Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs nyt sitten kun rahaa on 3 euroa tilillä, ja rahaa saa vain hieman lisää yli viikon päästä? Ruokaa ei ole kuin täksi illaksihädintuskin

Vierailija
11.09.2024 |

Todella paha on siis tilanne...Kela on leikannut tukeani melkein 200 eurolla, ja sen takia olen tässä tilanteessa. Tässä kuussa sain 340e vähemmän tukea kuin normaalisti, enkä enää tiedä miten voisin pärjätä. Tämä on aivan täysin kestämätön tilanne.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Kela Gold ja rahaa tulee kuin rännistä...

eikä tule tuet on tosi pienet verrattuna suomen hintatasoon.oot nolo reppana.naisena kierrän kaukaa tollaiset tyhjätaskut.

Vierailija
22/41 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää empatianpuutetta.

Ai jos kerron, että kaurapuuro on halpaa ruokaa? On kuule itsekin joskus kipuiltu rahan puutteessa ja meillä rahat menivät miehen peleihin. Kun tajusin tilanteen niin silloin muutettiin halvempaan asuntoon, josta tuli satasen säästö kuukaudessa. Kaurapuuro tuli meilläkin tutuksi ja marjat siihen kerättiin itse. Tosin kerään niitä marjoja ja sieniä vieläkin vaikka raha-asiat ovatkin jo hyvällä mallilla. Jos ei halua mennä metsään niin moni antaa puutarhastaan herukoitakin, tosin ne ovat tältä vuodelta jo ohitse. Herukoista saa tehtyä mehua ja aivan ihanaa vispipuuroa, jolle ei myöskään tule paljoa hintaa vaikka mannasuurimot ovatkin kaurahiutaleita kalliimpia.

Ap ei ansaitse minkäänlaista empatiaa eikä mitään muutakaan. Tuo marina kun on toistuvaa eikä sitä kiinnosta mitään tilanteensa parantamiseksi koskaan tehdä vaan olettaa automaattisesti että yhteiskunnan ja muiden ihmisten tulee elättää häntä ja kaivaa kuvetta niin paljon kuin sattuu tarvitsemaan. Menköön jokainen häntä säälivä vaan viemään sille vaikka ruokakasseja joissa sitä parhainta ja kalleinta pöperöä tai lahjotelkoon seteliniputtain ilmaista rahaa. Katsotaan kauanko jaksavat he olla niin maan saa*an empaattisia ja sympaattisia ja passata aikuista ihmistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä oleva rahamäärä pienenee, ja tukien leikkaussumma suurenee joka aloituksessa. Pudottaa uskottavuuden nollille. Mutta jos tämä nyt jostain syystä on jotain muuta, kuin mielenhäiriöisen tai venäjätrollin aloitus, niin ensi kuussa ostat halpoja ruokatarvikkeita varastoon. Ja kerrot tarinaasi jonkin taustan. Jos päivästä toiseen saamme lukea, kuinka vähän on tilillä ja kuinka paljon leikattu, kukaan ei enää edes muodon vuoksi usko. Mikä on johtanut siihen, että olet tukien varassa?

Vierailija
24/41 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikä tule tuet on tosi pienet verrattuna suomen hintatasoon.oot nolo reppana.naisena kierrän kaukaa tollaiset tyhjätaskut.

Rahaa on!

Vierailija
25/41 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa on!

on on kyl me uskotaan.työttömät on tunnetusti rikasta porukkaa.mites aamu on menny itsemurha yksiössä?.mä teen etänä töitä parintunninpäästä lopetan ja lämmitän saunan.

Vierailija
26/41 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokajakelu, diakonia, pullojen keruu , sienet, marjat jne 

Mutta eihän niissä ole edes kotiinkuljetusta. Kuka sitä nyt sieltä omalta soffaltaan viitsii nousta ; )

Vierailija
27/41 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokajakelu, diakonia, pullojen keruu , sienet, marjat jne 

Mutta eihän niissä ole edes kotiinkuljetusta. Kuka sitä nyt sieltä omalta soffaltaan viitsii nousta ; )

Se siinä on kyllä melkoinen ongelma näille lapamadoille. Jonkun toisen pitää maksaa ja jonkun toisen pitää nähdä vaivaa paitsi heidän itsensä. 

Vierailija
28/41 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö aloitus., taas.

Vierailija
29/41 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö aloitus., taas.

puhuukohan aina pelkkää paskaa vai tuleekohan välillä jotain järkevää?

Vierailija
30/41 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/41 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivi lottoa, numeroiksi laitat 1,2,3,4,5,6,7.

Trust me bro, tää on varmaa tietoa.

Vierailija
32/41 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaapissa varmaan, makaronia, jauhelijaa, maitoa ja munia, ostat vain sipulin niin saat makaronilaatikkoa. Ei kestä kiittää!

Vierailija
33/41 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti turpaan

Vierailija
34/41 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/41 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 sivua on asiasta aloituksia hakusanalla tilillä rahaa tai kela leikkasi, josko niistä löytyisi joku neuvo. 

Juuri tämä, ei ne neuvot miksikään muutu, lue ne vanhat!364

Vierailija
36/41 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruokaa ja kaljaa olen vetänyt itseni turvoksiin ja huomenna jatkan.

Vierailija
37/41 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon hyviä neuvoja palsta täynnä. Mikä on, eikö luetun ymmärtäminen onnistu.Sinun siirto. Ala toteuttaa niitä neuvoja, siinä se aika kuluu. Ei täältä rahaa irtoa. 

Vierailija
38/41 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teen huomenna 50 euron soppa tai laatikko. Kyllä se siitä sitten taas.

Vierailija
39/41 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No teen huomenna 50 euron soppa tai laatikko. Kyllä se siitä sitten taas.

Siis tee ei teen.

Vierailija
40/41 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sentään kananugetteja vielä jäljellä? Edes pari tai puolitoista tälle illalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan