34-42v naiset tindereissä, haikailee lapsien ja ukon perään
Siis näitä on koko pääkaupunkiseutu täynnä.
Vuosikaudet huudeltu girlbossia, feminismiä ja miehet on x. Uhriuduttu, syytelty ja bailattu menemään. Get the bag.
Nyt kun on herätty että ei jumaliste vika mahis hankkia lapsia, niin ei ookkaan enää mitään tarjota miehille muuta kun huonoa käytöstä, vaatimuslistoja, traumoja ja päänvaivaa. Pimppa ja pää tuhottu pillereillä. Vielä pitäis rikkaan ihanan prinssin hakee kotisohvalta, siis ihan minimi. Ukkoja kiinnostaa niin järkyttävän vähän että pleikka ja poke vie voiton.
Hyvin pelattu hei, tosi hyvin meni tää teidän elämä. Ei jumålauta :D
Mä nauran teille.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä sanoisi että 34-42 vuotiaat naiset haikailisivat lasten ja ukon perään.
Kyllä sen ikäinen nainen viimeistään haikailee niitten oikeitten MIESTEN perään, ei ukkojen. Ja vaikeaahan se on löytää oikeaa miestä, se on totta. Moni varmasti sellaista haikaileekin mutta myös pettyy.
Kun on nyt niin, että kunnollisia oikeita miehiä ei vain kasva joka oksalla. Aikuinen nainen haluaa kunnollisen rehellisen luotettavan perheen elatukseen ja hyvinvointiin kokonaisvaltaisesti ja tasavertaisesti osallistuvan miehen, ja se kun ei sitten aivan helppo yhtälö olekaan.
Mistä löytää miesoletettu joka pystyy sitoutumaan, kunnioittamaan puolisoaan, rakastamaan lapsiaan ja vaimoaan. Joka tosissaan haluaa perustaa kodin ja yhtenäisen rakastavan perheen? Terveellä tunneälyllä vatustetun sellaisen? Tiedän että heitä on, mutta kun tarjonta ei k
Näin. Jo sanavalinnat paljastavat feministiaktivistin, Miehet isolla M:llä kiertävät kaukaa.
Apua mitä mä luen. Onneksi ei se pimppa soutamalla ja pillereillä pilalle saada. Jos ei aloittaja tiedä anatomiasta mitään niin naiset siis synnyttävät sen pimpan kautta. Ei ole sellaista jormaa jolla saadaan kohdunkaula venytettyä pilalle. Ei siis huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittelisi. Miehet kuitenkin kuolevat nuorempina kuin naiset keskimäärin, ja jos on ikäeroa niin sitten tulee vielä enemmän niitä yksinäisiä vuosia. Jännä jos miesten täytyy nelikymppisiksi odottaa, että elämä olisi hallussa.
Ei, vaan nelikymppiset miehet ovat yleensä eronneet ensimmäisestä vaimosta ja lapset ovat jo kasvaneet.
Siinä on hyvän statuksen omaavan miehen helppo valita 10-20 vuotta nuorempi nainen tilalle.
Perheensä hylkääminen ei tee kenestäkään hyvän statuksen ihmistä.
Tuskinpa, ap. Mitä sinä muuten oiet sieltä saanut, et mitään?
Sinä olet se turska, jota alustalla troolataan. Sinun selaustietosi, verkkokäytöksesi, yksityisyytesi.
Naisprofiilit on syöttejä. Ei oikeita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nelikymppinen liian vanha oo mutta huomannut myös sen ikäsiä naisia joilla lapsitoiveita ja ei ensimmäistäkään lasta vielä. Osa ihan nättejäkin.
Miksi kolmi-nelikymppinen, elämässään menestynyt ja lapsia haluava ukko valitsisi perheellistymiseen nelikymppisen hankalan akan kanssa, jos tarjolla on nuorempaa ja mukavampaa seuraa?
Miksi kukaan haluaisi kolmi-nelikymppistä ukkoa, jos nuorempaa ja mukavampaa on tarjolla?
