Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toisten miesten kateus ilmenee miestä kohtaan?

Vierailija
12.09.2024 |

Eräässä aloituksessa kysyttiin naisten kateudesta. Entä miesten kateus? Millaisesta käytöksestä sen huomaa?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkiminen puolestaan on se mihin naiset ainoastaan kykenevät. 

Vierailija
22/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on miehelle susi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat on usein kateellisia rassukoita tai ainakin epävarmoja omasta asemastaan.

Vierailija
24/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se pituus vaan se paksuus. T. Kaikki maailman naiset"

Yleensä pitkä kalu tarkoittaa, että se on myös paksu -eri

Vierailija
25/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies masentuu ja vaipuu itsesääliin. Mies myös puhuu kateudestaan kavereilleen, etsien myötätuntoa ja jaettua kateutta. Toisaalta mies voi myös sanoa asiasta suoraan kadehtimalleen miehelle.

Vierailija
26/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun piireissä ollaan iloisia ja sanotaan että"hyvä äijä!sä hoidit homman!pistä femmat!"jos hyvä jätkä onnistuu.

Kusipäiden menestystä ei edes jäädä miettimään. Hyvällä itsetunnolla varustetut miehet eivät kadehdi vaan kannustaa.

Vierailija
27/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemus on että kateelliset miehet kilpailevat sen kanssa kenelle ovat kateellisia.

Mikä se mittari sitten onkaan, hienompi auto, isompi talo, kovempi liksa, kauniimpi naisystävä, isommat lihakset, yllytyshullummat jutut.

Semmoista kieroilua ja selän takana kuiskimista on vähemmän kun mitä ajattelisi.

Olen miesvaltaisella alalla ja selän takana kieroilua on kyllä tosi paljon. Hirveä hierarkian tarve, ja kaikki keinot siinä nousemisessa on sallittuja. Olen juuri suurta vastenmielisyyttä tuntien seurannut kun vanhemmat patut savustavat itseään taitavampaa ja nuorempaa osaajaa ulos pahan puhumisella ja jopa töiden sabotoinnilla, vaikka tuo henkilö olisi yritykselle tärkeä. Mieluummin sahaavat omaa oksaansa ja työpaikkansa tulosta kuin luopuisivat asemastaan ja kateudestaan.

Vierailija
28/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kadehditaan, koska minulla on hyvinmuodostunut ja kohtalaisen iso penis. Siksi puhutaan selkäni takana, että minulla olisi kolme jalkaa. Selvää kateutta.

Kai tiedät, että se iso penis usein kasvaa erektiossa vähän. Eli pieni penis voi kasvaa ihan normaalin kokoiseksi ja usein näin onkin. Se on vain erimallinen.

Tuollaista valhetta toistetaan pienikaluisten lohdutukseksi.

Noin voi luulla, jos ei itse ole erektion ihmettä kokenut. Mainostat impotenssiasi.

Vierailija
29/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Pitkä kalu on yleensä löysä. Löysä ei tunnu naisesta miltään eikä sitä voi puristellakaan kun se ei tunnu miltään.

Paksuus ja kovuus on olennaisia. Ehkä homomiehet sitten arvostaa löysää pökälettä.

N

Vierailija
30/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Pitkä kalu on yleensä löysä. Löysä ei tunnu naisesta miltään eikä sitä voi puristellakaan kun se ei tunnu miltään.

Paksuus ja kovuus on olennaisia. Ehkä homomiehet sitten arvostaa löysää pökälettä.

N

Voit tulla koska vaan kokeilemaan, jos et sitä muuten kovaksi usko ;))

Vierailija
31/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta  itse en ole kateellinen kenellekkään mistään.

Vierailija
32/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän että mun miehelle on oltu kateellisia ja kostoa on laitettu mulle mutta myös hänelle. Jopa niin että hänet on usutettu olemasn inhottava mulle.

Ai miten tuo muka onnistuu. No ei helposti kaikkien kohdalla ja vaatii paljon manipulointia, sabotointia ja rikoksia, mutta saattaa valitettavasti onnistua joidenkin kohdalla. 

Vierailija
33/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus ilmenee ilkikurisena virnuiluna ja silmien kiilumisena. Kaksi hyvännäköistä tummatukkaista treenattua miestä kun kohtaa toisensa niin siinä nyökytellään vähän päitä hyväksyvästi ja ehkä jopa tervehditään toisia vaikka ei tunneta.

Kun sellainen blondi sikanaamainen lihava emakon näköinen ''mies'' kohtaa tuollaisen miehen niin alkaa virnuilu, kyräily ja kiiluminen.

Vierailija
34/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus ilmenee ilkikurisena virnuiluna ja silmien kiilumisena. Kaksi hyvännäköistä tummatukkaista treenattua miestä kun kohtaa toisensa niin siinä nyökytellään vähän päitä hyväksyvästi ja ehkä jopa tervehditään toisia vaikka ei tunneta.

Kun sellainen blondi sikanaamainen lihava emakon näköinen ''mies'' kohtaa tuollaisen miehen niin alkaa virnuilu, kyräily ja kiiluminen.

Mulla on kullanvärinen vaalea tukka, ja se koska tahansa mielummin kuin paskanruskea tai -musta tukka

Vierailija
35/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kateus näkyy parhaiten kun naisseurassa nauravat, levittävät juttuja ja haukkuvat jotain toista miestä. Ikään kuin yrittävät eliminoida sitä toista naisten silmissä ja yrittävät nostaa omia pisteitä. Kiertäkää naiset tuommoiset miehet kaukaa. Reppanoita, joilla on heikko itsetunto. Normaalin miehen ei tarvitse arvostella tai yrittää kyykyttää muita.

Tota tapahtuu muuten todella usein. Jostain syystä nää naisen vaan reksahtaa tommosiin, ja vielä nauraakin niille jutuille

Vierailija
36/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kullanvärinen vaalea tukka, ja se koska tahansa mielummin kuin paskanruskea tai -musta tukka

Mutta onko sulla sian töpselinenä vai suora valkoisen miehen nenä?

Vierailija
37/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kateus näkyy parhaiten kun naisseurassa nauravat, levittävät juttuja ja haukkuvat jotain toista miestä. Ikään kuin yrittävät eliminoida sitä toista naisten silmissä ja yrittävät nostaa omia pisteitä. Kiertäkää naiset tuommoiset miehet kaukaa. Reppanoita, joilla on heikko itsetunto. Normaalin miehen ei tarvitse arvostella tai yrittää kyykyttää muita.

Tota tapahtuu muuten todella usein. Jostain syystä nää naisen vaan reksahtaa tommosiin, ja vielä nauraakin niille jutuille

Ei laatunaiset. Me nähdään ton läpi.

Vierailija
38/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se joku nainen katselee sitä vaan tuota toista. lentää piankin "toi mies homo" tms. lapsellista,

kiinnostuneen naisen kohdalla taas tullaan esitätmänn että "mäpanen sun muijakaveria täällä, hieron tämän sääriä", ja muuta mitä typerys yrittää.

Tässä vaiheessa koulutusta, tuleekin sitten asianajotoimisto mukaan.

tosaalta kateellisen naikkosen fraasi on usein "toi mies on saanut kilpailijan", eli itsetunto haisee.

Vierailija
39/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin oikein miettimään miehenä, niin en varsinaisesti tunnista kateutta miehillä. Väitän, että sitä on hyvin vähän siis sellaista, että mies kadehtisi toista. Minulla on monia korkeakoulutettuja ja työttömiä ja kaikkea siltä väliltä olevia kavereita ja kaikki me olemme "kavereita" keskenämme ketään kahdehtimatta.

Toki miehillä on jonkinlainen biologinen kukkoilujärjestys, eli jos baarin tms. tiskille ilmaan tumma kaksimetrinen alfa, niin vikisevät pikkurakit antavat hänelle tilaa lähestyä heitä ennen naaraita. tai jotain sinne päin..

En kuitenkaan rehellisesti tunnista miesten välillä varsinaista kateutta, mitä tässäkin ketjussa monet naiset varmasti väittävät nähneensä ja kuvailevat sitä.

Vierailija
40/56 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten omaperäistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän