Kun ei voi erota, ei ole mitään turvaverkkoja eikä varallisuutta
Ei ole säästöjä, ei omaa autoa eikä turvaverkkoja :(
Kommentit (25)
Ystäväpariskunnan parisuhde on loppu ja vain tappelevat, lapsetkin kärsii. Mutta erilleen eivät lähde koska elintasosta ei voi tinkiä, velkoja riittää, kumpikaan halua maksaa toista ulos talosta. Surullista katsottavaa.
Itse aina elellyt suu säkkiä myöten niin, että aina jää vähän ylimääräistä pienestäkin palkasta. Nyt on velaton talo, uudehko velaton auto, lapset harrastaa ja opiskelevat ilman opintolainaa. Ei vaan ole kaikkea valittu kalleimman mukaan vaan sen mukaan mihin on varaa, ei ole venettä, mönkijää, hevosta, paljua tai kaikista kalleimpia harrastuksia.
Juuri tuon takia olen ollut koko ajan tarkkana, että rahaa jää säästöön. Mies olisi vaatinut multa suurempaa osallistumista, muttei ole tippunut. Sanoin että mun puolesta voidaan köyhäillä, ei ole varaa laittaa yhteiseen kassaan enempää. Mutta kahteen erilaiseen elintasoon en suhteessa suostu vaan joko mies maksaa enemmän tai köyhäillään yhdessä.
Nyt pamautti tiedon, että haluaa erota. Säästöni eivät ole suuret, mutta pärjään hyvin tämän kriisin läpi.
Valitettavasti turvaverkot puuttuu myös, mutta ei se auta kuin lähteä etsimään uusia ystäviä. Voisiko jostain järjestöstäkin saada väliaikaista apua?
Kun rahat loppuvat, loppuu ELÄMÄ! Mitään muuta ihminen ei lopulta tarvitse, kuin rahaa!!!
Eräs pienipalkkainen eilisessä ketjussa oli sitä mieltä, ettei pysty mitään rahoja säästämään.
Tiedoksi vaan kaikille; niitä pahanpäivän rahoja aletaan säästämään hyvinä päivinä. Muutama kymppi kuukaudessa jemmaan on satasia vuodessa, kymmenessä vuodessa tonneja.