Nauran jokaiselle miehelle, joka odottaa, että naiset hyppää syliin ja loppuelämän suhde on valmis ilmaan minkäänlaista vaivannäköä ja että se nainen hyväksyy hymyillen huonon kohtelun
Minä kakskymppisenä kovasti etsin miestä, jonka kanssa perustaa perhe, mutta yksikään mies ei halunnut sitoutua (ja ei, en ollut läski tai ruma, jos sitä luulette). En myöskään ole kiinnostunut feminismistä, vaan halusin perinteisen elämän. Nyt olen 35 ja ollut sinkkuna ja selibaatissa vuosia. Näin jatkan. Kun en kelvannut mihinkään pysyvään yhdellekään miehelle nuorena, vaikka siihen olin kuinka valmis ja halukas, niin en nyt tässä iässä edes yritä.
eli onko vain naisten syytä? Tuskin.
En näe mitään ongelmaa tässä. Itsellä kuten monella muulla tutullani on Tinderissä 32+ iässä tavatut miehet ja lapsia on saatu.
Vierailija kirjoitti:
Minä kakskymppisenä kovasti etsin miestä, jonka kanssa perustaa perhe, mutta yksikään mies ei halunnut sitoutua (ja ei, en ollut läski tai ruma, jos sitä luulette). En myöskään ole kiinnostunut feminismistä, vaan halusin perinteisen elämän. Nyt olen 35 ja ollut sinkkuna ja selibaatissa vuosia. Näin jatkan. Kun en kelvannut mihinkään pysyvään yhdellekään miehelle nuorena, vaikka siihen olin kuinka valmis ja halukas, niin en nyt tässä iässä edes yritä.
Täällä vastaavanlainen mies, nuorempana kelpasin lompakoksi ja mahdollistajaksi naisille. Pari ensimmäistä puolisoa petti, ja katosivat kun valmistuivat koulusta - olin paiskonut töitä vuosia huonolla liksalla (pieni paikkakunta, ei ollut juurikaan vaihtoehtoja), että saatiin ruokaa pöydälle ja laskut maksettua. En kelvannut naisille, paitsi kolmenkympin jälkeen olisin kelvannut yhdelle yksinhuoltajalle, maksamaan niitä hiton laskuja.
Myös ollut vuosikausia yksin, ei kiinnosta enää elättäjän rooli - varsinkaan kun en muuhun kelpaa.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole näkynyt sitä turvallista, lojaalia ja kilttiä elättäjämiestä, niin lapsetkin jäänyt tekemättä. Naiset joutuvat AINA panostamaan lapsiin ja kotiin taloudellisesti ja ajallisesti enemmän, niin fiksu nuori nainen ei pilaa mahdollisuuksiaan parempaan elämään lasten hankkimisen vuoksi. Mutta biologia on biologiaa, ja toiset taipuvat sen alle sitten neljänkympin kieppeillä.
Eikö 40v ole liian myöhäistä naisen synnyttää? Tuleeko vielä terve lapsi tuon ikäisenä? Eikö ne munasolut ole jo tuohon ikään mennessä kuihtuneet?
Aika vanhanaikainen näkemys. Nykyisin munasolut on pakkasessa ja aina priimaa.
Naisten ei ole mikään pakko nykyään ottaa ketä tahansa miestä jonka kanssa tehdä lapsia. Monelle lapsen saanti ei ole mikään pakollinen ja ainoa tavoite elämässä, vaan on muitakin kiinnostuksen kohteita. Ja niitä lapsia ei haluta alkaa tekemään muuta kuin oikeasti hyvien ehdokkaiden kanssa. Mikäli sopivaa isää ei löydy, nainen voi hakeutua yksin hedelmöitysklinikalle. Ei ole mitään elämän ja kuoleman kysymyksiä nämä eikä ole mikään pakko pariutua ihan kenen tahansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Missä miehet olleet biologian tunnilla? Poissa? Nainen on hedelmällisessä iässä 50-vuotiaaksi asti, usein pidempäänkin.
Eikä ole. Kyllä ovat hyvin harvassa sellaiset, jotka viisikymppisenä muksun pyöräyttävät ainakaan luomusti ja omilla munasoluilla. Itselläkin on vielä kuukautiset ja olen 54, mutta eivät ne kuukautiset enää mitään hedelmällisyyttä tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu ihan siitä, että niitä hyviä miehiä ei ole tarjolla.
Kyllä. Hyvät miehet, jos niitä on vapaana, eivät kauan vapaana pysy. Ja ei, ne ei ole niitä inkeleiden ihannoimia mielikuvitus top- ten- pnomies -Chadejä, vaan teidän inkeleiden vastakohtia. Tärkein ominaisuus heissä on se, että he eivät vihaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vastaavanlainen mies, nuorempana kelpasin lompakoksi ja mahdollistajaksi naisille. Pari ensimmäistä puolisoa petti, ja katosivat kun valmistuivat koulusta - olin paiskonut töitä vuosia huonolla liksalla (pieni paikkakunta, ei ollut juurikaan vaihtoehtoja), että saatiin ruokaa pöydälle ja laskut maksettua. En kelvannut naisille, paitsi kolmenkympin jälkeen olis
Mikä näitä kaikkia naisia yhdistää? Sinä. Sinä olet heidät valinnut. Se on ihan oma vikasi. Muunlaisiakin naisia on olemassa, itse asiassa suurin osa on muunlaisia. Oma vika, jos valitsee jännänaisia. Miksi ei sinullekkaan kelpaa kilttinaiset? Miksi pitää valita jännänaisia.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ei ole mikään pakko nykyään ottaa ketä tahansa miestä jonka kanssa tehdä lapsia. Monelle lapsen saanti ei ole mikään pakollinen ja ainoa tavoite elämässä, vaan on muitakin kiinnostuksen kohteita. Ja niitä lapsia ei haluta alkaa tekemään muuta kuin oikeasti hyvien ehdokkaiden kanssa. Mikäli sopivaa isää ei löydy, nainen voi hakeutua yksin hedelmöitysklinikalle. Ei ole mitään elämän ja kuoleman kysymyksiä nämä eikä ole mikään pakko pariutua ihan kenen tahansa kanssa.
Kullikarusellistä YH-äidiksi, ai juku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa en tiennyt. t. kolmekymppinen mies, joka katselee vain alle 25-vuotiaita.
Ei oo tainu flaksi käydä.
Paino sanalla katselee...Muuta sitten tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy. Moni näistä jääkin lopulta lapsettomiksi kun ei tajua että ei se hedelmällisyys odota että on saatu tutkintoja, vakituinen työpaikka, uraputki alkuun, matkusteltua ja bailattua riittävästi.
Naisten pitää hankkia ammatti, ja työ, koska miehiin ei voi koskaan luottaa. Ne voi milloin tahansa ottaa ja lähteä, ja hylätä naisen. Sinulla ei selvästikään ole kokemusta parisuhteista, saatikka perhe- elämästä. Lapsen synnyttäminen ja kasvattaminen vaatii myös sitä vakaata taloutta- Suomessa varsinkin nuoret naiset joutuvat tekemään ns epätyypillisiä työsuhteita, eli pätkätöistä, osa- aikaista jne työtä, koska he ovat niitä potentiaalisia synnyttäjiä. Juuri tuo on yksi syy, miksi naiset joutuvat tekemään ne lapset vasta kolmekymppisinä.
Miksi te miehet ette tee mitään tämän asian suhteen? Turha tulla tänne huutelemaan siitä, että naiset eivät tee lapsia, kun yhteiskunta ei kannusta siihen.
Nassen vihaa tulvillaan. Miesvauva vihaa naisia ja lapsia, joten kunpa joku losauttaisi tuon luuserin tarpeettomat aivot seinälle.