Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sinulla tunne että puolisosi on sinun puolellasi?
12.09.2024 |
Jos sinulla vaikka on huono päivä ja kaikki tuntuu olevan ja menevän sinua vastaan, onko sinulla puolisosi kotona tavatessaan tunne että hän ns. on puolellasi? Minulla ei aina ollut kun olin parisuhteessa.
Kommentit (4)
On, me olemme aina toistemme puolella. Se on niinkuin parisuhteen idea. On kyllä aikuisia, jotka ei tätä tajua, yleensä yksin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole puolisoa, mutta tuo on edellytys. Jos tilanne muuttuu vihamieliseksi, vastakkainasettelevaksi, passiivis-aggressiiviseksi, sarkastiseksi, vähätteleväksi, laiminlyöväksi tms se on sitten kiitti ja moi.
En ole parisuhteessa mutta olen uskovainen ja kyllä, Jeesus on aina puolellani ap:n kuvailemalla tavalla. Syntisiin ei ole luottamista.
Alue: Aihe vapaa
Minulla ei varsinaisesti ole "huonoja päiviä", enemmänkin yksittäisistä asioista (yleensä työhön liittyen) muodostunutta stressiä ja salassapitoasiat huomioiden kyllä näistä keskustellaan ja yleensä yhdessä pystytään ratkomaankin. Joskus avokilta saa tukea sille ajatukselle, että olen oikeassa ja kannattaa toimia suunnittelemallani tavalla, välillä hän taas saattaa perustellusti osoittaa, että miksi oma ajattelun ei ole ehkä ollut täysin kattavaa ja miten muuttamalla asian saisi ratkeamaan. Ja toisin päin, välillä minä toimin hänen kysymyksissään vastaavasti.
En ehkä osaa täysin nyt samaistua tuohon kuvailemaasi tilanteeseen, minkälaista tukea koet siis tarvitsevasi puolisoltasi enemmän noihin huonoihin päiviin tai missä tilanteissa ja minkälaisella toiminnalla tuen puute ilmenee?