ole valitettavasti mikään harvinainen tilanne.)

Ikävää. Mitä tapahtui 27 v sitten? Mäkin olen osani saanut, kasvatin erityislapsen ja hoidin sairasta puolisoa työssäkäynnin ohella. Niihin aikoihin verrattuna kaikki on viime vuosina ollut ihan naurettavan hyvin, ja mulla on sentään dosetti nyt 45-vuotiaana. Toleranssit tosiaan kasvavat. Isoja tekijöitä ovat tietysti ne, että kasvatus- ja hoivatyö ja asuntolaina ovat jo takana, muuten varmaan edelleen oksentaisin stressistä. Toivotaan, että sielläkin hellittää.

Vierailija
34/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa teennäiseltä ja huomiohakuiselta esittämiseltä. Hoh Hoh kun ootkin niin höpsö 🙄. En jaksaisi seuraasi. 

Tiedän yhden, joka on naisellinen, mutta myös vastaavanlainen kohkottaja. Pidän häntä teennäisenä ja hänen altuinen rempseä käytöksensä on minusta pelkkää huomiohakuista esittämistä, rooli, jonka hän on omaksunut; "tällaisena haluan tulla tunnetuksi"-rooli. En myös jaksa kyseistä ihmistyyppiä. Mutta kyllä hän silti naisellinen on.

Eipä kyllä ole koskaan tullut pieneen mieleenikään, että ominaisuus, jota itse häpeän ja josta haluaisin eroon, voi joidenkin mielestä olla teennäisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän