Laita, joku ruoka josta et pidä. Muut peukuttaa.
Peukku ylös jos olet samaa mieltä yök ja alas jos erimieltä.
Kesäkeitto on minun inhokkiruoka.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munuaispata + kaikki munuaisruoat.
Te, ette ymmärrä hyvän päälle. Munuaiset veripunaviini kastikkeella on parasta. Joo samaa verta, kun veriletut tai palttu. Verta voi myös laittaa kastikkeeseen.
Hyi megayrjö, kusifilttereitä
Klimppisoppa (eteläpohjalainen perinneruoka)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on jopa vaarallinen, mutta kaveri laittaa raakaa sikanautajauhelihaa leivän päälle 😨🥵🤢. Yök
Mitä helevettiä.
Mä tajuan naudanlihan -siis paistin- käyttämisen raakana (ja joo, itsekin käytin kun vielä lihaa söin ja oli itse asiassa ainoita tapoja, joilla liha maistui edes auttavasti hyvältä), mutta sianlihaa ei koskaan saisi syödä kypsentämöttämänä. Ja jos on joskus nähnyt ne masiinat, joilla jauhelihaa tehdään ja niiden keskimääräisen hygieniatason, niin ei kävisi pienessä mielessäkään syödä jauhelihaa raakana..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli peukuta ylös, jos et pidä ja alas, jos pidät. Näin ymmärsin.
Itse ymmärsin toisinpäin, ja se muutenkin kuulostaa loogiselta. Alapeukutat, jos olet erimieltä, yläpeukutat jos olet samaa mieltä.
Peukku ylös, jos ruoka on Yök! ja peukku alas, niin ruoka on hyvää.
Itse en pidä pinaattiletuista. Sen sijaan vastaavat nokkosesta tehtynä ovat maukkaita ja lisäksi terveellisempiä.
Siinähän nyt mietitte mihin suuntaan peukutatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli peukuta ylös, jos et pidä ja alas, jos pidät. Näin ymmärsin.
Itse ymmärsin toisinpäin, ja se muutenkin kuulostaa loogiselta. Alapeukutat, jos olet erimieltä, yläpeukutat jos olet samaa mieltä.
Samoinpäinhän tuo on.
Ylös = olet samaa mieltä eli et pidä ko. ruoasta
Alas = olet eri mieltä eli pidät ko. ruoasta
Täällä on pelkkiä herkkuruokia lueteltuina :)
Ja jos et koskaan ole mainittua ruokaa edes maistanut, älä peukuta kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidä pinaattiletuista. Sen sijaan vastaavat nokkosesta tehtynä ovat maukkaita ja lisäksi terveellisempiä.
Siinähän nyt mietitte mihin suuntaan peukutatte.
Voikukan lehdistä tulee muös hyviä. Riipii ne vihreät mukaan, mutta lehtiruodit jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on jopa vaarallinen, mutta kaveri laittaa raakaa sikanautajauhelihaa leivän päälle 😨🥵🤢. Yök
Mitä helevettiä.
Siskon exä teki aina tätä! Veteli suoraan paketista raa an jauhelihan , oli herkkuruokaa hänelle ja paistaminen pilasi maun hänen mielestä.
En tykkää veriletuista, mutta mustamakkara on herkkua.
Siskonmakkarasoppa.
Kuin söisi kuravedessä löllyviä löysiä istukoita. Yäk.
Kaljavelli joka täällä etelä-pohjanmaalla perinneruokaa. En ole 30 v aikana oppinut tykkäämään
Mä en tykkää kaupan einesruuista. Siis vaikka joku Saarioisten lihaperunasoselaatikko. Mikrotettuna se ruuan haju on aivan hirveä, en saisi nieltyä haarukallistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää kaupan einesruuista. Siis vaikka joku Saarioisten lihaperunasoselaatikko. Mikrotettuna se ruuan haju on aivan hirveä, en saisi nieltyä haarukallistakaan.
Kokeileppa laittaa puolet sitä soselaatikkoa, puolet maksalaatikkoa ja lisäksi hieman maksamakkaraa rasvaksi.
Pannulla paistettuna aivan taivaallista, vaikka kuinka onkin valmiseinestä.