Auttaako seksiterapia, kun nainen haluaa enemmän?
Ootteko naiset saaneet apua seksuaaliterapiasta jos kyseessä on ollut ongelma niin päin että (pitkässä) suhteessa olet naisena se joka haluaa paljon enemmän kuin mies? Millaista apua saitte? Auttoiko se parisuhteen kestämisessä. Oon 50 nen nainen , pitkä liitto takana. Omat seksihalut nousi vaihdevuosissa roimasti kun taas miehellä laski. Mietin auttaisiko seksiterapia. Mies ei aio tulla terapiaan mutta voisiko se auttaa mua. Oppisinko haluaan vähemmän sen avulla....
Kommentit (7)
Seksiterapian tai minkään muunkaan puheeseen perustuvan terapian vaikutus on samaa luokkaa, kuin samaanin lankeaminen loveen, eli transsimatkalle jabmeaivoon hakemaan takaisin potilaan varastettua sielua. Kuppaaminenkin on tehokkaampaa.
Hullu ajatus, että näin voisi olla. Yleensä minun halut ovat olleet kymmenkertaiset naiseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Hullu ajatus, että näin voisi olla. Yleensä minun halut ovat olleet kymmenkertaiset naiseen verrattuna.
Itse tarvitsen yhdyntää 1-3 krt päivässä eli tuolla laskennalla sinä 10-30 krt päivässä?
Seksuaaliterapia voi toki auttaa sinua käsittelemään tätä asiaa, mutta yksikään terapeutti ei voi sinun halujasi vähentää. Ja ennen kuin kysyt, ei voi myöskään miehesi haluja lisätä. Terapian tarkoitus ei lähtökohtaisesti ole muuttaa käytöstä, joka ei ole epätervettä.
Seksuaaliterapeutilla yhdessä käyminen voisi ehkä auttaa teitä ymmärtämään paremmin toisianne, jos asiasta on hankala muuten keskustella.
Monesti naisia ohjataan antamaan ilman omaa halua, miten on asia miehen ollessa kyseessä?
Sua ap ei pelasta enää mikään. Vuoden sisään olet kontillasi ja joku mies nai sua rajusti takaapäin.
Jos on hyvän näköinen mies terapeuttina, niin auttaahan se hetken!