Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

34-42v naiset tindereissä, haikailee lapsien ja ukon perään

Vierailija
11.09.2024 |

Siis näitä on koko pääkaupunkiseutu täynnä.

Vuosikaudet huudeltu girlbossia, feminismiä ja miehet on x. Uhriuduttu, syytelty ja bailattu menemään. Get the bag.

Nyt kun on herätty että ei jumaliste vika mahis hankkia lapsia, niin ei ookkaan enää mitään tarjota miehille muuta kun huonoa käytöstä, vaatimuslistoja, traumoja ja päänvaivaa. Pimppa ja pää tuhottu pillereillä. Vielä pitäis rikkaan ihanan prinssin hakee kotisohvalta, siis ihan minimi. Ukkoja kiinnostaa niin järkyttävän vähän että pleikka ja poke vie voiton.

Hyvin pelattu hei, tosi hyvin meni tää teidän elämä. Ei jumålauta :D

Mä nauran teille.

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Kolmekymppisenä miehenä olen huomannut, että keskimääräinen nainen alkaa keski-ikäistymään jo noin 27 v paikkeilla. 30-vuotiaina jo monella on esimerkiksi Tinderissä filttereitä, joilla yrittävät häivyttää ikääntymisensä. Sen takia suosin ikähaarukkaa 18-22 v. 

Kolmekymppisenä naisena olen huomannut, että monella saman ikäisellä miehellä on jo ukkoutuminen pitkällä, hiusraja pakenee ja maha kasvaa. Että ihan vain tiedoksi, me kaikki ikäännymme sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
122/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehille on ihan ok haihatella 40-50v saakka ja elää ikinuoruuttaan sinne asti? Myös miehet vanhenevat ja tutkitusti myös miesten hedelmällisyys heikentyy selkeästi iän myötä, tästä on vasta nyt alettu puhua enemmän. Ei nuoret naiset halua lastensa isäksi keski-ikäisiä miehiä muuta kuin erittäin harvinaisissa tapauksissa.

Ei me haihateltaisi jos naisiin voisi luottaa mutta eihän teidän kanssanne pysty mitään pysyvää rakentamaan.  Te ne erot otatte ja perheet rikotte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut mitään ongelmaa löytää nelikymppisenä miestä deittiäpistä. Lapsia en halunnut, mutta ennemmin tuntui että samanikäiset miehet olivat havahtuneet ajan rajallisuuteen ja olivat epätoivoisia kun lapsiakin vielä pitäisi tehdä vaikka nuoruus venähti ja ukkoutuminen pitkällä käynnissä. Itseä ei kiinnostanut enää tuossa iässä alkaa suunnittelemaan perhettä. Toivottavasti nuo miehet löytävät jonkun, joka haluaa keski-ikäisen miehen kanssa perustaa perheen. Itse löysin ihanan omanikäisen miehen, jolla jo yksi lapsi on eikä missään nimessä enää halua lisää.

Vierailija
124/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehille on ihan ok haihatella 40-50v saakka ja elää ikinuoruuttaan sinne asti? Myös miehet vanhenevat ja tutkitusti myös miesten hedelmällisyys heikentyy selkeästi iän myötä, tästä on vasta nyt alettu puhua enemmän. Ei nuoret naiset halua lastensa isäksi keski-ikäisiä miehiä muuta kuin erittäin harvinaisissa tapauksissa.

Ei me haihateltaisi jos naisiin voisi luottaa mutta eihän teidän kanssanne pysty mitään pysyvää rakentamaan.  Te ne erot otatte ja perheet rikotte.

Suosittelen tarkastelemaan vähän myös omaa käytöstä ja asennoitumista, voisiko sieltäkin löytyä joitain syitä sille etteivät naiset rakenna kanssanne mitään.

Vierailija
125/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen tarkastelemaan vähän myös omaa käytöstä ja asennoitumista, voisiko sieltäkin löytyä joitain syitä sille etteivät naiset rakenna kanssanne mitään.

Suosittelen tarkastelemaan tilastoja. Sieltä löytyy karu totuus naisten asennoitumisesta.  Naiset rikkovat perheet ja syyttävät siitä miehiä, tietenkin. Mihinkäpä mies ei tässä feministisessä yhteiskunnassa olisi syyllinen.

Hävetkää jos osaatte.

Vierailija
126/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa joskus syyttelyn sijaan, mitä naisten pitäisi tehdä? Onko tässä takana ajatus, että naisen tulisi tehdä lapset parikymppisenä? Harva on silloin valmis saamaan lapsia, ja toisekseen harva mieskään on silloin valmis saamaan lapsia, eikä nainen voi niitä yksinkään tehdä.

Yleensä ihminen kypsyy iän myötä ajatukseen perheestä ja myös elämäntilanne mahdollistaa lapset paremmin. Näin käy myös miehille. Mutta naisen kohdalla se on jotenkin väärin, ja naista syyllistetään tästä. Miksi? Miksi naisen pitäisi tehdä lapset niin nuorena ettei ole kypsä siihen henkisesti eikä taloudellisesti, eikä samassa ikäluokassa edes juuri ole lapsia haluavia miehiä?

Mitä tehdä, jotta tekisi mielestänne oikein?

Lasten teolle ei ole oikeaa aikaa ja ainakaan täydellistä ei löydy. Lapset pitäisi tehdä opiskelujen jälkeen. Tai biletät opiskelijabileistä löydetyn parin kanssa pari vuotta ja vasta sitten.

https://yle.fi/a/3-11100351

Uraa ei kannata pyrkiä tekemään ennen lapsia. Mun ikäluokassa oli lapsia haluavia miehiä ja minä ja mun kaverit saivat about samanikäisten vaimojensa kanssa lapsia ja edelliset ikäluokat jo aiemmin. Ja miehet aikuistuvat, kun pulla on uunissa.

Mut jos nykyään 25v miehet eivät halua lapsia, ehkä 30-35v miehistä löytyis? Ne ovat jo urapolulla.

Vierailija
127/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku kuvittelee, että on olemassa naisia, jotka ovat yhtä seuran puutteessa kuin hän itse vaikuttaa olevan. Katkeruus ei kaunista ketään. 

2020-luvun nainen ei tarvitse miehiä mihinkään.

Kummasti kuitenkin seuranhaussa hakumääritelmänä mies...

Vierailija
128/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan nämä naiset eivät ole niin epätoivoisia, että kelpuuttaisivat AP:n kaltaisen miehen isäehdokkaaksi. 😁

Vierailija
129/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan nämä naiset eivät ole niin epätoivoisia, että kelpuuttaisivat AP:n kaltaisen miehen isäehdokkaaksi. 😁

Miksi pitää yrittää virnistellä ap:lle? Tuleeko parempi olo? Helpottaako lohduton yksinäisyytesi? 

Vierailija
130/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku kuvittelee, että on olemassa naisia, jotka ovat yhtä seuran puutteessa kuin hän itse vaikuttaa olevan. Katkeruus ei kaunista ketään. 

Se jos katselee itselleen kumppania ei tarkoita, että sitä TARVITSEE mihinkään. Voi olla avoin ja haluta kumppanin siinä tapauksessa jos löytyy oikeasti hyvä ja sopiva, mutta se ei perustu tarvitsemiseen.  

Vierailija
131/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää yrittää virnistellä ap:lle? Tuleeko parempi olo? Helpottaako lohduton yksinäisyytesi? 

AP itse: "Mä nauran teille."

Vierailija
132/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei pelkoa, että alle 42 vuotiaaseen itseni tökkäisin. 

M47

Sellanen 20-25 vuotias nainen on paras. Yli 25v alkaa olla auttamatta liian vanha.

M47

Kuinka monta kommenttia samasta asiasta meinasit tuutata vielä ketjuun? Eiköhän tämä tullut jo selväksi. Ja onnea vaan nuorikon etsintään. Luulenpa, että minun (N 47) on helpompi löytää nuorta miesseuraa, kuin sinun nuorta naisseuraa. Just sayin.

Kukaan ei epäile hetkeäkään etteikö reikä täytettä saisi mutta sitä parisuhdetta sensijaan...

No minä olen parisuhteessa tälläkin hetkellä, eli ajatus oli hypoteettinen muutenkin. 

N47

Vierailija
133/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP itse: "Mä nauran teille."

Niin minäkin nauran.

Naiset ne perheet rikkovat, nyt nautitaan seurauksista. Mitä kuvittelette tulevaisuuden tuovan kun nuoret kasvavat pojat näkevät ettei kenenkään miehen parisuhteet kestä? Taitaa koko parisuhde olla kuoleva käsite ja naiset teurastivat sen.

Vierailija
134/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se jos katselee itselleen kumppania ei tarkoita, että sitä TARVITSEE mihinkään. Voi olla avoin ja haluta kumppanin siinä tapauksessa jos löytyy oikeasti hyvä ja sopiva, mutta se ei perustu tarvitsemiseen.  

Jos hakee kumppania kuvailemallasi tavalla, eli kuten autoja autokaupassa katsellen, niin eipä se minua ainakaan vakuuta. Mutta ollaan erilaisia.

Vierailija
135/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean negatiivisia kommentteja täällä. Meneekö kaikilla oikeasti näin huonosti? Minusta valtaosa miehistä on oikein kivoja, jos eivät kaikki olekaan minulle sopivia. Ja omakin löytyi suht helposti.

Vierailija
136/136 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa joskus syyttelyn sijaan, mitä naisten pitäisi tehdä? Onko tässä takana ajatus, että naisen tulisi tehdä lapset parikymppisenä? Harva on silloin valmis saamaan lapsia, ja toisekseen harva mieskään on silloin valmis saamaan lapsia, eikä nainen voi niitä yksinkään tehdä.

Yleensä ihminen kypsyy iän myötä ajatukseen perheestä ja myös elämäntilanne mahdollistaa lapset paremmin. Näin käy myös miehille. Mutta naisen kohdalla se on jotenkin väärin, ja naista syyllistetään tästä. Miksi? Miksi naisen pitäisi tehdä lapset niin nuorena ettei ole kypsä siihen henkisesti eikä taloudellisesti, eikä samassa ikäluokassa edes juuri ole lapsia haluavia miehiä?

Mitä tehdä, jotta tekisi mielestänne oikein?

Lasten teolle ei ole oikeaa aikaa ja ainakaan täydellistä ei löydy. Lapset pitäisi tehdä opiskelujen jälkeen. Tai biletät opiskelijabileistä l

Sori vaan, mutta naisella pitää olla näyttöjä työelämästä ennen lastentekoa, tai muuten työllistyminen jää iskän verkostojen (tmv) varaan.