Työpaikalla sekstailu.
Onko miten moni oikeasti harrastanut seksiä työpaikalla, ja nyt tarkoitan ihan yhdyntää..
Olen katsonut syke sairaala sarjaa ja siinä ainakin suudellaan ja kähmitään jossain liinavaatte varastossa, ei ainakaan itse pidä sairaalaa kovin romanttisena paikkana..
Mutta onhan toki lukematon määrä muitakin työ paikkoja ja ammatteja. Kertokaa tarinanne, on se tapahtunut sitten toimistoissa tai vaikka rekassa...
Kommentit (29)
Harjoittelupaikassa vetäisin toista harjoittelijaa viikseen. Se oli tavallinen pano. Mieleen jäi vaan spermatahrat tuolissa. Ne ei lähteneet pois millään.
Luulin että jotain rekkapano juttuja tulis, mutta aika kilttiä ja pidättyväistä porukka taitaa olla..
Meillä oli kaverin kanssa tapana panna materiaalivarastossa usein yövuoroissa, kun tehtaalla oli niin vähän ihmisiä paikalla.
Esihenkilö on nainen. Minua nuorempi. Palaveriveri huoneessa kehitys keskustelun jälkeen halattiin. Kehuin häntä kaikin puolin. Hän on perheellinen kuten minä. En kerro tässä yksityiskohtia sen enempää. Vaan sen haluan sanoa etttä leggarit ei peitä märkää pimppiä....
Nesteen jalostamolla työkavereiden kanssa melko yleistä
Olen sihteeri ja pomoni nai minua 2-3 kertaa viikossa huoneessaan. Muuten ihan ok, mutta hänellä niin iso kalu, että sattuu aika paljon. En ole koskaan nähnyt sellaista, varsinkin paksuus on jotain ihan järkyttävää, saman paksuinen kuin vaikka partavaahto purkki.
N.25v
No itse oon rekan punkalla pannut. Joskus vuosia sitten ajoin rekkaa keski-euroopassa ja useamman viikon reissussa halut kasvoi liian suureksi ja yhdellä isommalla rekka parkissa kierteli maksullisia naisia ja sorruin semmoseen. Oli kieltämättä aika hölmöä panna semmoista tyttöä.. autosta poistuttua oikoi vähän hameen helmaa ja meni viereiseen autoon...
Toimistotyöläisenä vastaan että kyllä. Ollaan pantu (jos tuota sanaa saa käyttää) toimistossa, sekä tuolilla että lattialla (patja/vast alla). Sekä neuvotteluhuoneessa, vessassa sekä autoissa työmatkoilla. Joskus jopa hotellissa työmatkoihin liittyen.
M60
Pomon kanssa kyllä. Itsellä tuli ero mutta työt jatkuu